Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 03:33

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Ville lige dele mine holdninger med jer her på psy :D Det er skrevet i søndags, bare så i ikke tror jeg blæser hele tiden :P

Sidder her foran en go vens comp og stor smiler over endnu en alt for fed nat i drømmeland sammen med rigtige mennesker, altså ikke bare det normale dyre menneske som man møder i det normale natteliv, men rigtige LEVENDE mennesker med deres egne følelser og tanker. Ikke noget ondt sagt om "euro-dance" kulturen, den skal der også være plads til ;) Det virker bare så tomt og overfladisk for mig, det er som om de bare følger strømmen og føler "hvad de nu bør føle ifølge andre" og opfatter hinanden efter hvad de har fået at vide de skal tro.. Nå, nok "jeg er bedre end dig snak for nu, det var slet ikke meningen med det her.
Igår og specielt natten til idag var for mig den perfekte drøm. Der var ingen dårlige vibrationer what so ever, alle smilede til hinanden og hjalp hvis der var brug for det. Jeg så ingen som havde en dårlig oplevelse, altså lige ud over de enkelte stakler der havde forvildet sig ind på vores ene mærker uden at være ordelig forberedt :D Der var ingen så skævt til hinanden, eller jo, det gjorde vi nok alle sammen.. MEN MED ET SMADRET SMIL !! og et endnu mere smadret glimt i øjet :P Ingen truende adfær eller "jeg er større end dig" attituder og aller vigtigst: INGEN VOLD!
Hvis jeg skal sætte et enkelt kryds ved minus, bare lige for at få det til at se lidt troværdigt ud for folk som ikke er eller har været en del af kulturen. Ja så bliver det sat ud for det danske poilti og deres fucking snæversyn, ikke fordi jeg hader politet, men fordi de nok er de værste racister der findes på denne jord. Jeg syntes personligt at det er godt nok de blå er der, ellers ville det nok gå noget mere galt rundt omkring med mord og voldtægt osv. Jeg syntes så også at det er virkelig skammelig og nærmest pinligt når de kommer og provokere os på den måde. Det er jo kun dem selv det går ud over og KUN dem. De finder stort set ikk nogen stoffer på folk eller i hallen når de kommer og lukker ned og jeg har ikke en eneste gang set eller hørt om at de er blevet tilkaldt pga af problemer og uorden (lige ud over evt naboer der klager pga a larm :S) Det eneste jeg kan se de får ud af det er at vi slet ikke respektere dem ude i den normale verden og vi gemmer vores "aktivetiter" endnu mere væk og gør det farligere for alle der er med til legen, farligere siger jeg, fordi det er pisse farligt det vi laver.. Det kan i ikke lyve os fra, men det er sgu også farligt at køre på cykel!! Alt er farligt hvis man ikke tænker sig om eller ikke ved man laver ;) I det mindste samles vi rundt omkring og vi ved hvad vi går ind til på forhånd. Vi reklamerer heller ikke med vores eksistens som feks normale gå i byen steder gør, der bliver man sgu næsten tvunget til at drikke og komme hver weeknend for at opnå en fake ass status som alligevel kun gælder så lange man er stiv og ikk rigtig kan kan huske det dagen efter ? :S
Som eksempel kan jeg skrive om deres musikracisme igår nat..
Hele festen var forløbet unden nogen probelemer , ihvertfald ikke hvad jeg opfattede ;) Jeg er så heller ikke typen der blander mig i andres liv, med mindre de selv på den ene eller anden måde selv beder om det. Da vi nåede til ca midt på aftenen, selve det magiske klimaks, væltede der pansere ind og skubbede til dansende og glade folk, helt uden grund! Der efter flottede de sig og smed de to ildsjæle som stod bag pulten og spillede(LÆKKERT <3) musik for os i håndjern. Ikke bare lige så stille, men hårdt og brutalt, som var de pædofile eller lignede!! De fik også kropsvisitert dem oppe på scenen så alle kunne se dem udøve magtmisbrug uden grund og lige for at ydmyge dem, eller ihvertfald prøve ;)
Det lod vi os åbenbart ikke provokere nok af, for vi blev alle sammen smidt ud i frostvejeret, ud fra det fucking forsamlingshus vi i fælleskab havde betalt for at leje og udsmykke til den helt store guldmedalje.
Det kunne jeg så godt se igemmen fingere med hvis der havde været er RIGTIG grund, men det var der jo åbenbart ikke? For efter en lille time fik vi lov at forsætte festen og de tog så vidt jeg så heller ikke nogen med?
Men nok bla bla fra mig, jeg vil sove nu ;)

P.L.U.R 4TW

Dedikeret medlem
Brugeravatar

du tar narko og går til psytrance fester.. du for vild.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Ikke så negativ, Cake :peace:

Jeg skulle til at skrive at det lyder underligt at politiet gør den slags mod fredelige fester, men det er jo meget normalt. Man kan da knap nyde en has-ciggerillar på Christianias vold uden at frygte overgreb fra store pumpede ubehagelige typer. Vores allesammen små blå. " :stop: "

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
Umildbart lyder det ikke som den perfekte drøm, ikke i mine øre i hvertfald..

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Farveladeland
Jeg er enig!
Er det ikk festen i roslev eller hvor det nu var, det her udspringer fra? Mener jeg har set det på facebook også.. ;)

Det utroligt vi ikke kan få lov at hygge os i fred, vi gør ikke nogle noget.. Og den optræden politiet havde derude, arrmen altså!
Skandaløst!

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 2750
PLUR og ned med idiotiet

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]