Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 15:48

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 16 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: fortabt i intetheden
Hej Psy.

Jeg har bare et enkelt spørgsmål: Nogen som nogensinde har fået deres sko tjekket for ulovlige ting når de skulle igennem indgangs kontrol, til Hvilken som helst event..??

Nicolai

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Lige rundt om hjørnet
Jeg har fået tjekket mine sko i amager bio, men ikke andre steder...

Medlem
Brugeravatar

har ikke lige pt fået mine sko tjekket i holland inu. men husk der er narko hunde til qlimax :( og de plejer og tjekke en rimlig grundigt men ned i underbukseren med det og vent til de hunde finder en så gå forbi :D har hørt det er sådan du får det ind :D

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tjekker gulvtæppet efter rester.
Har aldrig fået mine sko tjekket, det skyldes nok også at jeg ser så uskyldig ud som jeg gør :peace:

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Fik tjekket mine sko og ALT til summer angel 08 ;)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Helt væk
Gartnersvinet skrev:
Fik tjekket mine sko og ALT til summer angel 08 ;)

Der blev man sgu næsten også røntgenfotograferet for at se om man havde fået indopereret noget :?

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Udkanten af Aalborg.
Tror det er samme procedure hvert år til Summer Angel. Skulle tage næsten alt mit tøj af, og skulle skille min mobil i atomer. Det er forskelligt fra fest til fest, tror det har noget at gøre med hvor stort arrangementet er. Du skal nok regne med du bliver tjekket godt til Qlimax. :)

Dedikeret medlem

Tror ikke rigtigt man bliver kropsvisiteret til qlimax. Det foregår jo i holland, og jeg tror det ville blive lidt en tam 'koncert' hvis alle fik frataget deres narko, musik-genren taget i betragtning. :P

P.S. taler IKKE af erfaring.

Junior medlem

Q-dance tjekker som regel meget grundigt for stoffer til deres events, på grund af tidligere stridigheder med loven. Mit bedste råd er underbukser, sko/sokker elelr hiv stiften ud af en læbepromade og så gem nogle piller nede i rører hvis det er det du ville have taget med. ved godt det er lidt sent at komme med nu men alligevel :P

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Ingen opfordringer, idéer eller forslag til smugling af div. ting på Psychedelia!

Junior medlem

Xpert skrev:
Ingen opfordringer, idéer eller forslag til smugling af div. ting på Psychedelia!

Jeg undskylder. Er ny.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Jeg kender flere som er blevet tjekket ved Qlimax, men det har ikke været særlig grundigt. Det har kun lige været "hva har du i lommerne?" og ikke andet. Så helt umuligt lyder det jo ikke =)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Cannabis Culture havde en udmærket lille snas til medicinske cannabisbrugere, der har brug for at tage deres medicin med gennem lufthavnen. Udmærket lille artikel: http://www.cannabisculture.com/v2/node/20472

Og så en lidt mere grov én: http://www.cannabisculture.com/articles/4763.html

En vigtig del af harm reduction ligger trods alt i at kunne smugle sin narko ubemærket rundt. Så tænk over din adfærd - giv dem ingen grund til at slæbe dig afsted til en ægte strip search.

I de fleste vestlige lande er dørmænd bundet af landets love om kropsvisiteringer. Generelt kan man i DK føle uden på tøjet, og er der ikke noget åbenlyst våbenlignende, så har de meget svært ved at nægte dig adgang til noget som helst. De må ikke engang bare tømme lommerne på dig, men de må bede dig frasige dig denne borgerrettighed. Men så må de også som private virksomheder afvise dig ved indgangen hvis du ikke tillader ransagningen.

Det er som i et supermarked: de må heller ikke bare rulle dig - men de kan tilbageholde dig i en civil arrestation og så venter vi bare på politiet, ikke sandt.

Giv aldrig nogen grund til at tilbageholde dig, vær høflig, venlig og smilende og efterkom de henstillinger du får.

Har du et kg. narko i hånden ... oh well, run like hell :)

(Sidstnævnte var en joke, der kan få dig dræbt visse steder hvor især politiet er trigger happy. Så hvis bananrepublik eller lignende ... rør dig ikke ud af stedet ;) )

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Xpert skrev:

Øøh i følge hvilke regler?

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Homo Superior skrev:
Xpert skrev:

Øøh i følge hvilke regler?

Ja der er godt nok intet i det overordnede regelsæt...
Kun i cannabis:
Citat:
Ingen råd til smugling- Det er tilladt at debatere smugling,hvorfor ?, Hvorfor ikke? hvad er straffen osv. Men lad være med at spørge hvordan du gør.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Schwiez
lukket og slukket

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 16 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]