Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 15:46

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Da den foregående tråd er blevet låst, vil jeg give mine råd til aæa og andre der kunne finde på at surfe, da jeg synes det er helt væk den måde t surfing bliver sammenlignet med folk der begår selvmord ved at hoppe ud foran et tog. Dette en HR tråd som jeg ikke synes der har været saglige begrundelser for at lukke.

Som det første vil jeg anbefale en kort strækning hvor toget ikke opnår en hastighed på mere end ca 50 km/t. Alle der har prøvet at falde af en knallert eller andet i bevægelse ved det gør pisse nas, men for mig at se er den eneste livsfare ved denne hastighed at man risikerer at slå hovedet, og få skade herved eller blive liggende på skinnerne. Det burde stadig være muligt at slæbe sig væk fra skinnerne med et brækket ben eller lign.

På S-togene skal man på ingen måde prøve at ligge sig ovenpå toge da spændingen i ledningerne er så høj at man ikke behøver at være i berøring med dem men kan blive grillet på afstand.

Jeg har ikke selv nogen erfaring med sugekopperne, men hver gang jeg skal klatre højt op eller surfe på et tog kan jeg godt lide den sikkerhed der er i at have noget fast at holde i, fx vinduesviskeren bag på s-togene, bemærk at man skal holde inde ved midten af den da den er lavet til at kunne "klappe ud".

Ellers så gør det evt med en vovemodig ven. Så har du en til at hjælpe hvis noget går galt. Det er muligt at sidde to personer bag på den nederste kant med ryggen mod toget, altså med udsyn bagud.

Til sidst vil jeg påpege at hvis du falder af når du sidder bag på toget vil ingen i toget se det, og det er kun hvis endnu et tog når frem at der vil være fare for at udsætte andre for synet af en ulykke, det er nok større chance for at nogen får kaffen galt i halsen når du triller ind på perronen bag på toget, og husk først at hoppe af når toget holder HELT stille :P

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

ren idioti :hm: :badidea:

Junior medlem
Brugeravatar

Det har ingen af de mange bivirkninger der er at finde ved stofbrug, hvorfor mener du så det er ren idioti?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fælledparken :P
Dekadenz skrev:
ren idioti :hm: :badidea:

Helt enig - Ikke mere hovedløst adrenalinjunkiedebat tak! - Lukket

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]