Skou skrev:
Vil også gerne se hvad det er du helt specielt mener, der er uden tvivl nogle brugere som har tendens til at komme med dårlig HR, men vil da mene at der oftest bliver rettet på det den pågældende bruger siger, i næste post af en ny bruger.
Jeg er ikke som sådan utilfreds, men prøver blot at sætte mig i nogle af de fortabte skæbner, der nogle gange ender herinde for hjælp, sted.
Mit oprindelige indlæg kom sig, af, at jeg havde siddet og gennemlæst flere eksempler på brugere der uden videre engagement i trådstarters situation, giver eksempler på hvordan man undertrykker eller eliminerer eftervirkninger af et givent stof - ved blot at indtage et andet stof.
Forstå mig ret, jeg synes dette site er fyldt med gode råd og omsorg, men det kræver ikke meget mere end ét forkert råd for en der er danser på kanten før det går rent galt. Ofte vil folk der er langt ude hælde til at finde et substitut for det der har gjort dem syge, i den ene eller anden forstand, frem for at følge det råd der går på, at søge læge eller udvise total afholdenhed. Men tak for jeres kommentarer, det viser blot at det er trods alt er delte meninger omkring dette.
ps. Jeg er en mand- måske en blød en af slagsen, men en mand...