Jeg forsøgte også at svare på det :
Paul Muad Dib skrev:
Når du tager amfetamin i 2-3 dage märker du hurtigt at kroppen bliver slidt. For lidt sövn+anorexi=dårlig form. Bland dette med hård träning, for eksempel boksning, fodbold etc. 2-3 gange om ugen, og så har du dig en rigtigt trät krop.
Mit råd er at holde et MEGET fornuftigt forbrug hvis du vil have noget ud af sport ved siden af. Personligt tror jeg godt jeg ville kunne tåle sport+stimulanter, hvis bläseturene var med minimum 2 måneders mellemrum.
Mit bud er at amf i weekenden påvirker kondition negativt - man spiser sjældent nok, og sover heller ikke godt og længe. Hvis du træner hårdt, så har kroppen behov for ro til at restiturere. Jeg tror dog ikke at et FORNUFTIGT forbrug er specielt skadeligt. Fornuftigt er dog meget subjektivt; hvad jeg tåler kan en anden måske ikke håndtere og emvendt.
Hvorvidt alkohol skader konditionen mere eller mindre ved jeg ikke, og må være op til ham at vurdere, tror jeg. Jeg synes ikke man skal måle stoffer imod hinanden - lad kroppens signaler komme før "ekspertvurderinger", så fremt tvivlen kommer kroppen til gode (dvs. lad være med at misbruge stoffer, blot fordi det føles ok, men brug hellere mindre end folk råder dig til), det er vel god harm reduction.
Håber det er tydeligere nu
mvh