Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 15:48

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Kbh
spiffeh skrev:
Euforiseret skrev:
Jeg syndes faktisk det virkede alerede fra første pille, heldigvis kun godt :)
Træthed osv har jeg ikke mærket noget til, dog rastløshed (tripper med benene hele tiden) Dog tager jeg stadig 5-HTP Nu 300 mg daglig + 10 mg cipralex, fungerer rigtigt godt og det ''slukker'' ikke for mine følelser og kreativitet som jeg var bange for :)

Dog er der jo stadig den ulempe at jeg ikke kan tage stoffer som nogle af jer nævner, MDMA - som jeg faktisk havde planlagt på lørdag.

Men hvad med psykedeliske stoffer? Bull Lee, skrev at der er stor tolerance overfor psykedeliske stoffer - Hvor stor? (hvis vi snakker LSA/LSD) Skal jeg indtage dobbelt så meget for at få virkning? Er dette farligt?

Og mht. stimulanser - amfetamin, ritalin, coke.. De øger jo også serotonin nivauet.. Er det bare no go, eller hvad? :?

Har du konsuleret din læge omkring dit 5-htp indtag? Det er farligt at blande SRRI'er med 5-htp..! MDMA oven i lyder potentielt dødeligt..

Nej, eller jo han ved godt at jeg tog det, og det var jo så meningen at jeg skulle stoppe med at tage 5-HTP nu hvor jeg skulle begynde på cipralex..

Men jeg har faktisk altid haft tendens til overdrive på den måde, også dagligt forbrug af stepperude(MAO-I) + 5-HTP. - Jeg bruger så ikke stepperude mere.

Men jeg oplever ingen tegn på serotonin syndrom, det løfter bare humøret rigtigt højt :)

Altså der er jo ingen grund til at tage MDMA hvis det aligevel ikke virker (pga. SSRI)

- Abraham Lincoln

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Kbh
Tjah, jeg syndes nu et godt trip er godt mod depresion, også dagene efter :)

Jeg var også mere bekymret mht. fysisk fare. Lige precis SSRI'er kender jeg nemlig ikke ret meget til - og deres interaktion med MDMA/andre stoffer.

Men nu har jeg vidst fået svar på mine spørgsmål, tak :)

- Abraham Lincoln

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: !!!
Det er alarmerende at en så ung fyr som dig, bruger så mange hjælpemidler på at få humøret op... :|

MAOi'er + SRRI er desuden meget farligt... lige så vel som MAOi'er og mdma... begge 2 kombinationer du ikke skal ud i.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 2750
Min læge vil godt gi mig cipramil. tror jeg vil prøve at se om de hjælper
hilsen
Martin

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]