Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 11:14

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 20 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Jeg har et lille dilemma, jeg skal i sommerhus her om et par uger. Vi har et forholdsvist ´´kæmpe´´ sommerhus for os selv. Mig og 2 af mine gode venner er blevet enige om at vi skal prøve noget andet end hash. Vi har røget hash i ca. 1-2 år og er efterhånden lidt mere erfarne, siden vi startede. Mit problem er at jeg ikke har prøvet andet end hash og salvie. Hvad ville være fedt at indtage? Jeg leder efter nogle konstruktive stoffer som kan give visuals, eller hallucinationer. Det må helst ikke være syntetiske. Det kunne være fedt hvis jeg kunne få lidt proffesionel hjælp, eller bare nogle små hints.

- Xoxo, tak på forhånd :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Hej - Velkommen til :)

I kunne prøve kratom eller spice. Ved ikke om i kender det? Hvis du bruger søgemaskinen, skulle du gerne kunne finde en masse om netop disse to.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Hej

Jeg vil forslå en lille dosis psilocybin svampe - de ikke så overvældende i små doser og er ganske hyggelige til formålet.
Siden du ikke har indtaget andet end Cannabis og Salvia skal du ikke spise mere end 1gram svampe, hvis det er spidsnøgenhat og måske endda starte med noget mindre, da der jo er en chance for du er følsom overfor psilocybin - det bedre at tage for lidt - end at tage for meget.. You can't undo a drug, only do it.

Kratom og Spice mener jeg bestemt ikke er hallucinogene - har ikke nogen personlig erfaring, men så vidt jeg ved, så det "cannabis erstatninger" - hvor spice er syntetisk (indeholder JWH-073 og/eller Jwh-018 + cp47-497).

Personligt vil jeg holde mig til psilocybin svampe - de er gennemprøvede, der er oceaner af viden om dem, som er ret let tilgængelig... men hold jeres doser lave, især hvis i ikke planlægger at have en tripsitter.

Synes du skal læse alt hvad du kan finde om psilocybin svampe - tror et eller andet sted at det lige er hallucinogenet til dig og dine venner.

LSA er også en mulighed, dog synes jeg at det bodyload som det giver ikke ville være særlig behageligt for en første gangs tripper - men det vist smag og behag, oveni skal det lige siges at jeg er ekstrem følsom overfor bodyloads, hader at mærke "negative" signaler fra min krop under trip.

PLUR og happy readin' and trippin'

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
Svampe

Wiki Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Vest for Roskilde
Ja svampe er jo oplagt, da det er ved at være sæson, og det er naturligt, sådan som i gerne vil have det. Så tag ud i efteråret på svampetur, det er i sig selv maximal hygge!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted få finder.
Spice er jo et syntetisk "drug".
Svampe kan godt blive for meget hvis ingen af jer har prøvet at tage det før, synes I skulle kigge lidt nærmere på LSA og HBRW specielt, hvis man spiser en 8-10 gode frø kan man få nogle dejlige visuels hvis man ryger et par pinde sammen med. LSA er slet ikke så meget mindspind som syre eller svampe kan gi, og rusen er også forholdsvis kort hvis man sammenligner med syre. Husk dog at få HELE skralden med af, da man får ondt i mavsen og muligvis brækøvelser hvis ikke man er grundig her :)
Pas på med at sætte jeres hoveder op efter de helt vilde syner hvis I aldrig har prøvet psykedeliske stoffer før, man må ikke sætte hovedet op efter farver og det vilde. Man skal bare glide med bølgen 8) - så kommer det helt af sig selv :D

Site Webmaster
Brugeravatar

Svampe er nok en god idé idét sæsonen er ved at begynde, men gør jer klar over at psykedeliske substanser på ingen måde bare er visuals og farver. Læs et par trip rapporter og forbered jer bedst muligt.

http://psychedelia.dk/forum/viewforum.php?f=54

http://www.erowid.org/plants/mushrooms/mushrooms.shtml

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hvis I har mulighed for at skaffe god, ren MDMA, så skal I helt klart gøre det.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: !!!
Angående hashen, så bag en kage i stedet for at ryg det, det giver en mere hyggelig skævert.

Hvis stoffet ikke skal være syntetisk, så er svampe oplag. I kan finde dem i naturen, sæsonnen er igang. Husk at holde jeres dosis lav :)

Junior medlem
Brugeravatar

Tak for alle de fede svar. :)
Det virker som det bliver en hyggelig sommerhus tur alligevel.
Eftersom alle der har skrevet i denne tråd har nævnt svampe, bliver det nok det vi starter med. Alle de andre gode forslag er også gode, det er jo ikke for sent at ''shoppe'' lidt mere spas :)
Igen tak for hjælpen, det var en god velkomst.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Bl0dpump skrev:
Hej - Velkommen til :)

I kunne prøve kratom eller spice. Ved ikke om i kender det? Hvis du bruger søgemaskinen, skulle du gerne kunne finde en masse om netop disse to.

Jeg var vidst lige hurtig nok.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Electric Ladyland
Jeg ville også lige umiddelbart sige svampe, men kan også se det som en dårlig idé: uvandt hus og uvandt område, går jeg ud fra, og det kan let give én lidt paranoia hvis tingene ikke går som de skal. Det bør du lige have in mente.

Wiki Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Vest for Roskilde
And skrev:
Jeg ville også lige umiddelbart sige svampe, men kan også se det som en dårlig idé: uvandt hus og uvandt område, går jeg ud fra, og det kan let give én lidt paranoia hvis tingene ikke går som de skal. Det bør du lige have in mente.

Til dette vil jeg da lige tilføje, at det er en god ide at have tilbragt et par dage i huset og lige "falde" til og lære området at kende, inden i tager et trip.

Medlem

Geografisk sted: byen
hey, (lige for at pointere det så er jeg en af de 2 venner der skal med i sommerhus :D heldigvis)
vil lige starte med at sige at jeg ud over salvie og hash også har prøvet 2c-e. og mange andre ikke psychedeliakse stoffer.
når her er hvad vi har snakket meget om.
1. stoffer vi over vejer at tage med. spids nøgenhat, salvie, hash og evt LSA frø. (hvis vi ender med at havde noget i overskud gemmer vi det bare til næste gang.)
2. det er rigtigt at det sker i et fremmed hus osv. det har jeg også tænkt på, men da vi kun skal være der i en weekend bliver det i vert fald udelukket at vente 2 dage med at tage de psychedeliske stoffer.
3. hvis vi kan skaffe nogle benzo´er ville vi tage dem med som en sidste udvej hvis det skulle gå galt for en. men det er KUN hvis vi kan skaffe dem desvære.
4. derudover overvejer vi at købe en Væskekølet Tjubang for at nyde salvi´en mere.
derudover skaffe vi et anlæg så vi kan hører en masse lækkert musik. samt massere mad og varme.
de aktiviteter vi regner med at lave hvis vi kan tage os sammen til det ;P er magic cards, matador, tegne og evt fortælle grinere historier

det skal også lige siges at vi alle 3 kender hinanden godt og at vi stoler på hinadnen.

det kunne være nice hvis folk havde nogle konstruktive kommentarer og evt gode råd. specielt hvis i ved der er noget der er super grineren at lave på svampe. vi har talt om at lave bål på en bål plads men vi er ikke helt sikre på hvor forsvarligt det er at lave mens man er på svampe :/

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

brugernavn skrev:
hey, (lige for at pointere det så er jeg en af de 2 venner der skal med i sommerhus :D heldigvis)
vil lige starte med at sige at jeg ud over salvie og hash også har prøvet 2c-e. og mange andre ikke psychedeliakse stoffer.
når her er hvad vi har snakket meget om.
1. stoffer vi over vejer at tage med. spids nøgenhat, salvie, hash og evt LSA frø. (hvis vi ender med at havde noget i overskud gemmer vi det bare til næste gang.)
2. det er rigtigt at det sker i et fremmed hus osv. det har jeg også tænkt på, men da vi kun skal være der i en weekend bliver det i vert fald udelukket at vente 2 dage med at tage de psychedeliske stoffer.
3. hvis vi kan skaffe nogle benzo´er ville vi tage dem med som en sidste udvej hvis det skulle gå galt for en. men det er KUN hvis vi kan skaffe dem desvære.
4. derudover overvejer vi at købe en Væskekølet Tjubang for at nyde salvi´en mere.
derudover skaffe vi et anlæg så vi kan hører en masse lækkert musik. samt massere mad og varme.
de aktiviteter vi regner med at lave hvis vi kan tage os sammen til det ;P er magic cards, matador, tegne og evt fortælle grinere historier

det skal også lige siges at vi alle 3 kender hinanden godt og at vi stoler på hinadnen.

det kunne være nice hvis folk havde nogle konstruktive kommentarer og evt gode råd. specielt hvis i ved der er noget der er super grineren at lave på svampe. vi har talt om at lave bål på en bål plads men vi er ikke helt sikre på hvor forsvarligt det er at lave mens man er på svampe :/

Jeg syntes det ser rigtig fint ud, bare det var mig. Lyder som en super god tur! Det med bålet som du selv påpeger, vil jeg nok også fraråde jer når det trods alt er første gang i tager svampe. Det er sku altid bedst at være på den sikre side!! Jeres aktiviteter, samt huske liste ser udemærket ud :)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Vårhus
Det lyder da til, I kommer til at få en rigtig hyggelig weekend.
Hvis der er tale om et hus, hvor I synes, der er rart at være, behøver I ikke bekymre jer for meget om setting. Personligt synes jeg, det er "sjovere" eller i hvert fald mere usædvanligt og eventyrligt at trippe fremmede steder. Man kan drive mere med trippet og får ikke styret tankerne hen på hverdag og virkelighed af hjemmets tvingende rammer.

Lige for at få en ting på det rene: Salvie er enten betegnelsen for en planteslægt på omkring 120 arter, der vokser på den nordlige halvkugle. I folkemunde betegner ordet sædvanligvis Salvia Officinalis eller Læge-Salvie - en plante, der oprindeligt stammer fra middelhavsområdet og har været dyrket i Danmark i hvert fald siden middelalderen. Du kan købe den i supermarkedet som et krydderi. Denne plantes primære psykoaktive stof er thujon, der også findes i malurt og dermed absinth. Den smager rædsomt og rusen minder mig om lightergas. Øv.

I virkeligheden mener du måske Salvia Divinorum - en andet salvie-art, der stammer fra Oaxaca i det sydlige Mexico. Den indeholder Salvinorin A & B og inducerer en af de kraftigst psykedelisk dissociative tilstande et menneske kan snige sig ind i uden at dø. Hvis det, som formodet, drejer sig om denne plante, synes jeg, I skal "nøjes" med at prøve svampe denne gang. De plejer også at være glade for nye besøgende.

Medlem

Geografisk sted: byen
ups ja for fanden det er sku da også Salvia Divinorum heh.

Medlem

Hvis du har prøvet at trippe på sally og 2C-E før skal du altså ikke være bange for cubensis, ikke fordi i ikke skal respektere dem (man skal aldrig undervurdere svampen) men sålænge tlf'en er på lydløs og der ikke er nogle af dine venner der plejer at få det vildt og råbe (så naboerne hører det) når de tripper, behøver i da ikke ha' mere noian på, det er bare svampe

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: In the pot, with friends.
Spice er ikke syntetisk!

"The ethnobotanicals found in Spice have been used by ancient cultures for hundreds of years. The ingredients are: Blue Lotus, Baybean, Lion's Tail, Lousewort, Dwarf Scullcap, Indian Warrior, Maconha Brava, Pink Lotus, Marshmallow, Rose, Red Clover, Siberian Motherwort, Vanilla, and Honey."

MEGATRON

balleh skrev:
Spice er ikke syntetisk!

"The ethnobotanicals found in Spice have been used by ancient cultures for hundreds of years. The ingredients are: Blue Lotus, Baybean, Lion's Tail, Lousewort, Dwarf Scullcap, Indian Warrior, Maconha Brava, Pink Lotus, Marshmallow, Rose, Red Clover, Siberian Motherwort, Vanilla, and Honey."

Spice har vist sig at indeholde forskellige syntetiske stoffer, bl.a. JWH-018.
.
http://en.wikipedia.org/wiki/Spice_%28drug%29

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 20 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]