Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 11:14

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Budapest
Medlem

Jeg smutter til Budapest (Ungarn) om en kort månedstid.
Jeg skal derned med min skole, men får rig lejlighed til at kigge på byens sæværdigheder - ikke mindst om natten :rocking:

Når jeg nu skal ned og gå amok i nattelivet, så tænkte jeg på hvordan det var med knark dernede? Kan forestille mig de (desværre) ikke er sååå langt bagefter.
Er der mulighed for "party pills" & "sleeping pills" på apoteket ?
Har de nogle udsøgte ting inden for knark - som ikke er tilgængelige i DK?
Og ikke mindst -> Kan i Anbefale noget?

Lange :cheers:

Titel: Re: Budapest
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: !!!
Anskaffelse af knark er dit eget problem.

De har sikkert også narko i ungarn, men det skulle ikke være lige så let at finde ifølge en hurtig googlesøgning. Men hvor der er vilje er der vej.

Men eh.. du skal afsted med skolen? svjv tager du alt for meget knark til dagligt, måske en uge uden, ville gøre dig godt? Så undgår du også at sætte dine lærere i en situation hvor de bliver nød til at gøre noget, da en af deres unge elever er fuck'd up på narko ?

Medlem

Hvorfor den sure mine spiffeh?
Tager jeg alt for meget knark dagligt?
Det eneste jeg benytter mig af i hverdagen er hash & til en fridag måske nogle grønne baijs..
Nu var det et generalt spørgsmål, om der var noget "specielt" at udforske dernede. Ikke at jeg har tænkt mig at æde benzoer og ikke kunne huske ferien? Come on..

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
jeg er enig med spiffeh - du skal da ikke tage narko på en skoletur og du skal da slet ikke ryge hash til hverdag når du går i skole - hvorfor er det at når du hører noget fornuftigt, der går imod hvad dine lyster siger, at du opfatter det fornuftige som en sur mine... Er det for at finde en undskyldning for at få lov til bevidst at opføre dig dumt?

Synes du skal tage en uges pause fra alle rusmidler, det sundt engang imellem.

PLUR

I marts 2003 sad 48 danskere i udenlandsk fængsel på grund af narko:

Tyskland: 15
Spanien: 8
USA: 5
Frankrig: 3
Island: 3
Storbritannien: 3
Thailand: 3
Holland: 1
Rusland: 1
Tjekkiet: 1
Ungarn: 1
Pakistan: 1
Brasilien: 1
Peru: 1
New Zealand: 1

Har du overvejet at det med at tage narko på en skoletur, bare i sig selv, er en fucked up handling, bare det at tænke på det, burde fortælle dig at du nok burde slappe lidt af, det er faktisk din skole-aka-din fremtid

PLUR

Endnu en edit: Først siger du at du skal ned og gå amok i nattelivet og spørger til hvordan det er med knark - kort efter siger du at det ikke var for at tage knark men for at udforske deres specielle ting.... ehm hvad skal du helt præcis finde en undskyldning for?

PLUR

Medlem

Nej jeg behøves ikke tage knark for at udforske specielle ting. Det jeg mente var om der var noget "speicelt" inden for knark dernede - som man måske kun fik mulighed for at prøve der. Da jeg nogle dage har helt fri og har mulighed for at "opleve" nattelivet. Det var i den forbindelse jeg spurgte..

Desuden undskylder jeg ikke skam ikke for noget - kan jeg umiddelbart ikke lige se jeg har grund til.
At jeg ryger hash på dagligbasis og kan passe en uddannelse på sammetid fungere fint for mig, ellers tak for hint up COA..

Edit: Den sure mine kom fra den dømmende konstatering uden hold i, undskyld hvis jeg lød en anelse muggen - men blev en lille smule fornærmet :?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fælledparken :P
Lyt til drengene, de har fat i den lange ende... Lange :lol:

[google]Drugs in hungary[/google]

- lukket

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]