Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 11:14

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Blotter Ark
Medlem
Brugeravatar

Goddag igen.

Lsd blotter ark, er det lovligt og bestille hjem?
Hvis de ikke indeholder LSD, men man bare vil have designet.
Det vel kun i USA osv dette gælder;

"Can I be arrested for Blotter Art?

Yes! Although the artwork itself is not illegal, you can still be arrested because it does look identical to the artwork that drug dealers sell on the streets. The arresting authorities will then have to test the artwork to see if it contains any traces of LSD, which it does not."

Fra BlotterArt siden.

Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
Må indrømme jeg ikke ved det, men det lyder da højst besynderligt, hvis det skulle være ulovligt at købe trækpapir i udlandet. Men det er da ikke umuligt at de først vil teste om der er LSD på, inden de sender det videre, hvis de finder din pakke i tolden.

Relativistisk båthorn

Vi burde alle begynde at gå med mel i små poser så de tror det er narko når vi bli'r stoppet og visiteret af policen i diverse visitations-zoner. Når de så arresterer os og tester pulveret, og ser det er kartoffel-mel (som det vistnok er legalt at bære i Umærkede poser, jeg er ihvertfald ikke bekendt med nogen lov der forbyder det), så har de brugt en masse resourcer på det... og er til grin.

Ned med undertrykkelse!

Godt spørgsmål iøvrigt (jeg kender ikke et konkret svar mht dansk gældende lov (ignore the drug-law and be happy, drug-use is nobody's business but your own)), det udstiller systemet's vanvid :)

Medlem

Geografisk sted: hjortshøj
jeg havde 25 stk blotter engang og fik besøg af polisen, da de fandt dem sagde de "haløjsa hvad har vi her", så sagde jeg at der ikke var lsd i dem og at jeg ville sælge dem på festival, og selv havde døbt dem "festival-trip" det syntes de var meget sjovt, men fortalte mig at jeg ville kunne dømmes for bondefangeri hvis en køber anmeldte mig. jeg har selvfølgelig ALDRIG solgt noget på en festival! men de lod mig beholde dem + tørrede pigæbleblade som jeg ville bruge som modgift ved et terrorangreb ( det var 2 mdr efter 9/11 ) de lod mig også beholde en jagtpatron og 2 kanonslag, men det var nok fordi de havde rigeligt at gøre med at fjerne skunkudstyr som tog dem 4 timer...men jeg røg fed foran dem uden de sagde noget til det

Dedikeret medlem

cloud9 skrev:
jeg havde 25 stk blotter engang og fik besøg af polisen, da de fandt dem sagde de "haløjsa hvad har vi her", så sagde jeg at der ikke var lsd i dem og at jeg ville sælge dem på festival, og selv havde døbt dem "festival-trip" det syntes de var meget sjovt, men fortalte mig at jeg ville kunne dømmes for bondefangeri hvis en køber anmeldte mig. jeg har selvfølgelig ALDRIG solgt noget på en festival! men de lod mig beholde dem + tørrede pigæbleblade som jeg ville bruge som modgift ved et terrorangreb ( det var 2 mdr efter 9/11 ) de lod mig også beholde en jagtpatron og 2 kanonslag, men det var nok fordi de havde rigeligt at gøre med at fjerne skunkudstyr som tog dem 4 timer...men jeg røg fed foran dem uden de sagde noget til det

Rimeligt flippet hvis man kan blive dømt for bondefangeri ved at videresælge en ulovlig substans :?

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ålborg
om det er ulovligt ved jeg ikke, men altså, det kan da vel ikke være ulovligt at sælge kunst, det bliver vel først ulovligt idet der bliver dryppet/vædet lsd på ? jeg har ihvertfald massere af blotterark hængende..

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Der er sgu da ingen ulovligheder i det - det er jo bare kunst på trækpapir... Har selv overvejet at bestille div blotterart hjem, der er en tysk gut, der har en satans masse til salg... Det ville nærmere være kriminelt ikke, at indtage syreholdige ark:P

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Dania
De mener nok man vil blive sigtet for at besidde LSD, men det betyder vel ikke at man er arresteret? Eller..

Medlem

det er IKKE ulovligt, først når der er dryppet syre på bliver det ulovligt, papir er ikke ulovligt endnu... der var for et par år siden en gut der blev dømt for bondefangeri for at have solgt druesukker som coke og han troede han ville gå fri da det jo bare var druesukker.
trækpapir...er jo bare alm papir som man har hældt stoffer på
man laver de bedste blotters af servietpapir som man opløser i vand med en smule sukker eller husblas som presses og tørres. sukker/husblas indkapsler lsd´en som så kan holde sig bedre. blotterart er sikkert et stykke pap i en printer!
så hvorfor ikke bare downloade alle ark fra erowid og lime dem på tykt papir, de stiplede linier kan man lave ved at tage en nedstryger og save en masse hak i en stor kniv som så kan bankes igennem blotterarket

Medlem
Brugeravatar

Okay, Tak for svarene. Tænkte bare det kunne være fedt og finde nogle srk med fede motiver og have i ramme eler sådan.
Men fin ide med og downloade dem fra erowid til print. Havde jeg ikke lige tænkt på. :-)
Er totalt på den med og have bags med mel på sig.. lidt igesom dengang M var lovligt, lidt fryd de ikke kunne gøre noget ud af det.. he he.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: lidt nord for regnbuen og så bare forbi møllen (der hvor det altid sner)
Det kan man sagtens. Har jeg selv gjort. Men dont :) .. Fordi de holder dårligt på syren.

Medlem
Brugeravatar

Holder arkene dårilgt på syren? .. Why ?

Medlem

ogger skrev:
Holder arkene dårilgt på syren? .. Why ?

med sukker eller husblas i papiret kan det undgåes!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]