eedeolla skrev:
Ja præcis. Der er jo bare tale om skønd og rygter i rusmidler miljøerne. Men det skal nok passe, men nu er risikoen der. Og jeg kunne da sagtens forstille mig nogen knægte på 12-13 år der tager en pose over hovedet for at fyrer gas op i den.
Desuden synes jeg det er unfair at nogen rusmidler er så godt lovlige, når dem jeg synes er sjove/gode er ulovligt. Enten har vi en nartotika lovgivning eller også har ikke.
Ja men det gør de skam også med lightergaz og alt andet shit.
Hvis du tager lattergas på en forsvarlig måde, og sørger for du giver dine lunger rigeligt med ilt samtidig- så der ikke blir på noget tidspungt lukket rent gas ned i dine lunger- er det ikke farligt.
spørg selv tandlægen...
Det er klart at lungerne kan lide skade efter lungerne lige har været fyldt op med meget kold gas- der lukkes direkte ud fra en beholder.
Da jeg var ung og dum ( 14- 15 år ) sugede jeg lightergas direkte fra dåsen- jeg tog også poser og fyldte dem op med gaz- og trak vejret i dem gentagene gange - imens jeg gik på efterskole...
vi gik ned tit og købte 3 dåser af gangen af købmanden selv om han udemærket godt vidste det var forbudt på skolen- men sådan er det jo..
jeg sprang ikke mine lunger.. jeg forfrøs dem heller ikke.. og jeg kan godt optage ilt den dag idag selv om jeg enda har astma og ryger bong ofte

og nej er ikke stolt af det med gassen- slet ikke- men ville bare lige pege ud at folk gør altså sådan noget vær dag- og hvis du er så meget imod lidt harmløs lattergaz hvad laver du så herinde ?
jeg mener ?
sprut er sku da også farligt.. det slår 13 årie sig da også ihjel på-
vil du nu ud og lukke alt eller hvad ?
held og lykke :- )