Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 jul 2025 09:45

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: byen
hey er lidt ristet lige nu, og er ikke helt sikker på om det her er en god ide. men jeg spørgere alligevel lige :D . tænkte at eftersom dit LSD trip er styret af dit humør, kunne man så ikke pifte det op med kokain. så er du jo nærmest garenteret en god tur? jeg ved at visse kombinationer eksempelvis svampe og hash kan forværre trippet, så er ikke sikker på det med kokainen og lsd. Og har heller aldrig prøvet at tage LSD før så ved ikke vildt meget om det. men satser på der er en proof her inde som kan sætte mig lidt på plads? :gud:

brugernavn-

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et værtshus, nær ved gammel strand
kokain og LSD er en ganske lækker og afslappet kombo hvis du bruger den fornuftigt.
det vil sige lav dosis af begge stoffer.
men der er ikke nogen eller noget der kan garentere dig et godt trip bare fordi du blander de to ting sammen.
en langt bedre løsning hvis du er bange for bad trip ville være at sørge ordentligt for set og setting, og gøre det på et tidspunkt hvor du føler dig psygisk klar og ovenpå.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Hvor mange gange har du prøvet de forskellige stoffer, altså LSD og Kokain?
Det er også en ret vigtig faktor, at du har prøvet de forskellige stoffer nok gange hver for sig, så du ved hvordan din krop reagere.

:D

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Sørg også for at have nok cola... LSD'en gør dig ca. fem gange så bevidst om din kokaintrang, som du er i forvejen. :evil:

Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
Der er ikke noget værre end at være rastløs på LSD imho.. For ikke at tale om ikke at kunne sove efter LSD'en er aftaget (i de flestes tilfælde nok mest ved overdrevet brug af kokainen)

Medlem

Bl0dpump skrev:

som sagt har jeg ikke prøvet LSD før, og har heller ikke prøvet kokain specielt mange gange. men det er selvfølgelig rigtig nok at jeg skal være klar på hvad min krop kan tage.

- og kan godt se det er vigtigt med settings og humøret. tænkte på om der er nogen der ved hvor stor chance der er for at blive skør når man tager LSD???

Medlem

Geografisk sted: Hillerød/København
Det kan man desværre slet ikke komme med et tal på. Hvor stor risikoen er for et blive "skør" afhænger af om du har dybtliggende psykiske problemer af en art der kan dukke up af underbevidstheden på trip, set og setting som er blevet nævnt(MEGET VIGTIGT!) og self hvad du blander det med. Synes ikke det på nogen måde kan anbefales at bruge kokain til at holde sit trip happy, selvom jeg selv kun har gode erfaringer med at blande de to, så er det sku også en meget heftig og skadelig blanding. man kommer nemt til at frådse med cola'en når er man er trippet og så bliver det sku for meget. Kig evt her: http://psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?f=5&t=28516&start=0&st=0&sk=t&sd=a
Det tror jeg er noget du kan bruge til noget! Det ihvertfald bedre HR

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

brugernavn skrev:
Bl0dpump skrev:

som sagt har jeg ikke prøvet LSD før, og har heller ikke prøvet kokain specielt mange gange. men det er selvfølgelig rigtig nok at jeg skal være klar på hvad min krop kan tage.

- og kan godt se det er vigtigt med settings og humøret. tænkte på om der er nogen der ved hvor stor chance der er for at blive skør når man tager LSD???

Så vil jeg mene som mimimum at du skal prøve de begge stoffer, hver for sig mange gange endnu. Det er sku for dumt at kaste sig ud i at blande to forskellige stoffer, hvis du ikke kan klare det. Det kan gå hen og blive en meget ubehagelig oplevelse for dig. Så hellere vente lidt endnu. Bette safe than sorry 8)

Junior medlem

Geografisk sted: Close to heaven - IM SKY HIGH!
Jeg kunne ikke være mere enig Bl0dpump :D .
- Jeg har det sådan at med stoffer vil jeg ALTID være sikker,
før jeg dummer mig... Hvilket jeg gør rimelig tit alligevel :D .

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Det er en rigtig god holdning at have. Det er vel også derfor at du har søgt hen på et HR board :lol:
Dummer du dig tit siger du, hehe. Hvordan det, hvis vi må høre :gud:

Junior medlem

Geografisk sted: Close to heaven - IM SKY HIGH!
Kørte på amfetamin, Kokain, Ecstasy og "Metadron" mener jeg det hedder, i 14 dage i træk.
Jeg har Aldrig i hele mit liv fået så sindsyg paranoia før. Alting var levende og 100% realistisk !
Virkelig spooky :b !

Medlem
Brugeravatar

Raaby skrev:
Kørte på amfetamin, Kokain, Ecstasy og "Metadron" mener jeg det hedder, i 14 dage i træk.
Jeg har Aldrig i hele mit liv fået så sindsyg paranoia før. Alting var levende og 100% realistisk !

...

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Raaby skrev:

Det er satme heller ikke en god cocktail da! 14 dage hvor kroppen slet ikke får slappet af, kan absolut kun gå galt!

:peace:

Medlem

tak for alle svarene, specielt linket fra PsychelicPopartist. men bare rolig jeg har heller ikke tænkt mig at kaste mig ud i at blande forskellige stoffer uden at kende dem først. selvom jeg synes at mig skal kaste sig ud i de fleste ting i livet, så er jeg dog enig med jer andre når det kommer til stoffer. better safe then sorry. mest af alt fordi det kan gå så grueligt galt hvis man ikke har styr på det.

jeg har ladet mig fortælle at hvis man tager LSD kan man i op til 6 måneder bagefter resikere at blive psykisk syg? nogen der ved om det er rigtigt?

Medlem

Det er der ingen der har undersøgt. 6 måneder... Du kan blive psykisk syg fra nu af og resten af dit liv....

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]