Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 jul 2025 09:48

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Så er jeg ikke umiddelbart bange for at anbefale dig at bruge hash sammen med et psykedelisk stof. Jeg kan dog blot gentage, at det - IMO - har mindre med selve stoffet, og at dosen generelt betyder at du får mere og mere forvirring jo større dosis. Det samme gælder hashen: jo mere hash, desto mere forvirring. Hash er blot et hurtigt og effektivt justeringsmiddel, hvis du føler at der skal lidt mere til.

Svampe og LSD minder om hinanden, men i min optik er LSD'en mere "clean" mens svampen har sine egne ideer og er mere dunkel (ikke uklar eller mindre givende, bare dunkel ;) )

Jeg synes at have observeret, at visse stoffer hurtigt får en bestemt etikette, f.eks. anses 2C-B på mange måder for at være et "lettere psykedelikum". Det har bare ikke afholdt folk fra at blive ramt af 2C-B'en på måder som de end ikke kunne forestille sig.

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
2C-B er da også utrolig let. Hvis man prøver dét og brænder nallerne på almindelige doser, skal man slet ikke rode med psykedeliske stoffer IMO.

Selvfølgelig kan man (nok) dosere så højt, at det bliver ubehageligt. I sig selv er det dog utrolig mildt, positivt og overfladisk at trippe på, hvis man er mere vant til at skulle graves i psyken og flås i stykker. Og det er på trods af, at det er temmelig visuelt og desuden supersmukt.

Men til din uddybelse, yoyo, så lyder det som en god idé at øge svampedosen lidt eller at rode med LSD. Det er garanteret lige det, du leder efter.

Junior medlem

Francis Begbie skrev:
ryg dig en masse hash og vær alene.
det giver det ganske klare billede af tankemylder så som at sidde og se en film, og pludselig sidder du og tænker på hvorfor de lige præcis har givet ham den trøje på til den optagelse, og om han ikke har haft det forbandet varmt da de optog scenen. og lige pludselig opdager du at du slet ikke ser filmen mere.

til dit formål er en høj dosis hash et godt forsøg, og hvis det ikke er godt nok må du jo søge videre.
jeg så bare den ikke var blevet forslået - hvilket er mærkeligt - da den er temmelig overkommelig.

En variant af dit forslag er, at packe piben inden man går i seng (Det skal være meget stærk hash, da du kun skal ryge en gang. hvis du ryger to gange når du at komme til bevidsthed). når man så vågner engang ryger man og ligger sig ned igen.. man svæver ind og ud af sine drømme og de bliver blandet sammen med virkeligheden. det mindede lidt om noget af det jeg har prøvet på keta, men det varer naturligvis ikke så lang tid, da man ret hurtigt falder i søvn igen..

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]