Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 16:35

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Hej Alle.

Skal på festival her snart og regner med og tage en del MDMA. Derfor har jeg skaffet mig lidt 5htp jeg vil tage inden så der er lidt balance i serotoninen.
Men eftersom det er festivitas kan det være jeg også ryger på mærker eller hest eller noget i den stil..?

Mit spørgsmål går så på om der kan være noget farligt ved og tage 5htp og samtidig Ketamin eller LSD?
Eller bare om der er noget 5htp ikke må kombineres med sådan generelt?

Umiddelbart vil jeg ikke mene det betyder noget, men måske er der nogle der er uenige og ved noget jeg ikke ved ? :-)

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Hej
Jeg vil også mene, at det ikke betyder noget. Det farligste ved 5-HTP er såmænd at tage for stor en dosis af det. Men hvis der skal være balance i seroninbeholdningen, er det nok vigtigere at tage det efter MDMA'en og ikke kun før. Selvom du opbygger mere serotonin inden MDMA'en, vil der stadig være et underskud bagefter, og et LSD-trip på serotoninunderskud kan nok godt blive lidt nederen. :wink:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: NørrebronX
Citerer lige Child Of Aum

Citat:
5-htp preloaded før LSD var et eksperiment som var en succes. Syretrippet var meget anderledes, det var ekstremt positivt og grinende, empatisk og meget overvældende næsten direkte hæmningsløst. OEV's var til tider, af en helt anden karakter end dem jeg plejer at opleve, jorden og græsset kogte næsten, træernes grene dansede til fuglenes sang og alt der bevægede sig, blev fulgt af langsomme ekstremt vedvarende tracers/after images. Mine tanker var ekstremt positive og midt under trippet havde mig og min buddie gang i den sygeste galgenhumor, totalt dark, totalt ondt, men ikke på et tidspunkt føltes det negativt og normalt under syretrips kan jeg ikke lide sådan noget. Havde også en plan om at stoppe tiden, så vi kunne binde alle folk inde i kildeparken sammen, med den effekt at de væltede når vi startede tiden igen, vi fandt bare aldrig ud af at stoppe den.

Jeg er aldrig blevet så påvirket af 110ug før, plejer at skal have mindst 180ug bare for at få nogle ok vedvarende tracers, og skal normalt op på de 250-300ug for at træer og andet ændrer sig betydeligt. 500ug så er vi ved at være ved en total virkelighedsforvrængning og 800ug+ ja så er jeg på rejse i syreland og skal helst ikke have ansvar for noget som helst

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Det skal jeg fandeme prøve!

Medlem
Brugeravatar

Okay, tak for svarene. Altid godt med noget support herinde fra :-)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]