Citerer lige Child Of Aum
Citat:
5-htp preloaded før LSD var et eksperiment som var en succes. Syretrippet var meget anderledes, det var ekstremt positivt og grinende, empatisk og meget overvældende næsten direkte hæmningsløst. OEV's var til tider, af en helt anden karakter end dem jeg plejer at opleve, jorden og græsset kogte næsten, træernes grene dansede til fuglenes sang og alt der bevægede sig, blev fulgt af langsomme ekstremt vedvarende tracers/after images. Mine tanker var ekstremt positive og midt under trippet havde mig og min buddie gang i den sygeste galgenhumor, totalt dark, totalt ondt, men ikke på et tidspunkt føltes det negativt og normalt under syretrips kan jeg ikke lide sådan noget. Havde også en plan om at stoppe tiden, så vi kunne binde alle folk inde i kildeparken sammen, med den effekt at de væltede når vi startede tiden igen, vi fandt bare aldrig ud af at stoppe den.
Jeg er aldrig blevet så påvirket af 110ug før, plejer at skal have mindst 180ug bare for at få nogle ok vedvarende tracers, og skal normalt op på de 250-300ug for at træer og andet ændrer sig betydeligt. 500ug så er vi ved at være ved en total virkelighedsforvrængning og 800ug+ ja så er jeg på rejse i syreland og skal helst ikke have ansvar for noget som helst