eedeolla skrev:
Virkelig en hyggelig fest, men desværre super kedelig musik 78% af tiden. Hva fanden sker der for al det corny dance pis? Det er som om progressiv bliver mere og mere kedelig som årene går, kan man kalde det for progressiv? Næhh mere degressiv, tilbagevikling..
Helt enig. Der var nogle samples i NASA's set der lød ret meget som en kvinde-vokal fra melodic trance fra midt-90erne.
Men... jeg synes ikke rigtig stedet eller setup'et er til "lytte-koncerter". Idéen er, at der er vægt på det sociale og den gode stemning, i de gode rammer med sommervejr, park, glade fest-stemte mennesker osv..
Så jeg valgte personligt at smile, hygge-danse og nyde livet og omgivelserne, i stedet for at stå og være en bitter gammel mand der indædt bitcher for sig selv over alt det der kunne være bedre. Det er et GRATIS arrangement, og det er et offentligt sted, som del af et karneval, så jeg synes det er lidt misforstået at begynde at stille høje musikalske krav til, at DJ'sene skal spille cutting-edge-ting.
Jeg er på vej derind nu - håber at møde nogen herfra derinde!

Helt sikkert, vi stod også og snakkede om præcis det samme igår. Heldigvis var festen alle tre dage så god, at musiken egenlig var ligegyldig, men de landede den også meget bedre i går synes. Så alt i alt ---> UG her fra..
Og tak til dig der vækkede mig, det var sgu lidt koldt at ligge og sove på jorden kun iført larborant kittel og shorts :S Og utrolig nok havde jeg alle mine ting med hjem, inklusiv mig selv ovenikøbet i hel tilstand. Selvom det dog havde lykkedes mig at hælde en halv en halv falske rødvin lige forbi munden og ud over mit tøj. Det mås ha været et smukt syn