Zarathustra skrev:
- LSD-effekten kommer for mit vedkommende mere i bølger end svampe-effekten. Når jeg er på peaket af LSD-effekten, fra ca. 1. til 6.-8. time i trippet, så kommer effekten nogle gange væltende frem igen, for derefter at mildnes igen. Sådan ligger det og kører op og ned.
jeg syntes bedre man kan beskrive det som at trippet har forskellige faser, som man skal tilvenne sig.
ellers vil jeg give dig fuldstændig ret.
men lsd og svampe er to stoffer for sig selv, ikke fordi jeg vil dele dem så kraftigt op.
men mere i forhold til hvordan du bruger dem.
personligt kunne jeg i starten bedst lide LSD, for i starten handlede det for mig om ''underholdninggsværdien'' og den må man virkelig sige er iorden.
du kan umuligt komme til at kede dig i dine 10 timer, for du er virkelig underholdt.
men senere da jeg prøvede at få flere aspekter ud af trip end underholdning, blev LSD til alt for meget af det gode. det kan ikke beskrives hvad du kan opnå alane med den rigte playlist, bind for øjene og åndedrætøvelser.
der er psylocibin langt nemmere at kontrolere, fordi du netop har ''pauser'' til at beabejde og huske hvad der egentlig foregår omkring dig.
du ender hurtigt som ham der syrehovedet der bare sidder og snakker lort på LSD.
derudover er jeg også meget glad for at bruge kreativitet i mine trip.
på LSD føler jeg mig virkelig
uendeligt kreativ, men hvad er der kreativt ved at sidde og engentlig ikke lave noget kreativt. - jeg har store problemer med at overfører det til musik bagefter.
hvor på svampe kan det lade sig gøre på en anden måde at spille og skrive ned mens jeg tripper.