Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 03:08

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 20 indlæg ] 
Forfatter besked
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Hej min bror og jeg kom til at snakke lidt om hvordan man lige forholder sig til hvis man nu (rent hypotetisk :mrgreen: ) har fået en pakke tilsendt med posten f.eks. som rummer noget grønt. Herinde har jeg læst at politiet før har gjort brug af at åbne pakken og så alligevel lade den gå videre til modtager hvorefter de har troppet op på adressen og sagt at de ved at man har modtaget en pakke osv.
Spørgsmålet her er om det er nok til at de må træde ind og ransage hele ejendommen ud fra den mistanke? Er det nok til at de må få udstedt en ransagningskendelse og hvordan ser ens hus lige ud efter sådan en omgang? Rager de alle ens ting ned af hylderne og endevender hele møllen?

Medlem

ved ikke hvor godt de ransager, men hvis de vil ind, kommer de ind det er ikke det store problem.

desværre :cry:

Medlem

Geografisk sted: hjortshøj
som udgangspunkt bør man sige nej hvis de spørger om de må komme ind! det er nemlig ikke altid de har en kendelse!
men hvis de siger de har en kendelse så kan du ikke gøre noget. tv licensmanden må IKKE komme ind hvis man siger nej
(det er der nemlig mange som tror) så man bestemmer selv om man vil betale licens! panserne er de eneste der må komme ind, men kun med kendelse eller hvis man frivilligt lukker dem ind uden kendelse!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

yeah, jeg er klar over at man ikke bør lukke dem ind (hvis man har noget at gemme for dem) hvis ikke de har en kendelse. Er der nogen af jer der ved hvor vidt de spreder disse kendelser rundt til betjentene? er det noget der lige tager et klik på en knap og så er der printet en kendelse ud eller er det noget mere kringlet og juridisk stramt? De skal vel egentlig bare have en mistanke om besiddelse af euforiserende stoffer, det må vel være nok til at flå en stakkels fredelig hippies hjem i stumper og stykker.

Medlem

" flå en stakkels fredelig hippies hjem i stumper og stykker "
svjv skal de erstatte det ødelagte hvis de ikke finder noget. hvis de finder noget har du jo løjet for dem!
jeg fik selv besøg for 6 år siden af 7 civil betjente med øresnegle og mic tapet til kinden hvor de havde omringet huset- godag..er du thomas xxxxxxx...ja..det er politiet...nå..må vi lige komme indenfor..øhhh-vi har en kendelse! vi har fået en anmeldelse om at du har et NARKOLABORATORIUM..hvad..så ku jeg ligesågodt vise dem ind i soveværelset hvor jeg havde et dutch pot system på 2 m2. der gik 2 mdr før jeg fik et brev med en bøde på 1000 kr, jeg kom ikke med på stationen! nogle samarbejdspartnere blev snuppet med 24 m2....1000 kr i bøde!

Dedikeret medlem

cloud9 skrev:
nogle samarbejdspartnere blev snuppet med 24 m2....1000 kr i bøde!

Wow, det er da til grin! 24 m2 kan da nemt indbringe en halv million kroner per høst??? :shock:

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ama'r
Vil sige at hvis de har en stærkt begrundet mistanke som eksempelvis, at de har taget ind pakke med noget ulovligt som de ved kommer til din adresse, så bør de ikke have noget problem med at få en kendelse. Men sørg alligevel for at de viser dig kendelsen når de kommer for det er sket før, at de har påstået de har en kendelse og vist et random stykke papir. Hvis de så finder noget kan du ryge med på stationen, hvor de holder dig indtil du har underskrevet at det aflagte visit var iorden med dig. Dette kan forekomme fordi det nogle gange tager for lang tid for politiet at få kendelsen og alligevel handler inden, fordi de føler det nødvendigt for efterforskningen. Så husk at se kendelsen... Hvis du er flink og høflig, og du ikke bor i noget der minder om en narko hule, går de nok ikke så hårdt til dine ting, men det jo kun indtil de finder noget, så kommer alt ud af skabene :)

8)

Medlem

Vinkelsliber skrev:
cloud9 skrev:
nogle samarbejdspartnere blev snuppet med 24 m2....1000 kr i bøde!

Wow, det er da til grin! 24 m2 kan da nemt indbringe en halv million kroner per høst??? :shock:

ja! de blev snuppet et par dage før mig, så der er jo den mulighed at de stak mig! og fik en "aftale" med politiet mod at fortælle hvor de havde planterne fra. jeg lavede 300 stiklinger af white widow og northern light, og fik anlæget i løn (13000) med pumpe og gødning! en ½ mio? så skal man være meget dygtig! og det var de IKKE normalt får man ½-1g per watt! husk det, jer der dyrker med CFL eller LED! HID rykker!

Medlem

Geografisk sted: Bornholm
Blæste Nico skrev:
Vil sige at hvis de har en stærkt begrundet mistanke som eksempelvis, at de har taget ind pakke med noget ulovligt som de ved kommer til din adresse, så bør de ikke have noget problem med at få en kendelse. Men sørg alligevel for at de viser dig kendelsen når de kommer for det er sket før, at de har påstået de har en kendelse og vist et random stykke papir. Hvis de så finder noget kan du ryge med på stationen, hvor de holder dig indtil du har underskrevet at det aflagte visit var iorden med dig. Dette kan forekomme fordi det nogle gange tager for lang tid for politiet at få kendelsen og alligevel handler inden, fordi de føler det nødvendigt for efterforskningen. Så husk at se kendelsen... Hvis du er flink og høflig, og du ikke bor i noget der minder om en narko hule, går de nok ikke så hårdt til dine ting, men det jo kun indtil de finder noget, så kommer alt ud af skabene :)

8)

Så vidt jeg ved må de ikke holde på dig mere end maksimalt 24 timer hvis de ikke vælger at sigte dig, eller andholde dig. en af de to, kan ikke helt huske det.

Medlem

TheRagingPussy skrev:
Blæste Nico skrev:

8)

Så vidt jeg ved må de ikke holde på dig mere end maksimalt 24 timer hvis de ikke vælger at sigte dig, eller andholde dig. en af de to, kan ikke helt huske det.

man skal stilles for en dommer indenfor 24 timer, og dommeren giver feks 8-30 dages varetægt, og når man har siddet den tid i arresten, kan han forlænge igen! og igen! det har jeg prøvet i et halvt år i isolation uden besøg og 2 mdr uden fjernsyn som 18 årig! er 33 nu og har været førtidspensionist i 11 år
isolation er TORTUR ifølge amnesty! retsstat??? man kan ikke sige andet end "ja nej og ved ikke!" efter bare den første måned!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
1000 kr. i bøde er jo fuldstændig åndsvagt taget i betragtning at man får 2500 kr. i bøde for et jointskod

Medlem
Brugeravatar

TheRagingPussy skrev:
Blæste Nico skrev:

8)

Ja du har så mange rettigheder, men hvis du er en klovn overfor dem er de lige sådan. Så er de ligeglade med dine rettigheder, de er bare mennesker som er blevet tildelt særlig magt, på alles regning.

8)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg har tænkt mig høfligt at bede om at se en kendelse hvis de kommer. Dog vil jeg til enhver tid benægte at jeg er i besiddelse af noget hvis de spørger. Finder de det, må jeg vil erklære fallit og følge pænt med.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Schwiez
Bare fordi du er monster paranoid, betyder det ikke, de ikke er efter dig. :D
Run boy, run...

Medlem
Brugeravatar

InnerNetExplorer skrev:
Jeg har tænkt mig høfligt at bede om at se en kendelse hvis de kommer. Dog vil jeg til enhver tid benægte at jeg er i besiddelse af noget hvis de spørger. Finder de det, må jeg vil erklære fallit og følge pænt med.

Tja det er nok også sådan du når længst i livet hvis du er venlig og høflig, så vær ligeglad om de er smarte, men vær selvfølgelig samarbejdsvillig hvis de er venlige. Hvis de finder noget, så slå hovedet ned i bordert så du får en bule, og skrig politivold ud af vinduet :) Ellers er det en tur ud af brandtrappen hvis du bor i lejlighed...

8)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
InnerNetExplorer skrev:
Dog vil jeg til enhver tid benægte at jeg er i besiddelse af noget hvis de spørger. Finder de det, må jeg vil erklære fallit og følge pænt med.

Får man en højere straf, hvis man først nægter og de bag efter finder noget?

Medlem

eedeolla skrev:
InnerNetExplorer skrev:
Dog vil jeg til enhver tid benægte at jeg er i besiddelse af noget hvis de spørger. Finder de det, må jeg vil erklære fallit og følge pænt med.

Får man en højere straf, hvis man først nægter og de bag efter finder noget?

det tror jeg næppe. i de tilfælde hvor der bliver" lavet aftaler" er det ofte fordi personen angiver andre!

Medlem
Brugeravatar

Og deres såkaldte aftaler er så ringe medmindre du har myrdet statsministeren eller begået højlandsforæderi under en krig, at det aldrig kan betale sig at stikke med alle de problemer der så først dukker op. Aldrig aftaler tag ansvar for dine handlinger :)

8)

Medlem

Blæste Nico skrev:
Og deres såkaldte aftaler er så ringe medmindre du har myrdet statsministeren eller begået højlandsforæderi under en krig, at det aldrig kan betale sig at stikke med alle de problemer der så først dukker op. Aldrig aftaler tag ansvar for dine handlinger :)

8)

nemlig! danmark kan man ikke gemme sig i

Medlem
Brugeravatar

nope ikke hvis det er alvorligt, og det er altid bedre med en fængselsstraf end at få en kortere og så være en jagtet mand for eftertiden. Desuden tror jeg måske det er mindre end 1 procent af de kriminelle, som ikke vidste det de gjorde var ulovligt, så hvorfor spille bolden videre når kampen er fløjtet af?

8)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 20 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]