jeg kan love jer for at B&W kan spille rent, hvis de bliver parret med de rigtige komponenter. hvis du vil have et fantastisk lydende system, som spiller med en dejlig varm lyd, så kan du bare kopiere mit:
CD:
Dynaco CDV-1

en gammel sag der ligner lort. men hvis man ved noget om Dynaco, så er det at de har lavet ingen-dikkedarer, varme rørforstærkere af kvalitetskomponenter, siden ruder konge han var knægt nærmest. det særlige ved den er at den har rør i udgangen. det betyder at du faktisk ikke behøver gå ud og investere i en sindssygt dyr rørforstærker. dine cd'er vil have alle fordelene af digital renhed, med et touch af rørvarme. den er tilmed blevet tweaket med mosfet-trasistorer, fandt jeg ud af efter jeg havde købt den. jeg fandt den til sølle 1000 kr. juvelen i mit setup, faktisk.
pladespiller:
Rega Planar 2

ikke noget fancy. bare solidt kram.
surround-reciever:
Yamaha RX-V1300RDS

6.1 DTS. neutral i lyden, og det er ret vigtigt når man kombinerer med B&W. modsat mange surround-forstærkere kan den her også finde ud af at spille musik. den har en fin 6-kanals stereo-funktion, som jeg bruger det meste af tiden.
højtalere:
4 stk. B&W DM 601 S3

monteret oppe under loftet på vægbeslag, så de hænger frit i rummet.
center:
B&W CC6 S2

Sub:
Focal JMLab SW 700

(i sort)
aktiv sub til lige at give det ekstra oooomph! som de eller fine B&W'er ikke helt kan levere.