basssher skrev:
okay, og hvordan tror du så det går dig bagefter når alle dine såkaldte drenge og dig har skamferet ham?
Nemlig så går det netop værst ud over dig
Det er så sjovt når sådan noget her sker.
Man har så mange muligheder at vælge imellem, så hvad skal man dog gøre.
1: Melde svinet?
2: Overraske svinet en mørk aften med et jernrør og pynte lidt på hans fjæs?
3: Snakke med gutterne, overfalde ham og ikke være en skid mere fair end ham?
4: Ignorere det og holde sig væk fra idioten?
5: Få fat i en gun og skyde svinet ned?
Tror jeg ville vælge nummer 2. Har tit stået i situationen og dem der ligner - har brugt alle andre udveje end nummer 5 - som er alt for psykotisk og ment som en joke.
Melde svinet - overraskende nok så virker det ikke.... Har meldt alt fra lallende idioter til store psykopater for vold og trusler - politiet gør ikke en skid - medmindre der har flydt blod. Har oplevet at to sparkede min fordør til pindebrænde for at få fat i mig - stod i gangen og ventede med et jernrør - der var ikke rigtig andet at gøre - damen var ovenpå - da jeg havde skræmt dem væk - hvilket er let når der kun er 2 og man har et jernrør - slå ud efter den enes hoved og de stak af - politiet kommer og vil ikke engang tage imod en anmeldelse for indbrud.... Så fuck det der med at melde dem - snup dit jernrør - find ud af hvor han bor - lur lidt på personens daglige rytme og tag ham så på et tidspunkt hvor du ved, du er alene med ham i et stykke tid. Hak ham ned bagfra (fortjener man når man truer med kniv) start helst med spark - simpelthen bare løb alt hvad du kan - hop - og ram svinet midt på skulderbladet - så er han nede. Så tramper du ham i ryggen et par gange eller losser ham i nyren - lidt fodmassage af en eller anden art så han bliver lidt groggy - lad være med at sparke eller slå ham i hovedet - han skal jo ikke gå kold svinet - han skal sgu da lide skal han. Hug til hans store knogler med jernrøret et par gange, ikke sådan hamrende hårdt - men med et godt slag - helst sådan vi kan få nogle væskesamlinger i ledene og sådan. Hold dig fra rygradden, det er for dyrt i erstatning hvis han tør det........ Træd ham over hænderne som om de er cigaretskodder og tvær dem godt ud og hvis du er helt psycho og langt ude - så få vendt svinet om på ryggen og punish hans fjæs for hårdt til sidst. Ned ovenpå svinet, dine knæer på hans skuldre og så mølle hans fjæs med knyttere - eller jernrøret hvis du helt kong smart.......... Han henter sgu ikke engang sine venner bagefter, fordi han ved sgu ikke hvem der gjorde det, fordi har han truet en med kniv har han nok mange fjender, siden han skal tøse den og gå med våben....
Det jeg lige har skrevet er sgu ment som en joke - jer der vil udøve selvtægt er da for fucking langt ude.. Prøv lige at tænk med indersiden af kraniet ikke - det er os der former samfundet og så nytter det sgu ikke at bekæmpe ild med ild, fordi det ender i at vi brænder det hele ned så. VÅGN dog op for satan da.
Du er blevet truet med en kniv? Hvorfor er du blevet truet? Var grunden god? Har du selv fucket op i den siden han truede dig? Dette skriver du intet om - men uanset hvad - burde han ikke have truet med en kniv - men blot med sin egen fysik - hvis du ikke selv har gjort noget så meld svinet og hold dig langt væk fra det miljø han færdes i - det er der er for langt ude.
Jeg vælter rundt i vores narkomiljø - jeg har aldrig brug for våben, for at spille smart, true nogen eller noget andet i den stil og folk heromkring tager totalt meget narko. Selvfølgelig ligger der våben rundt omkring - men det jo mest hos pushere og sådan - det jo klart - de skal jo kunne beskytte sig imod latterlige mainstream kunder.
Lidt fornuft og lidt offtopic - rodet hoved siger jeg bare.