Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 20:52

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: In the middel of nowhere? - wtf? I am in the middel of nowhere?
Hejsa..

Jeg vil lægge ud med at sige, at hvis i finder topic'et aaaalt for langt ude i skoven, så skal i bare slette det .

Håber da nogen kan hjælpe mig..

Meeeeen, i norge, hvis man søger på en rejse fra Norge til Lloret de mar i spanien, finder den ingen rejser på de mest, gængse travelsites - ligesom i dk kan man heller ikke finde destanitionen fra DK-Lloret de mar, kun via ungrejs og div. rejsesider for unge..

Så er det her jeg vil høre, om nogen har kendskab til nogen rejsefirmaer, som ungrejs, bare i norge??

Pga. jeg spørg her, er fordi dette er min mest besøgte side, og der er jo en del unge herinde, som evt. kunne have nogen gode råd til mig :D
- Men de lidt ældre psy.dk medlemmer må da også meget gerne være behjælpelige = ) ..

Mvh Peakeye = )

Medlem
Brugeravatar

Kender ikke nogen ungrejs-lignende rejseselskaber i Norge, men vil derimod
anbefale dig at booke en ganske almindelig charter ferie til Lloret, da de fleste jeg har mødt
(inklusiv mig selv) har været meget skuffende over den generelle service osv.
Bl.a. blev vi lovet et hotel med 4 stjerner, men det var kun 3 stjernet (2 imo)
Charter ferie er meget billigere og selvom vi både havde købt v.i.p kort, guld pakke - you name it
skulle vi alligevel betale massere af cash for at komme med til diverse latterlige arrangementer.

Medlem

Geografisk sted: In the middel of nowhere? - wtf? I am in the middel of nowhere?
Shperma skrev:
Kender ikke nogen ungrejs-lignende rejseselskaber i Norge, men vil derimod
anbefale dig at booke en ganske almindelig charter ferie til Lloret, da de fleste jeg har mødt
(inklusiv mig selv) har været meget skuffende over den generelle service osv.
Bl.a. blev vi lovet et hotel med 4 stjerner, men det var kun 3 stjernet (2 imo)
Charter ferie er meget billigere og selvom vi både havde købt v.i.p kort, guld pakke - you name it
skulle vi alligevel betale massere af cash for at komme med til diverse latterlige arrangementer.

Yeah okay, men hvorfor man nok blir nød til at rejse med sådan et selvskab, er jo fordi (hvis vi tager selvskaberne i dk) sterling, sas, spies osv osv, har ikke destinitionen Lloret :S (det er kun ungrejs og dem, som jeg har set, som man kan komme til Lloret med :shock: )

Det er nemlig fordi en veninde i norge, gerne vil med derned, men har uden held kunne finde nogen selskaber i norge som flyver dertil..

Medlem
Brugeravatar

Ah .. Så er det jo en helt anden sag.
Selvom jeg for blot 3 år siden var på en charter ferie til Lloret :s
Søg evt. på små byer i nærheden?

Medlem

Hvem rejste du med?
Kan du huske det? : )

Psychedelia Sponsor

Geografisk sted: København
Det var da ikke så svært.. Smut ind på http://momondo.com/ , vælg norsk lufthavn.
I destinationsfeltet kan du vælge mellem Girona (GRO) eller Barcelona (BCN) -- de ligger begge i overkommelig afstand. Der er i hvert fald tog fra Barcelona og der er en busrute fra Girona.

Momondo er tidligere blevet kåret til den bedste flybillet-søgemaskine af Politiken, og den er ret overskuelig. Du kan endda få vist en priskalender på siden, så du kan se om der er en tidligere eller senere dag der er billigere at rejse.

Medlem

RuneK skrev:
Det var da ikke så svært.. Smut ind på http://momondo.com/ , vælg norsk lufthavn.
I destinationsfeltet kan du vælge mellem Girona (GRO) eller Barcelona (BCN) -- de ligger begge i overkommelig afstand. Der er i hvert fald tog fra Barcelona og der er en busrute fra Girona.

Momondo er tidligere blevet kåret til den bedste flybillet-søgemaskine af Politiken, og den er ret overskuelig. Du kan endda få vist en priskalender på siden, så du kan se om der er en tidligere eller senere dag der er billigere at rejse.

Uhh okay sweet..
Mange tak for det, jeg vil kigge lidt nærmere på det..
Men så skal men vel selv stå for hotel osv?

Psychedelia Sponsor

Geografisk sted: København
Peakeye skrev:
Men så skal men vel selv stå for hotel osv?

Ah ja, det må du undskylde. Jeg har lige prøvet på http:/ticket.no/ , men fandt ikke noget interessant. Prøv http://www.google.com/search?q=reisebyrå+"lloret+de+mar" -- får i hvert fald en del hits på den søgning.

Medlem

Jamen ellers må vi jo bare købe en flybillet til Girona, også finde bus til Lloret de mar, også bestille hotel hjemmefra ..

Det ser nok ud til det blir løsningen, da der ikke rigtig er nogen sider hvor jeg kan finde det jeg søger .. :(

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]