Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 26 jul 2025 05:12

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midt i Psychedelianus
Ja, så blev location for dette års RAW fastsat. Valget er åbenbart faldet på "gode" gamle Halvandet, som mange af os allerede kender fra diverse full-on og psytrance fester. Hvis jeg skal være helt ærlig er det med en underlig smag i munden at jeg køber min billet i år. Jeg har været til alle de tidligere fester i Siloen, på nær en enkelt, og kan skrive under på at de tykke vægge i det gamle byggeri, var geniale til at skilde de forskellige lydrum fra hinanden. Er det virkelig muligt at have 7 forskellige scener og musikarter adskildt på Halvandet? Vil det ikke blot blive en underlig mixtur af bas?? Personligt kan jeg ikke umiddelbart se det skulle kunne lade sig gøre.

Hvad siger i andre RAW-gængere her på boardet??

Dope Lord
Brugeravatar

Geografisk sted: Under svampen i smølfeland
Kender slet ikk RAW. Men det lyder da spændende. Men har nu også svært ved og forestille mig 7 scener på halvandet. Kan da ikk kun være i den ene hal de plejer og bruge. for der kan man da max smide 3 scener ind. og selv det vil da være overkill IMO. Så måske det er i flere haller eller evt. udendørs scener.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Denmark - Uk - Norway - France
der kan sagtens være flere end 3 scener på halvandet bare se til distortion festerne :)

men til raw vil de udbygge området specielt til dette event som der står på raws hjemme side hvor de rogså ligger en plan tegninger over de forskellige scener :)

jeg ska helt sikekrt ik til raw noget af det mest forfærdelig jeg har oplevet til dato men god fest til dem der ska afsted :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
CrackWhoreModels skrev:

jeg ska helt sikekrt ik til raw noget af det mest forfærdelig jeg har oplevet til dato men god fest til dem der ska afsted :)

Ja det var godt nok en fuckt fest

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midt i Psychedelianus
Tja, alt for mange burbery skjorter og for mange mennesker er de eneste ting der trækker RAW ned for mig.

Men jeg kan stadig ikke se hvordan Halvandet skal kunne leve op til Siloen. Kommer til at savne morgenfesterne i gården 8) - Sæbebobler og solopgang...

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Denmark - Uk - Norway - France
Halvandte har nu et ret stort udendørs område også dog meget meget sjældent at det hele bliver brugt :) men kalrt siloen var federe

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: kbh et sted
Jeg har haft fornøjelsen af at gå fra halvandet til christianshavns torv, kl 4 om natten i en efterårs storm.
Så jeg er en stor fan af halvandet.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]