Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 26 jul 2025 05:14

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: Her og der
CrackWhoreModels skrev:
for full moon er det kun gået end af bakke efter min meningen tror jeg var der første gang i 2003-2004 der var en sindsyg hyggeligt lille festival med en 3000-5000 mennesker og ingen dansker yaaay super hyggeligt men år efter år er det jo bare blevet større og større og har mistet hyggen og dne gode karma efter min meningen ligesom man har set på voov osv stopped emd den her festival i 2006 tror jeg det var der den allerede blevet for dansker præget til mig desværre ohg så det lidt trist at en så stor festival gør intet ud af deres chillout line up

Altså, jeg var på VooV første gang i 2002, og allerede dengang var der vildt mange danskere dernede. Jeg har ikke været der de sidste par år, men jeg kan næsten ikke forestille mig at der er kommet mange flere danskere end alle dem der allerede var der i de år jeg var der :)

Jeg er desuden enig med dig i at Full Moon i 2004 var mere hyggelig end 2007 - til gengæld var der mere god musik i 2007.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

*Hi from the Fullmoon Crew Berlin* with groundbreaking news....!!! ...since all darkpsy festivals like armageddon in russia, dark moon in slovakia and psycrowdelica near berlin got cancelled we spontaneously decided together with the *crew of psycrowdelica* from berlin to set up *a 4th stage* at this years Fullmoon-Festival. The *Dark/Psychedelic Stage* will mostly run artists and decorations from the *psycrowdelica* and surely our booked Dark Artists. *Therefore we will run only FullOn/Psychedelic Sound at the FullOn/Psychedelic Stage*.

Det lyder ihvertfald spændene!

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: lidt nord for regnbuen og så bare forbi møllen (der hvor det altid sner)
HAHA FOR NICE! :D .. så ved jeg godt hvor jeg skal være ;)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]