Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jun 2025 22:11

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Stop Copy-dan
Jeg gider ikke hjælpe dig, fordi alt hvad jeg har er lissom piratsoftware, det samme med musikken, og well, jeg er faktisk en kopi af en original, du ved en sikkerhedskopi, så jeg ikke går i stykker *lol*

Ej, fuck da om de sætter afgiften på noget op, det viser ligesom bare at, well, jeg har ca. 2000 ubrændte cdér, de er ikke til salg, jeg sælger ikke piratsoftware, men jeg brænder en del til mig selv, så HÆ, jeg vil da skide på om prisen stiger, har i hørt om at smugle cd'er over grænsen, damn, der er mange muligheder, og Pelle, du må bare lære at handle i god tid!

Medlem

Geografisk sted: DK
ehh EGO, det er ikke kun CD'ere de vil sætte afgift på, det er "alt" (scanner, printer, PC, memorycards til digicams osv.)

De mener fx. at der skal over 100kr's afgift på brændere...

HEEEEEEEY, fuck dem jeg skal til at købe ny puter, jeg stemmer nu, lad os nakke de svin!

Medlem

Geografisk sted: Between the 2nd and 4th star
Hjælp med at stoppe Copy-dan der har tænkt sig at lægge afgifter på næsten alt der kan gemmes musik ell. lign. på... Gå ind på Stop copy-dan hjemme siden, og skriv under på følgende: "Jeg skriver hermed under på, at Copy-Dans afgifter på bl.a. cd-medier og memorycards bør fjernes, da de rammer de forkerte brugere, og at Copy-Dan i stedet bør prøve på at stoppe ulovlig kopiering på en anden og mere målrettet måde."

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]