Hej.
I dag skulle jeg over på tanken for at tanke diesel, da jeg skulle køre ind i lufthaven for at hente min mor og far som har været på ferie. Da jeg står og tanker, er der en bil som bakker ind for (muligvis også at tanke), der sker det idioten rammer bilen som jeg kører i. (klovn) Og han kommer hen til mig og siger han har ridset min bil. (Idiot tænker jeg så!)
Han har ridset begge døre. (Billede vedlagt)
Hans er en ældre mazda 626 sølvgrå, og den jeg kører i er en ½ år gammel opel astra stc. Jeg siger til ham jeg må få hans navn og adr og mobil nr og har skrevet hans nummerplade ned på et stykke papir. Han skriver kun sit fornavn og det område i byen og bor i, og hans telefon nr. Jeg godtager det bare da jeg har meget travlt. Han står og snakker om, bla bla min fætter har et værksted bla bla. Jeg siger til ham, det er en leased firma bil jeg kører , og den skal laves hos Opel og ikke din fætters værksted. Jeg siger til ham, at jeg ringer til ham om aftenen. Jeg går ind på tanken betaler for diesel'en jeg har tanket, forklarer damen på tanken hvad der er sket, og spørger om deres video overvågning har optaget det, og hun siger ja. PERFEKT! Tænker jeg.
Jeg kører ind og henter mine forældre, forklarer min far hvad der er sket. Da det er hans firma bil, vi må godt bruge bilen til privat brug da vi bliver beskattet af den hver måned.
Jeg har ringet til ham nu, men han siger at den ikke skal hen til opel mens hans "fætters" værksted. Han begynder med at sige, "jamen bilen har jo ikke fået noget bule eller er i stykker, den kan laves hos min fætters værksted!. Jeg har sagt til ham, jeg skal bruge et forsikrings nr, da bilen skal på værksted. Da det er en l Og han siger han ikke vil give mig det. Jeg siger til ham, så må jeg kontakte politiet og så må vi tage det den vej. Jaja siger han bare og ligger på.
Hvad skal jeg gøre? Nogle der kan hjælpe mig med hvad jeg kan gøre? Det er første gang jeg er ude for et "uheld", og ved ikke hvad jeg skal gøre?