Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jun 2025 22:19

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Peace???
Insane psychedelia user!

Nu prøver jeg igen, formålet med Back da fuck off var at få folk til at droppe alt det lort med at gå amok på hinanden og over ingenting fordi det ødelægger diskutionerne. Det eneste der sker er at alle mulige giver mig en masse høvl...hvorfor kan folk ikke bare se neutralt på hinanden og respektere hvis man opfører sig fornuftigt og være ligeglad med dem der opfører sig dårligt, men la vær med at skrive at han/hun er en spasser hver gang personen poster noget, ret dem ligesom EGO er begyndt på (læs EGO nu styre du dig fandem). Tias og MACAX har fat i noget af det rigtige, er der andre der også har????

In our memories

Geografisk sted: Periferien af Århus
[img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] så er der aligevel noget på øverste etage [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Og stop nu det mudderkastning, ellers skal i få lov at smage min fuldautomatiske mudderkastnings maskine [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Insane psychedelia user!

JA det er da vel, det er bare ikke altid det duer [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] Men de kender de fleste herinde vel [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: dfdf
næste skridt burdte vel være at ego blev smidt af siden. det var der vist også rimlig meget optakt til da ham kom i sin tid som shaman også da folk blev så trætte af ham at han skiftet navn igen til noget andet,men nu har han da inset at han ikke kan skrive ordnligt til folk,han har jo ikke skiftet navn i langt tid.

jeg har lige læst en masse posts med ego og han svniner folk til på grund af ting i samplige alle posts jeg lige har læst med ham.han bruger fks altid citat negativt også

jeg ved godt jeg også har brugt masser af tid på at sige igen men nu gider jeg ikke længre at svare på noget af det pis ego skriver for jeg er ikke her på siden for at diskotere med folk som ham (man kommer jo aligevel igen vegne med det). hvorfor så være negativ når man kan være positiv kom jeg lige til at tænke på

så min mudder kastning stopper her

jeg ignorer det bare fra nu af

Medlem

Geografisk sted: Sverige
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af guffe:
jeg ignorer det bare fra nu af<HR></BLOCKQUOTE>

Det ville jeg lige foreslå dig, guffe. Og måske var det også en idé at stoppe din mudderkastning mod Jensus og andre. Der er ingen der tvinger dig til at svare på alt og alle. Bare ignorer de ting du ikke bryder dig om.

Jeg vil forresten heller ikke foreslå at smide dig fra boardet, selvom du somme tider kom med temmelig racistiske udsagn. Og hvem er det der hed rolf før?

Hilsen, Xanadu

Guffe kig lige ind i FUCK HVOR ER JEG BLÆST....

Medlem

Geografisk sted: Aalborg
Ja, det er meningsløst med at angribe personer man ikke kender.

PEACE [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Nemlig, så FUCK JER ALLESAMMEN, I ER DE STØRSTE SVIN PÅ JORDEN !!!

nåh ja, folk har sgu også svært ved at fatte når man joker! [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Insane psychedelia user!

@Guffe: Man skal ikke kaste med sten når man selv bor i glashus...
@Dextrose: Det kan godt være at vi er de største svin, men du er det største svin [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

Nejnejnejnej, Jensus... du er helt galt på den!

Jeg er ikke det største svin, jeg har det største svin! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Insane psychedelia user!

Nåh joh hvordan kunne jeg glemme det efter at ha haft den i munden...nej nu må jeg stoppe før jeg opfører mig alt for barnligt [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

Det er nok fordi at du besvimede da jeg stak den op i din...

nåh nej, bare glem det! [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]