Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jun 2025 20:29

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Geografisk sted: Aarhus
Deres forummer er lukket, og de svarer ikke på emails!

er der nogen som ved om man stadig kan bestille????

Medlem

Der er ikke noget galt hos ethno. Forummet er lukket fordi lidt for mange indlæg drejer sig om brug af produkterne, hvilket strider direkte mod den tilladte markedsføring.

Hmm, jeg svarer da på alle de mails jeg får, men nogle af medarbejderne kan bedre lide at holde helt fri så snart de ikke er i firmaet.

/para

Dedikeret medlem

Geografisk sted: dfdf
nå der var nok lige nogle der trængte til en opsang hva???

Medlem

Hehe guffe, det var ikke sådan ment. Men vi vælger selv hvordan vi ønsker at arbejde. Det skal jo også være sjovt ikke?

/para

Junior medlem

Jaaaaaa, men jeg kan så kun sige at nu har jeg skrevet 2 gange, og har ikke modtaget svar NOGEN af gangene.

og nej det er IKKE fordi min mail ikke virker

CubeN..... [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]

Medlem

Ja beklager, men bortset fra nogle helligdage er vi også lidt bagefter sådan generelt.
Jeg svarer hver dag på webmaster@ethnoplanet.dk, men hvis det er spørgsmål ang. ordrer, sender jeg dem videre til ham der specifikt står for dette (bestilling@ethnoplanet.dk).

/para

Junior medlem

ham som skal svare på ordre sover vidst [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img]
nu efter 4-5 mails er der stadig INTET svar!

ved vidst godt hvor jeg IKKE skal handle mere! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Medlem

Hehe mærkeligt. Men det kan vel ikke undre dig at han c h i l l e r lidt [img]images/smiles/icon_cool.gif[/img]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: dfdf
hehe jeg overvejer også at starte mit eget net firma og så bare lægge på min sofa og stene storskærm mens jeg ryger fede dagen lang,måske lige ud og køre en tur i sin store bil engang i mellem,og endda lidt på nettet også, resten er jo sådan set kvalitets tid, [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Denmark
Jeg synes sq Ethnoplanet er rigtig gode, deres priser er de bedste i DK, de er til at snakke med! Selvf. kan det findes billigere, men service osv. taget i betragtning, så er de sq kanon gode!

Junior medlem

SERVICE?????? [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img] [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img] [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img] [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img] [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img]

Hvilken service er det lige du snakker om??? jeg har ihvertfald ikke oplevet det endnu!!!

Og at de er til at snakke med??? efter intet svar på 4-5mails har jeg valgt at give op, og ikke længere forvente at få svar!

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Denmark
Det har jeg godt nok aldrig oplevet!

Dedikeret medlem

Geografisk sted: aarhus. (fra djurs)
ja service nu har jeg vented en uge jeg regnede med ca. 2 dage (det ville da værre god service) men de mailede da tilbage med svaret at de havde lidt man var ved at have styr på det håber ikke er lige så slemme som soma for de styrrer slet ikke rundt i noget med forsendelser de kan sku knap nok huske hvad de lavede dagen for men nu har jeg bestilt igen idag oxo kunne jeg da lige få en ny kaktus med i købet altser hvis den kommer stoler på jer mvh. doeneg

Junior medlem

hei jeg bestilte varer fra ethno har fått dem etter ca 6 dager bestilte på oppkrav noe som d ikke er lov til for nordmenn men fikk d alikavell takk til ethno [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Junior medlem

Som opfølgning på mit tidligere indlæg
ville jeg lige fortælle at jeg fik fat på webmasteren på ethnoplanet.

Han var meget flink til at hjælpe mig, og det hele blev som det skulle til sidst.

Så tak til Ethno alligevel [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]