Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 26 jul 2025 05:11

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Læderland
Hey, jeg sidder og prøver at opdatere wikien lidt da jeg synes den er ret mangelfuld.

Dog stødte jeg på et problem i forbindelse med at uploade billeder, det vil den angiveligt ikke...Har prøvet 3 forskellige formater uden nogen forskel, ser dog også ud til at være en SQL fejl der er synderen.

Ved ikke om jeg har postet det rigtige sted men håber da at det er noget i vil kigge på. :)

På forhånd tak.

Titel:
Insane psychedelia user!

Jeg har gjort opmærksom på dette for snart en måned siden...

der er tilsyneladende ikke blevet gjort noget ved det endnu.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg ved der er problemer med det, og jeg skal nok sende den videre da jeg intet kan gøre selv :)

Titel:
Insane psychedelia user!

Jeg tror det er Dextrose der står for de programmeringsmæssige rettelser til wiki'en. Prøv at send en PM til ham.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fælledparken :P
Treasure skrev:
Jeg tror det er Dextrose der står for de programmeringsmæssige rettelser til wiki'en. Prøv at send en PM til ham.

KenIshii og DoYouSpeakWak er vel nærmere de rette at kontakte, de er svjv så småt igang med opgradering af php'en, så mon ikke de lige ku' kigge på det.. Ville ihvefald være cool hvis det blev rettet så de produktive sjæle ku' få deres pics med..!

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Det er mig der har sat den op, men jeg har mistet FTP-oplysningerne til serveren, så hvem der nu ligger inde med dem må meget gerne sende dem til mig.

Jeg tror også det er på tide at opdatere Wiki'en...

Jeg har ikke været så aktiv på psy her på det sidste, så det er nok der skoen trykker. :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Island of Wak-Wak
Wikien vil måske snart blive udskiftet med en anden slags leksikon hvor alt information er godkendt af psychedelia.dk dvs. ingen kan tilføje noget til leksikonet direkte, men kun ved at skrive en pm til admins først så kan de tilføje det.

Jeg håber ikke der vil gå alt for lang tid. håber lidt på at nå en del i sommerferien.

Mvh Mikkel

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Electric Ladyland
DoYouSpeakWak?? skrev:
Wikien vil snart blive udskiftet med en anden slags leksikon hvor alt information er godkendt af psychedelia.dk dvs. ingen kan tilføje noget til leksikonet direkte, men kun ved at skrive en pm til admins først så kan de tilføje det.

Jeg håber ikke der vil gå alt for lang tid. håber lidt på at nå en del i sommerferien.

Mvh Mikkel

Super! Det er et alvorligt emne og kræver derfor betydelig kildemateriale for at - i mine øjne - blive betragtet som videre troværdigt.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

DoYouSpeakWak?? skrev:
Wikien vil snart blive udskiftet med en anden slags leksikon hvor alt information er godkendt af psychedelia.dk dvs. ingen kan tilføje noget til leksikonet direkte, men kun ved at skrive en pm til admins først så kan de tilføje det.

Mvh Mikkel

Har I tænkt jer at starte på et HELT nyt leksikon? Eller tager I det tekst som i forevejen er der med?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Island of Wak-Wak
Vi har ikke diskuteret det endnu. Men efter min mening bliver det nødvendigt at i det mindste lave designet om på wikien og opdatere dens informationer, men hvis designet på wikien ikke passer ind med fremtidige opdateringer af hjemmesiden vil der komme et helt nyt leksikon. Men der står så mange gode ting i wikien så som ikke må gå tabt så, så hvis der kommer et nyt leksikon vil mest muligt blive overført til det nye leksikon.

Mvh Mikkel

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: !!!
man kunne også bare opdatere http://www.wikipedia.dk - den når ud til flere...

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]