Mini-krøl skrev:
.....OG hvis aldersforskellen er stor, så lav dog for helvede to psy.dk hjemmesider. Et for jer, med livserfaring, akademisk uddannelse, over 1000 postcounts osv. Og et for os andre hvor man ikke behøver et eksamensbevis for at bevise man kan tænke selv.
Og hvem skal så lave den for dig? (psy.dk hjemmesiden for "andre hvor man ikke behøver et eksamensbevis for at bevise man kan tænke selv")
Lav den selv, så slipper du/I over at skulle klage over andres arbejde.
I er sgu da for sjove drenge - og så siger I, at vi piger er nærtagende
Dyb respekt til (næsten) alle her på boardet uanset postcunts.
Vi bidrager alle med, hvad vi nu har at give.
Personligt ku jeg så godt ønske, at en del havde mere ydmyghed og selverkendelse...
så de var interesserede i at lytte og lære fra nogle af de mere erfarne (og her mener jeg ikke erfaren aka mange posts).
Det er ikke ydmygende at ikke vide, men det er ydmygende at ikke ville vide (ikke at turde indrømme at man ikke ved).
Dog ku jeg godt ønske, at nogle ikke gik så f... meget op i postcunts (ja det er med vilje jeg staver det forkert!)
- for i stedet for at ha så travlt med at få det, I tror er status via mange posts, ku det i mange tilfælde være fedt, at der blev brugt mere tid på at øge informationsniveauet.
Læs en bog, kram et træ, mediter, lær noget nyt og fyld ikke bare psy op med smalltalk.
Lækkert at vi har en virtuel psykedelisk stamme i vores lille kongerige. Og dejligt at nogle gider lægge så meget arbejde i at holde siden kørende.
Du har mange gode pointer.. Synes også for et par dage siden at psychedelia var en pisse fed hjemmeside, da den er drevet af frivillige og formålet er utrolig vigtigt på et stort problem.
Men i denne og "be afraid - the world is a stage" trådene har mods ikke udvist nogen form for respekt. Folk er blevet censureret og fået slettet indlæg fordi de ikke klapper i hænderne over mods, og faktisk stiller spørgsmål til hvorvidt der hersker et hieraki på boardet.
Det synes jeg er mangel på selverkendelse, og manglende evne til at tænke udover sin egen lille boks..