spiffeh skrev:
at sige du ser xfaktor, er det samme som at sige du er dum, at sige du er præst og du ser xfaktor... så skal du fandme indlægges!
konspirationer? reklame? nej!
det her viser udelukkende at mennesker med dårlig smag, har tendenser til at blive præster...
jeg håber virkelig alle jer derude, rejste jer og gik i skændsel over kirkens fæces-selvindsmørelse... det er trods alt en dansk tradition, disse (under)mennesker relatere til xfaktor..
det er i sådan nogle tilfælde, at man bliver irriteret over at gud tilgiver...
hey hey hey, styr lige hadet.

Du har lige kaldt 2 millioner danskere for dumme. Genier er jo heller ikke meget bevendt ude i den virkelige verden. Og du mener at x-faktor er værre end religionen? Hvis man endelig skal vælge noget primetime familien-danmark-underholdning så er x-faktor da noget af det bedste. Hvis man er ude efter et godt grin er de første 3 programmer uovertrufne. Senere bliver man så præsenteret for et show som napper noget af det bedste popmusik fra de sidste årtier.
Hver gang folk kritiserer X-faktor hiver de som regel eksemplet op med professionelle konservatoriemusikere frem. Det de så ikke fatter er at det fungerere lidt på samme princip som X-faktor. De bliver instrueret i hvordan de skal spille. Kopister, præcis som i x-faktor. Hvis vil have noget nyt så kig dog i undergrunden. Det er der tingene skabes.
Der findes gode og dårlige underkulturer. Jeg personligt foretrækker x-faktor frem for dette:

Jeg kan dog heller ikke rigtig se hvad kirken har med x-faktor at gøre. Kirken kæmper for sin overlevelse og hvis det er den slags der skal til så er det da forståeligt. Jeg går ud fra du ikke er udpræget tilhænger af kirken, så du kan vel være ligeglad.
Popkultur og kirke kan dog sagtens kombineres.