Hey Folks!
Nu er det jo desværre eksamenstid igenigen. Jeg har personligt ni eksaminer her den næste måned, hvilket desværre ligger bånd på al min tid. Ingen fest, ingen trips, ingen druk, ingen sjov, ingen arbejde, ingen ingenting! JEG ER VED AT FÅ SPAT AF DET! Jeg er færdig den 14 juni, hvor jeg skal dope mig selv, så hårdt at jeg vågner på intensiv et par dage efter, hvor der står bekymrede læger rundt om mig og fortæller mig hvor heldig jeg var at overleve(hvorefter jeg naturligvis beder om noget mere dope)... Nok om det, den tid den sorg.
Mit spørgsmål er lidt mere seriøst. Hvilket stof kan man tillade sig at lege lidt med, der A) ikke tager for meget tid og B) ikke fucker for vildt med hjernen, så man ikke kan læse.
Jeg havde desuden overvejet at køre lidt amphetamin ned for at læse i feks 20 timer i træk. Er der nogle der har erfaringer med dette? Buster det hjernen helt, eller kan man læse bedre? Er coke bedre at læse på? Jeg har bare hørt så meget om medicinstuderende der levede på methamph inden eksamen for at lære bedre. Holder det?
Håber ikke jeg lød for junkie agtig... Jeg har bare fået nok af store tykke bøger det sidste stykke tid og har lyst til noget -et-eller-andet-sjovt-
Næste måned poster jeg nok et par hundrede trip rapporter, da jeg skal fejre der [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]
BE HAPPY!!
Hilsen Bandil
|