Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jun 2025 20:46

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Hey Folks!

Nu er det jo desværre eksamenstid igenigen. Jeg har personligt ni eksaminer her den næste måned, hvilket desværre ligger bånd på al min tid. Ingen fest, ingen trips, ingen druk, ingen sjov, ingen arbejde, ingen ingenting! JEG ER VED AT FÅ SPAT AF DET! Jeg er færdig den 14 juni, hvor jeg skal dope mig selv, så hårdt at jeg vågner på intensiv et par dage efter, hvor der står bekymrede læger rundt om mig og fortæller mig hvor heldig jeg var at overleve(hvorefter jeg naturligvis beder om noget mere dope)... Nok om det, den tid den sorg.

Mit spørgsmål er lidt mere seriøst. Hvilket stof kan man tillade sig at lege lidt med, der A) ikke tager for meget tid og B) ikke fucker for vildt med hjernen, så man ikke kan læse.

Jeg havde desuden overvejet at køre lidt amphetamin ned for at læse i feks 20 timer i træk. Er der nogle der har erfaringer med dette? Buster det hjernen helt, eller kan man læse bedre? Er coke bedre at læse på? Jeg har bare hørt så meget om medicinstuderende der levede på methamph inden eksamen for at lære bedre. Holder det?

Håber ikke jeg lød for junkie agtig... Jeg har bare fået nok af store tykke bøger det sidste stykke tid og har lyst til noget -et-eller-andet-sjovt-

Næste måned poster jeg nok et par hundrede trip rapporter, da jeg skal fejre der [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

BE HAPPY!!

Hilsen
Bandil

Dedikeret medlem

Geografisk sted: dfdf
amf er en regtik dum ting at gøre det på,godt være at du kan læse 20 timer i træk men hvor meget af det har du så fattet, når du har sovet efter sådan en amf tur der.din koncentrasions evne er lige fluks med en døgnflue.tag heller en tur ned på det lokale model istedet for *lol* [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 2750
Amf er godt til at lave f.eks. rapporter på, da det faktisk forøger ens intelligens.

Det kan godt være man forstår tingene mens man læser dem, men man har sværere ved at huske det. Så det dur ikke til at læse på.

Jeg kunne forestile mig at amf er rigtigt godt når du skal op til selve eksamenen.Man fatter mere mens man er på, og det er totalt nemt at få den vilde ævler på. Desuden så bliver evt.nervøsitet fuldstændig fjernet.

Venlig hilsen
Fråder

Insane psychedelia user!

Jeg bruger sgu hjernen fint (ihvertfald så godt jeg kan [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] ) samtidig med at der er tryk på, når jeg har slugt et par Ephedra og Guarana. Desværre er jeg næsten altid pissetræt dagen og får ikke sovet ordentligt om natten. Men hvis du bare tar pillerne tidligt på dagen går det nok.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Denmark
Jeg ville aldrig tage en Amf/Ephedrin omgang før en f.eks. mundtlig eksamen! Det forstærker bare nærvøsiteten hos mig! Coke..så bliver man sq nok bare for smart at høre på :/

Junior medlem

Geografisk sted: Horsens
Stoffer og eksamen er et pisse dårligt mix. Det er jo kun en månede det drejer sig om. Så få noget søvn, spis mgodt og få rørt dig lidt. Det er gu det der giver bedst resultat.

Insane psychedelia user!

Jepper, man virker meget nervøs når man er på ephedrin, jeg plejer at ta det før jeg dyrker sport og her i sidste uge skulle jeg til samtale på min skole bagefter. De kunne slet ikke forstå hvorfor jeg var så nervøs [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Jeg mente heller ikke at du skulle ta det op til examen, men når du læser.

Til examen kan du ryge en gang superskunk så du kan være afslappet [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Medlem

Ja, jeg ved godt at jeg skal opføre mig pænt under eksamen. Det ender det også med at jeg gør...(har altid været pæn ung mand til eksamen). Jeg havde bare fået spat, deraf posten! Jeg skal sgu nok klare den, selvom det er nok så kedeligt at terpe og leve med en lommeregner 24-7 i dette dejlige sommevejr! Meeeen sådan har eksamen jo altid været!

Hygge!
Bandil

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Denmark
Til læsning bruger jeg selv koffein piller, da man bare holder sig vågen, uden at være hyper!

Medlem

Geografisk sted: det rager ?
hmmm en af mine venner var på coke til engelsk eksammen (mundlig) han fik sq 10

ikke noget jeg ville prøve dog...

Dedikeret medlem

Geografisk sted: dfdf
hehe jeg var en gang í soma hvor der kom en ind for at købe gurana,ham der stod i butikken spurte hende om hun så skulle i byen,næj sagde hun så,hun skulle bare læse til en eksame.udover det har jeg også taget en del gurana ekstrakt og det er nok det jeg aller mest vil anbefale til det formål.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]