Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jun 2025 23:08

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: dyre coke
Dedikeret medlem

Geografisk sted: dfdf
jeg har set en dokomentar program på dicsrovi?? at,coken bliver total svære at købe.jeg mener jeg så noget med en super satalidt usa vilde sende over colombia hvor den satalidt ville være bygget til at finde coke planter ude i junglen.samt usa vil stytte dem med soldater til garilja krig på coke katellerne i colombia.så det må sq da blive meget dyre når det kommer op at køre en gang i år 2000 lort.

hvad mener i andre

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 2750
Så bliver cola produktionen vel bare flyttet til afrika eller asien. En ting er sikkert: Når der er så mange milliarder i det skal kartellerne nok finde en udvej.
Venlig hilsen
Fråder

Dedikeret medlem

jeg siger bare coke planter og klima.jeg gad godt at se de kartæller i afrika.ellers thor du saa ikke det vand usa tid nok til at smække nogle flere fexible satteliter op.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 2750
Nåeh ja det er rigtigt nok. Heldigvis kan man godt lave det syntetisk, så det bliver nok mere udbredt at lave det på laboratorier , hvis det ikke er til at dyrke. En ting er sikkert USAs regering vinder aldrig den krig de fører mod stofferne. Det er en krig der er tabt på forhånd. hehe vidste du at det i første omgang var CIA der var med til at udbrede coca dyrkningen til alle mulige forskellige lande i sydamerika, det gjorde de så guerilla grupperne kunne finansiere deres krig mod kommunistiske regeringer. ironisk ik?
Venlig hilsen
Fråder

Dedikeret medlem

hahaha tjah de er fandme så dumme der over.hvad med når de sender en hilikopter op langs den mexikanske krense med sådan noget super lys så de kan se hamp på lang afstand,er det ikke bare for langt ude mand.at de gider at gøre sig den umage bare for hamp.under anden verdens krig lavet amarikanske regering en "probagana film" der skulle få landmændne til at dyrkke hamp sådan at de kunne bruge mitrialerne til krigen. filmen hedder "hamp for victroi"???

nu kan jeg saføldig ikke lige huske hvordan det staves.men dirakte oversat på dansk hedder den

"hamp for sejer".

Medlem

Geografisk sted: Aalborg
"Hemp for victory"???

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]