Jeg er newbie her på sitet – Og har lige læst indlæget ”Åndelig forspørgsel” igennem.
Syntes det er et spændende emne, der dog går over i noget mindre spændende længere nede [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]
Well – For nu at starte enmet på en frisk – Jeg har brugt svampe & mdma i mange år, I starten mest som party / fise den af drugs, men i de senere år som ”udforskningsdrugs”, brugt til at lære mig selv og verden bedre at kende.
Der er utrolig forskel på om man tager det sammen med andre og er social, eller man tager 2-3 piller eller 4-5 gram svampe (Eller begge dele) og lægger sig ned, og lukker sine øjne.
Hvis man gør det syntes jeg at man kan finde en utrolige dybe i en selv. Om man kalder det sjæl eller noget andet, tror jeg mest siger noget om ens standpunkt, og ikke om det man oplever, og det er derfor ikke det centrale i snakken.
Jeg har dog svært ved at lægge skjul på hvor meget jeg nyder det, og hvor meget jeg får ud af det, sjæl eller ej.
At jeg så stadig fylder mig med drugs for sjov ved enhver given lejlighed det er en anden historie.
Comments appreciated.
-patch
|