Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jun 2025 11:48

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 32 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel: svin her!
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Wild Wild Westjylland
Ja, den dreng er da for lame at høre på!
Ham og hans fucking crew skulle smides i køgebugt!

Dedikeret medlem

Geografisk sted: dfdf
hvad skal dette ikke ende med. *suk* mon cmc stadig væk lever for jeg mente ikke der var alt det her pis der inde, den gang

Lige en ting, jeg har aldrig påstået jeg er klog eller noget - jeg siger bare at jeg er perfekt - ikke andet - og en ting til - guffe er træt af alt det pis her - ok jeg er stoppet - men lad os se hvem der kaster den næste sten.

Junior medlem

Geografisk sted: Skive, Danmark
*Kaster en sten*

[Efter at have fjernet den fra "The King"'s pung - med et hurtigt ryk... Det er hvad der sker når men render nøgen rundt på plejehjemmet]

Heh heh

[img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] ER I IKKE SNART BLIVET VOKSEN HER INDE..
OG ER I IKKE SNART SLUT MED AT KASTE MED STEN....
DE ER DA SJOVET OG LÆSE MEN ER DE IKKE SNART NOK ? ...
SKIVE DA NÅDE MAN KAN BLIVE KLOGER AF [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]..

Dedikeret medlem

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af trold:
[img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] ER I IKKE SNART BLIVET VOKSEN HER INDE..
OG ER I IKKE SNART SLUT MED AT KASTE MED STEN....
DE ER DA SJOVET OG LÆSE MEN ER DE IKKE SNART NOK ? ...
SKIVE DA NÅDE MAN KAN BLIVE KLOGER AF [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]..
<HR></BLOCKQUOTE>

yes og hvis det er for svært så hold jer til bong'en

Dedikeret medlem

øhh ms/ego/og vad du ellers hedder,jeg syntes fandme det er trælst du både skifter navn og fucker med folk, på den måde,for man lyn hurtigt et indtryk at psychedelia er fyldt med fjolser,og man ved nesten ikke hvem man skal kritiser mest når der er så mange navne men, så finder man ud af du er den samme, og så køre det hele en retning, ((((((((((((((((( stop så ))))))))))))))))

ikke negativt ment men dette forrum er for at folk kan få indo ikke for at svine hihannen til, og hvis i ikke fatter det så skal jeg da nok få lavet en side inde på subnet med et forrum der "kun er til at svine andre mennesker til"

vad syntes i så om den ide

Ikke fatter det, jeg siger min mening om noget, folk sviner mig til (eller prøver uden held). så sviner jeg dem fordi det gider jeg da ikke høre på, så føler de sig svinet fordi det jeg skriver rammer dem, så begynder de med den sædvanlige JEG-SIGER-AT-HAN-ER-DUM-FORDI-JEG-VED-AT-JEG-HAR-TABT-OG-JEG-ER-FOR-UINTELLIGENT-TIL-AT-FINDE-PÅ-NOGET-BEDRE , jeg sviner ikke nogen, jeg sviner bare igen, der er en forskel.

[ 17 April 2001: Besked ændret af: EGO ]

Dedikeret medlem

I stedet for at svine hinanden til burde i seriøst debatere det meget interessante emne: psychedeliacamp på roskilde.

jeg håber virkeligt det bliver til noget, men den sidste tids skoddebat og svinen til af diverse profiler gør ikke godt nogen steder.

come on svampehoveder, skab noget der rykker. den slags mudderkastning i er igang med fører kun til uf(r)ed.

og hvis det endelig skal være, hvorfor så ikke mødes på roskilde til et super massemudderslagsmål en gang for alle?

ja, jeg spør bare.

Jeg er et E-Hoved ok - ikke et svampe-hoved, forskellen på svampe og e er at svampe bliver man sendt væk på, E der bliver man væk - svampe er kun til for æde når E'en ikke er der og helst sammen med andre stoffer så virker de skæggest.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 2750
YEAH det har du helt ret i. Cola og svampe sammen er for VILDT. det får svampene til at virke ihvertfald dobbelt så kraftigt,udover det er det som om de to ting bare passer sammen. Det er også for lækkert at blande svampe og E, totalt opturs trip.
venlig hilsen
Fråder

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 32 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]