Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 02:40

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Denmark - Uk - Norway - France
G e n e t i c skrev:
CrackWhoreModels skrev:
i burde måske komme lidt mere ud hvis der ik ska mere til at skræmme jer væk ;)

De skræmmer mig ikke hehe. Gider bare ikke og glo på mænd der gramser på hinanden i dametøj ! Mine forældre har haft et par bøssevenner der kom på besøg hehe. Men behøver de og skal puttes ind i tossekassen hele tiden, vi ved at de er her, men hvorfor skal vi fodres med alt det bøsseri, i tv konstant.

nej men det har da intet med dem at gører så :) det er jo nærmere tv kanalerne og dem som producere programmerne som der efter din mening er noget galt med så ;)

ja måske viser de for mange stereotyper i medierne men det er jo dem som trækker folk til desværre og det er det tæller i tvet verdens...all about the ratings :)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: østjylland
CrackWhoreModels skrev:
G e n e t i c skrev:
CrackWhoreModels skrev:

De skræmmer mig ikke hehe. Gider bare ikke og glo på mænd der gramser på hinanden i dametøj ! Mine forældre har haft et par bøssevenner der kom på besøg hehe. Men behøver de og skal puttes ind i tossekassen hele tiden, vi ved at de er her, men hvorfor skal vi fodres med alt det bøsseri, i tv konstant.

nej men det har da intet med dem at gører så :) det er jo nærmere tv kanalerne og dem som producere programmerne som der efter din mening er noget galt med så ;)

ja måske viser de for mange stereotyper i medierne men det er jo dem som trækker folk til desværre og det er det tæller i tvet verdens...all about the ratings :)

:yeah:
:roll:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Defjux skrev:
att Homo Superior: Idiot ligefrem? Mit indlæg var skrevet med en hel del sarkasme, beklager hvis det ikke fremgik tydeligt nok. Dog må jeg stadig erkende, at den form for frembrusende homoseksualitet altså bare får min mave til at vende sig en omgang. Puha!

Idiot, fjols, nar - hvadend der passer dig bedst.

Nej sarkasmen kan jeg ikke lige få øje på - det ville heller ikke være videre meningsfuldt hvis man kunne.

Men okay, du står ved din utrykhed vedrørende homoseksualitet. Er du bevidst om nogle, i den forbindelse, ellers relevante ting, som du også er utryk ved? Måske du på en eller anden måde føler, at du ikke lever op til din egen rolle som mand, og det ansvar du mener, der hører til denne, eller er usikker på hvordan man udfylder denne...?

Idiot var måske nok lidt groft. Meeeen... :)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Haha, jeg elsker hvordan disse diskussioner opstår :) Er homoseksualitet okay eller ej ? Det er vidst ikke noget folk vil blive enige om, lige med det samme.

Personligt føler jeg, at folk sku kan gøre med deres kroppe, som det passer dem. Mænd der lader sig skræmme eller væmmes af homoseksuelle, er i mine øjne, intet andet end usikre, bange børn. Mange undskylder deres frygt lidt a la "Homoseksualitet er imod naturens orden, det er ikke naturligt!". Men det er sku snart lang tid siden mennesket kravlede rundt i træerne og opførte sig "naturligt". Men måske befinder mennesker med den slags angst og fordomme, sig også på et evolutionsniveau nærmere aberne end andre? Who knows...

Er der i virkeligheden noget, der ligger det moderne menneskes natur nærmere, end at søge netop det der gør os lykkelige? Er det helt utænkeligt at homoseksualitet, er en helt legal del af menneskets natur? Måske end da et produkt af samme.

Scented

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Danmark
CrackWhoreModels skrev:
G e n e t i c skrev:
CrackWhoreModels skrev:

Ja det er rigtig nok og man kan jo skifte kanal. :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]