Tja Stoffer skal legaliceres? tja. tjo. Har vi det ikke godt nok, Jeg tror en lovlighed inden for stofferne gør det på en måde kedeligt. Vi har det fint. jeg føgler ikke vi har brug for mere anaki, eller hvad du vil kalde det, jeg tror stofferne bliver taget fordi denne udholdelige verden, Gør en tankevenlig og Syg i Kraniet og derfor vil man Se tingene på andre måder. Drømme på andre måde. Vi kan tage rundt om jorden på 4 dage OG SÅ HAR VI SET DET HELE.! DET HELE PÅ FUCKING 4 dage. Der komme stofferne ind i billedet tror jeg. Vi leder efter drømme. Vi leder efter noget som der aldrig bliver åbne. Som jeg sagde til min storebror Vi har nøglen MEn vi kan ikke Dreje den. hvis endelig denne port Åbner går vi i Psykose og ligger i koma, lever vidre i sine drømme og bare får en normal værdag der. Jeg tror menneskerne er gået i den forkerte retnig af naturen.. Fuck vore hjerner og lad og blive Grasshopper, Fygle, Fisk, "dyr"
Hvorfor tager vi i byen.. hborfor?? Det gør vi for at få fisse <-- hvorfor vil vi have fisse. Fordi der kan komme unger ud af det. jeg tror der ligger en Tanke inde i det uvisse i dvale. Som siger FISSE! <-> Men der er så andre folk som gemmer sig væk i en sæk. Jeg holder mig sq til sækken, Jeg er bare ikke i stand til at holde sækken lukket. NOgle gange er der sq nogle der vil åbne den sæk. SOm åbner den med deres snævre finger. så kommer musikken langsomt ind. liiggee såå lannggsoommt sigger den - fisse fisse fiisssee FIIISSSEEE FIIIISSSSEEE OG MUSIIKKEN SPILLER Højt og der var man!
Jeg gider sq ikke skrive mere.. Det hele er jo bare en tanke som jeg glemmer og ikke opnår.. NU VIL JEG UD OG FISSE FIISSEE

ude i den Hyggelige by hvor alle menneskerne med de snævre finger som omfagner en og siger hej. Ses
<Martin - havde du forresten en god tur hjem fra Kbh?>

Ses Bjørn H F P
Fisse fisse fissee Natur

Stenalder mand kom herforbi STIG

!