Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 14:33

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 28 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: DK - Kolding
Men han har jo ikke skrevet noget lort ? Han er ny bruger og prøver at hjælpe Hvis der var nogen der måske kunne bruge hans hjælp.

forstår udemærket duddi´s indlæg og det er der da intet dårligt i!

Så prøv at vis lidt hensyn til nye psy brugere ? evt lade vær med at skrive hvis man ikke har noget positivt at sige ?

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

ZwitoN>> Hvad snakker du om? Skal man bare holde sin kæft hvis man ikke er enig?

Hvad er det for noget mormor pjat..

Han sviner samtlige medlemmer på boardet, siger vi er fuldstændig uvidende om euforiserende substanser, kalder os punks der bare vil blære os osv...

Og så skriver han konsekvent i caps, selvom det er blevet påpeget over for ham at det er ret dårlig stil.

Citat:

TAK FOR TILBUDET........ VAR SKU DA DET MINDSTE EN KUNNE SKRIVE

Tak for ingen ting paphat. Vil du roses og klappes på skulderen fordi du kommer herind og sviner os alle sammen og påstår at vi ALLE er nogle uansvarlige punks der ikke aner noget om det vi gør?

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
Medlem

Manden vil jo ikke hjælpe han er tilsyneladende tidligere narkoman og misbruger - nu har han set lyset, blevet født igen og vil "redde" eller "frelse" folk. Sandsynligvis ved hjælp af afholdenhed, garenteret med en aller anden ideologi baseret på eller skabt af religiøse ophavsfolk

Ud fra logiken, HAN kunne IKKE styre sit forbrug, derfor er der INGEN der kan.

Stoffer kan bruges og misbruges. Både de der bruges af lægen, lovlige og ulovlige.

Og der kan være ubehagelige og farlige bivirkninger ved alle.

Derfor er information noget af det vigtigste for den ansvarlige.

Har man brug for hjælp skal man nok ikke finde den hos folk der har bevist og efter egen udsagn ikke kunne finde ud af det.

Hjælp skal fåes af folk med kompetancer, med uddandelse eller anden erfaring. Som kan hjælpe andre, ikke for at hjælpe deres egen eksistensberigtigelse.

bare mine 25øre

Titel:
Administrerende Direktør
Brugeravatar

ZwitoN skrev:
Men han har jo ikke skrevet noget lort ? Han er ny bruger og prøver at hjælpe Hvis der var nogen der måske kunne bruge hans hjælp.

forstår udemærket duddi´s indlæg og det er der da intet dårligt i!

Så prøv at vis lidt hensyn til nye psy brugere ? evt lade vær med at skrive hvis man ikke har noget positivt at sige ?

Hvis du kigger tråden igennem så duddi, buddi eller hvilke kælenavne I to nu ellers har til hinanden skabt sig som et lille barn efter at have set folks reaktioner på hans indlæg.

Jeg synes det er en tam holdning at hvis man ikke er enig i hvad andre brugere skriver at man så ikke må skrive det. Jeg bliver sgu ikke positivt stemt over at se en eks-narkoman, der ikke kan kontrollere sin internet-rage over at hans noble tilbud til alle psychedelias folkeskolenarkomaner, der enten dør med en nål i armen eller ender på Sing Sing, bliver mødt med både skepsis og ja provokationer. Hvis Buddi har noget at byde på så skulle han tage og svare på tiltale i stedet for at svine om sig til højre og venstre.

Titel:
Insane psychedelia user!

OG MÅSKE SLÅ DEN CAPSLOCK FRA HVA !!!!!!

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Buddi, du er jo ikke rask. Sikker på at du ikke kom til at putte noget af den gode i piben?

Titel:
Methylon Connoisseur

Geografisk sted: Roskilde
Andreas/Saiko-Pod jeg kunne ikke have formuleret det bedre selv end det du skriver.

Det er altid godt når folk tilbyder deres hjælp, men jeg må ærligt indrømme at jeg ikke synes det lyder som om du kan hjælpe ret meget :( .. tværtimod..

Hvis du ikke engang kan tage lidt kritik selv, hvad er det så præcis du kan hjælpe os med?

desuden synes jeg du skulle læse lidt mere på boardet før du kommer med alle de beskyldninger. Tror det er de færeste, hvis overhovedet nogen, af boardets brugere der går i folkeskole.

prøv med universitetet? Eller fast arbejde?

Titel:
Flueknepper kongen

Så stopper vi satme med caps lock, mudderkastning, bitcheri, kusselignende adfærd m.fl.

Ergo, thread = geschlossen.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 28 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]