tusinde tak for jeres mange gode råd.
jeg har stadig ikke snakket med min kæreste da han har lidt problemer med hans far og hans bror som er på vej ud i nogen lort og har ikke følt at det "rigtige tidspunkt har været der.
men synes min kæreste ændre sig, uden jeg har sagt noget er han tappet ned med sit hash, men tror det er fordi jeg har hentydet til at jeg ikke kan lide han gør det så meget.
og i går da vi sad ude hos nogen venner, begyndte han at snakke om at han faktisk ikke rigtig gad stoffer mere. jeg kan kun se det som et godt tegn. Hans veninde gennem hele hans barndom som jeg så også er blevet ret så gode veninder med, siger også at han ikke tænker så meget på fest mere som han gjorde før.
men igen rigtig mange gange tak
Jeg ved godt der er mange af jer herinde der ikke mener jeg skal bruge min tid på at "redde" ham, men jeg vil gerne kæmpe selvfølgelig er der en grænse.
undskyld hvis det står lidt underligt det hele, men havde helt dårlig samvitighed da jeg opdage hvor mange der havde skrevet til mig herinde og så har jeg slet ikke haft tid til at tjekke det.