Psylvester skrev:
Jeg ved at man skal sætte sig grundigt ind i nye stoffer man vil tage, men kan alt den information ikke gå hen og blive negativ på en måde.
hvis man nu er godt påvirket af, lad os sige syre, og så man komme i tanke om at der har været mange mennesker i de triprapporter man har læst igennem, som er gået i panik over at have set diverse skræmmende ting. Ville i ikke mene at det kunne være med til at starte for ens egen angst.
Mange af tingene sker fordi man ved at det kan ske. Det er jo ofte at folk har prøvet ting der minder meget om hinanden.
Du mener vel at man fordi man ved at risikoen er til stede bliver bange for badtrip, hvilket kan udløse det? Hvis det er det du mener skal du lære at tænke på en anden måde. Da jeg var yngre, tænkte jeg også sådan (intet højrøvet, men det gjorde jeg). Du må lære aldrig at lyve over for dig selv. Du må ikke skubbe noget ind under gulvtæppet for at skjule det for din bevidsthed, da din underbevidsthed derved bliver interesseret i det og trækker det frem. Du skal vise dig selv alt hvad der er i dit hoved - godt som dårligt. Ellers vil det plage dig.
Puha, jeg er fuld så håber i forstår.
Peace