Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 18:27

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: der hvor det sker...?
heY alle sammen så er der endelig kommet mærker til vores by.. sådan da.

men, jeg har lagt mærke til at dem der tager dem fråder dem som om det var kiks og tripper bare for at være rundt.

plz, fortæl mig at det snart går galt.

har nemlig sagt til flere at de ikke aner hva de indtager,,

f.eks. en sagde til mig at han havde nogle hoffman X(gange)2 mærker?
spurgte ham så hvor mange ug de var på, og han fattede ikke hvad jeg snakkede om.

vil meget gerne prøve syre selv, men nægter simpelthen at købe af uvidene folk da det er et værktøj og ikke et "rusmiddel".

er det mig der er forkert på den?

de fråder dem f.eks. osse lige inden de skal i byen osv.. det er helt rykket det de har gang i.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: vestsjælland
Det er selvfølgelig påklageligt, at LSD bliver brugt sådan, men du kan jo ikke komme uden om det. Og jeg synes da ikke du skal gå og være sur over det, for det er jo deres valg.

Jeg har i lang tid haft det indtryk, at mange bruger LSD, som du beskriver det der. Man kan selvfølgelig altid prøve at tale dem fra det og fortælle dem det er dumt osv, men man må nok indse, at dumme mennesker der tager bare stoffer generelt, oftes er langt uden for pædagogisk rækkevidde, når det kommer til at etablere et fornuftigt forhold til disse substanser - Jfr. diverse kixeklapsere som opretter 1 - 3 posts herinde.

Jeg synes bare du skal krydse fingre og håbe på der ikke sker dem noget alvorligt.

Titel:
Medlem

Jeg tager stoffer for sjov. Jeg tog meskalin for sjov, skal snart tage svampe for sjov, og jeg kunne virkelig godt også tænke mig at prøve LSD... bare for sjov. Det er ikke ensbetydende med at jeg ikke har styr på set og setting før jeg beruser mig, men for mig er det altså på et rent rekreativt niveau. LSD/meskalin/psilocin er rusmidler hvis man vælger at have mere afslappet forhold til sine trips, og altså ikke kun værktøjer!

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: vestsjælland
Der er stor forskel fra at tage LSD/meskalin/psilocybin i et rekreativt øjemed, eller som en fælles social oplevelse med sine nærmeste venner, til at bruge det, som et ecstasy/amfetamin/kokain substitut.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Selvfølgeligt er du ikke galt på den. Samme øjeblik du formoder at det måske ikke er LSD og/eller ikke har nogen anelse om hvad styrken er, ville jeg anbefale dig ikke at bruge det.

Som jeg ser det er LSD ikke noget man skal behandle respektløst, vent hellere til du møder en der har forstand på stoffet og kender mængden af microgram - Det er specielt gunstigt hvis personen selv har taget det og kan fortælle lidt om den relative styrke.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: der hvor det sker...?
Bergthora skrev:
Der er stor forskel fra at tage LSD/meskalin/psilocybin i et rekreativt øjemed, eller som en fælles social oplevelse med sine nærmeste venner, til at bruge det, som et ecstasy/amfetamin/kokain substitut.

ville jeg satme osse mene.. nu har jeg kun prøvet lsa og dxm når vi snakker meget høje doser psykedelika og vil vove påstå at hvis jeg brugte det til hygge/fest/byen osv. ville det med 50 % sikkerhed have gået galt.

der skal virkelig lidt til, når du først har mistet alt jordforbindelse

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
man kan godt lamme rundt på psykedeliske stoffer, men min egen erfaring siger mig at det på et eller andet tidspunkt vil give en en sådan røvfuld at, man måske ikke indser man ikke ikke vil gøre det sådan igen. Men om ikke andet holder op med at tage det. er min egen erfaring af at snakke med folk der har brugt det som du beskriver dine bekendte har gjort.
Man kan faktisk godt have en fornuftig bytur på lsd , men man skal virkeligt kende sig selv, og dem man begiver sig afsted med, og vide hvornår det er tid til at fortrække til roligere omgivelser. og så går man ud for at nyde musikken og stemningen ikke for at være lam.

de par gange jeg har forsøgt at "misbruge" psykedeliske stoffer har de altid givet mig en røvfuld af dimensioner.....

mon ikke dine "venner" indser det samme en dag... det må vi håbe

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]