Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 22:40

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 44 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3
Forfatter besked
 Titel:
Medlem

Geografisk sted: Nowhere land
The Cell har også nogle meget surrealistiske scener. Den handler om at hovedpersonen skal rejse ind i sindet på en seriemorder for at finde ud af hvor han har gjort af sit seneste offer, hvilket giver anledning til nogle meget flotte drømmeagtige scener.

Titel:
Dedikeret medlem

NowhereMan skrev:
The Cell har også nogle meget surrealistiske scener. Den handler om at hovedpersonen skal rejse ind i sindet på en seriemorder for at finde ud af hvor han har gjort af sit seneste offer, hvilket giver anledning til nogle meget flotte drømmeagtige scener.

Ja vil skyde på at den er godt fucked på svampe :shock:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: In the door, up the stairs.
Nicolas Roeg har også lavet et par surrealistiske film. Og endnu flere pænt syrede film. Don't Look Now er feeee', men nok ikke direkte surrealistisk. Track 29 er surrelaistisk.

Titel:
Relativistisk båthorn

Søren Putte skrev:
Den mest uhyggelige film jeg har set, hedder vist "dont look down". Den handler om en dame, der ser sin søster falde ned fra en bro på et bjerg, og derefter får hun traumer af det og ser de mest noia ting. Har desværre kun set den én gang.

den tror jeg også jeg har set (på tysk tv tror jeg det var)
Er det ikke den hvor hun så kommer med i en gruppe hvor de ska' op på et hus-tag, blaa, og prøve at gå hen mod kanten? Og hvor den ender med at nogen vil skubbe hende ud over en bjerg-kant (der hvor søsteren også blev skubbet ud). Såvidt jeg husker kommer hun helt ned og dingle i en gren på bjerg-siden eller sådan noget. Og hende's mental-træner er vist også ved at blive skubbet med.
Den er ret go' (hvis det altså er den samme vi taler om :) )

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 44 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]