Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 01:16

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 19 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem

Geografisk sted: I centrum af solsystemmet.
Nu vi var var ved stjernetegn, kender i jeres tal. Jeg er en presset mand er nemlig løve og mit tal som skal realiseres er 9, det er et hårdt lod og trække skal jeg hilse fra de vise og sige.
Tjek linket.

http://www.numerologi.dk/Den%20nye%20fu ... index2.htm

Vælg beregn data. læg lige mærke til de små detaljer. Og vupti.

Motivation: 8 + Indtryk: 9 = Udtryk: 8 + Livslektie: 1 = Realiser: 9
Dæmp følgende: 3 4 Styrk følgende: 2 6 9 Min oplevelse: 9

Motivation: 8
Som 8'er
er din indre motivation, alt efter hvor harmonisk du er i dig selv, i større eller mindre grad præget af følgende karakteristika:

Ambition er dit nøgletal. Du tror på fuldbyrdelse og lader ingen vanskeligheder hindre dig i at opnå dit mål. Dit tal er ikke let at tackle, men det, det giver til gengæld, er anstrengelserne værd. Du er en, som vil håndtere et stort job for at rejse dig over mængden og nå toppens tinde. Du har evnen til at organisere store grupper og foretagender succesrigt. Psykologi vil hjælpe dig til at forstå de masser, som du må arbejde med. Andre forventer mere af dig end af almenheden, så du må stole på dit indre jeg, så du forbliver på toppen. Dette er et tal med højt rangerende sportstalenter.

+ Indtryk: 9
Som 9'er
er andres indtryk af dig, i større eller mindre grad præget af følgende karakteristika:

Du virker til at have en bredde og forståelse såvel som en personlig magnetisme, der har universel omfang. Din varme, venlige og charmerende fremtoning gør alle dem, du kommer i kontakt med tilpas. Den uselviskhed, som du udstråler, gør dig elsket af mange. Du synes at have en tolerance og medlidenhed for andre, som tillader dig at tilgive og glemme hurtigt. Du er gavmild mod de trængende og udviser humanitære træk ved at være eksempel for andre. Andre ser dig som følelsesbetonet og romantisk, som den idealist, der tror at fremskridt i verden retfærdiggør personlig ofring. Følelser kan tage over, og du bliver da modtagelig for enhver sørgelig historie, du hører om. På dette punkt, spreder du dine energier og følelser til spild. Bitterhed kan blive resultatet. Du klæder dig kunstnerisk med et dramatisk flair, selvom du ønsker at dit tøj skal være behageligt og komfortabelt. Du kan være smuk i ansigt og figur, og hvis du behandler din hud og holder dig i god form, kan du forblive ung af udseende i mange år.

= Udtryk: 8

Som 8'er
er det, som du skal og kan lade komme til udtryk i verden, i større eller mindre grad præget af følgende karakteristika:

Du har storslået mod og udholdenhed, og du vil opnå dine mål gennem dine egne bestræbelser. Anerkendelse, succes og velstand er din sande skæbne. Udholdenhed i din karriere og lange timer med intensivt arbejde understøttet af ambition er, det der bærer dig til toppen, som leder indenfor dit valgte område. Ingen mindre position kan være acceptabel for dig. Du har imidlertid behov for at sammenkoble dine materielle kræfter med de spirituelle og at opnå mesterskab i dig selv, før du kan opnå og holde den position, du visualiserer for dit livs arbejde.

Nogle mennesker med denne vibration bruger deres enorme styrke og udholdenhed inden for sport og bliver enestående atleter, som derved udtrykker deres beslutsomhed ved at være toppen af sporten hellere end inden for forretningsverdenen. Imidlertid ender mange berømte atleter indenfor forretning, når deres sportskarriere er slut.

+ Livslektie: 1
Som 1'er
er din livslektie, alt efter hvor harmonisk du er i dig selv, i større eller mindre grad præget af følgende karakteristika:

Du skal lære at være original, viljestærk, kreativ og fornyende. Du skal have modet og handlekraften til at gå forud med udtryksformer inden for nye områder og være pioner. Du skal altid gå fremad, aldrig tilbage. Til tider kan du være diktatorisk og stædig, fordi du ikke kan lide at blive begrænset eller styret. Du er handlekraftig og arbejder bedst alene. Du er sædvanligvis effektiv og velorganiseret. Du er ikke naturligt et hjemmemenneske, men kan tilpasse dig enhver situation. Sædvanligvis kan du lide konkurrencer og idræt, og du nyder begejstret at vinde. Du er sofistikeret, ikke følelsesmæssigt romantisk og fremtræder altid forrest i sociale og kommercielle grupper. Ved at lære læren af tallet 1, bliver du fortrolig med Guds-energien, den skabende energi. Denne retsindige, søgende, uafhængige gnist, som bevæger al skabelse. Du er kreativ på det fysiske plan, fordi din pionerånd går forud for alt andet og udtrykker din enestående individualitet.

= Realiser: 9
Som 9'er
er det du bør stræbe efter at realisere i livet, i større eller mindre grad præget af følgende karakteristika:

Du er en menneskeven, en universel person som tænker i abstrakte baner. Født til at tjene andre, for hvem du ønsker at gøre verden til et bedre sted at være. Da 9 er det sidste enkeltstående ciffer, indikerer det resultat, fuldendelse og afslutning, sæden for nye begyndelser, grundlaget til fremtidig vækst i en ny eller højere cyklus.

Du hungrer efter spirituel viden, og du har trang til frihed og visdom som overskrider personlige behov. Du ønsker at leve et fuldendt liv, som følger dine indskydelser og din higen. Gennem din forstående håndsrækning mod verden er du en vejleder for andre.

9 er prøvelsernes tal. Jo højere du når, jo flere besværligheder kan du møde. Du bør være tolerant og barmhjertig overfor andre på din vej. På denne måde vil du være et eksempel for dem, og de vil anerkende din sympatiske og medlidende natur. Folk vil drages mod dig på grund af din dybe og brede forståelse.

Din tankegang er umådelig og uden grænser. Som følge af din åbenhed kan dine psykiske evner let udvikles, og fremsynethed, forudanelse og forudsigelser flyder fra dig med lethed. Du synes at have en direkte forbindelse til livets mysterier. Du har meget stærke følelser og fornemmelser og kunne udtænke en ny filosofi til menneskeheden.

Du er gavmild og idealistisk. For enhver som behøver dine råd og din vejledning er du rundhåndet og godgørende, da du ved, at viden tilhører den, som søger. Velgørende arbejde er for dig en hjertesag, og du er tilsvarende velynder af kunst og videnskab.

Dine forbindelser til andre mennesker i dit liv er stærke men ikke nødvendigvis varige. Du skal lære at lade dine venner gå deres egne veje, når deres behov er blevet opfyldt, da din skæbne er at være en enspænder, en slags eneboer. Det er ikke meningen, at du skal sidde alene for at meditere på en bjergtop, men din instinktive visdom og forståelse adskiller sig fra mængden. Du skal dele din visdom ud for at oplyse verden, du må derfor ikke være bundet af blivende forpligtelser, som vil være en begrænsning i din frihed. Din livscyklus inkluderer rejser og samvær med berømte personer, som vil blive tiltrukket af dig på grund af din frie natur og brede medfølelse. Dit venskab omfatter verden. Du opnår let at få penge og uafhængighed, hvorved du er fri til at forfølge din verdslige skæbne.

Såfremt du er en negativ 9'er, er du egoistisk og bekymrer dig om dine egne behov mere end om andres. Denne selvtilfredsstillelse forhindrer troen på et højere udspring og kan resultere i vantro. Når du modarbejdes, bliver du let ophidset. Dit skarpe sind gør dig til en uhyggelig fjende. Da 9'ere er nødt til at leve op til en højere standard end andre, kan den resulterende anspændelse forårsage nerveproblemer. Dette kan skabe ulykkelige forbindelser til andre - inkluderet din partner.

Corinne Heline fortæller i 'The Sacred Science of Numbers': "Den individuelle 9'er har kørt hele skalaen af personlig erfaring, inkluderet både det høje og det lave, det jordiske og det åndelige. Det er sammenfatningen af disse erfaringer, som skaber den sympati, medlidenhed og sjældne forståelse, der er karakteristisk for 9'eren". Ved at bruge dit 9 tals forhøjene egenskab, kan du være den visionære, for hvem alt er muligt. Din tro på livet omfatter alt og ser fremad mod udvikling som sjælens løfte.

Også videre

Dæmp følgende: 3 4
Styrk følgende: 2 6 9 Min oplevelse: 9

her efter kan med lidt omtanke lave sig et lille dokument, som ovenstående der fortæller lidt om hvad tallene betyder for ens liv og valg.
Underholdene og det åbner øjnene for nogle perspektiver, som ikke er blevet overvejet før. Så prøv det.

Dedikeret medlem

Det er jo lige mig det der. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fælledparken :P
Ok det var rimelig avanceret, meget at læse om mange ting.. Noget af det passede faktisk ret godt, synes dog at det virkede en kende for naivt og positivt, men stadig interresant!

Mine tal

Samfundsopgave: 4 Verdensopgave: 1 Motivation: 1 Indtryk: 8 Udtryk: 9 Livslektie: 6 Realiser: 6
Dæmp følgende: 4, 7 Styrk følgende: 2, 5 Min oplevelse: 7

Tak for linket!

Dedikeret medlem

Det passer på alle og ingen, men det er tankerne som er hos den enkelte og det nye perspektiv som kan give en noget nyttigt og gu fanden er det for positivt, men døden sælger ikke horoskoper vel? :wink:
fedt med en tilbagemelding :)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: i gryden
Er det bare mig der for skæv, eller giver de der tal i toppen, man skal beregne, ingen mening. Overhovedet?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: In the door, up the stairs.
Den har vist været oppe herinde før. Det er fandme smart, at man kan nøjes med at indtaste tværsummen af de sidste fire cifre i sit CPR-nummer. Det er sgu da heldigt.

Titel:
Dedikeret medlem

"Den har vist været oppe herinde før. Det er fandme smart, at man kan nøjes med at indtaste tværsummen af de sidste fire cifre i sit CPR-nummer. Det er sgu da heldigt."
skrev Djohn Djohnson

Ja ikke for ellers havde jeg aldrig prøvet den, også selvom jeg har gjort mig tanker om hvorvidt det vil være muligt og regne sig frem til de sidste 4 tal udfra tværsummen og de øvrige oplysninger, men den del af matematikken er sku smuttet.

Petter du var skæv, prøv igen. :lol:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: i gryden
MBB, Nu har jeg kigget på det igen. Jeg fatter stadig ingenting, men jeg er også en nar til matematik, HVAD FANDEN BETYDER TVÆRSUM?!

Titel: Tværsum
Dedikeret medlem

Lig de fire sidste tal fra dit cpr-nr. sammen eksempel: 3578 medfører
3+5+7+8=23 og vi gøre det samme med de 23 som med de 3578
2+3=5

tværsummen er lig 5

Prøv :wink:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: On top of myself i hope
Den siger hele tiden: "Aar, maaned eller dato forkert" ?

altså hvis vi nu siger man var født D. 6 oktober 1980 skulle man så ikke indtaste = 6/10/80 ?? For den siger at det er en forkert måde . :roll:

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fælledparken :P
Du skal skrive 19801006

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 2100 KBH
Overdrivelse i social omskiftning og ønske om følelsesmæssig tilfredsstillelse kan føre til ekstremer indenfor mad, alkohol, stoffer eller seksuelle kontakter

:shock:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: On top of myself i hope
Cubensis Apprentice [ZL] skrev:
Du skal skrive 19801006

Tak :D

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Laniakea Supercluster & The Surrounding Area
den viser ingenting når jeg trykker...

sletter kun det øverste og så til højre øverst står der ny beregning?????????

"virkede i explorer"

Senest rettet af ConfusioN 21 maj 2007 23:47, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: In the door, up the stairs.
ConfusioN skrev:

Og sådan er det hele vejen igennem med den slags mumbo-jumbo. :)

Titel:
Dedikeret medlem

ConfusioN skrev:

Hm lyder sprødt du er sikker på at du er jordboer?

Nej ingen pis. du skriver navn.
Har du lagt mærke til ÅÅÅÅMMDD rækkefølgen?
Trykker du på feltet lige under?
???????????

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Madblindboy skrev:
ConfusioN skrev:

Hm lyder sprødt du er sikker på at du er jordboer?

Nej ingen pis. du skriver navn.
Har du lagt mærke til ÅÅÅÅMMDD rækkefølgen?
Trykker du på feltet lige under?
???????????

Han har skrevet at det virker nu.

det er meget morsomt, dog bed jeg mærke i følgende beskrivelse af mig selv: +Livslektie: 3.

Du er bedst inden for intellektuelle, kunstneriske eller kreative områder.

Kunstnerisk og kreativ. Det er to ord jeg på ingen måde vil beskrive mig selv med, men meget sjovt lille tool ellers, det der numerologi :)

Dedikeret medlem

Smider rundt med ord som du var en jonglør, håber at det var en vits den med pinsvinet, men ellers erden tilgivet, det var trods alt en udenlandsk.
Så nu er det mig som er et svin, mon Pia K. vil have en bid af mnine æbler. :shock: :shock: :shock: :shock:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Madblindboy skrev:
Smider rundt med ord som du var en jonglør, håber at det var en vits den med pinsvinet, men ellers erden tilgivet, det var trods alt en udenlandsk.

Selvom jeg godt vil indrømme at jeg ikke kan huske fantastisk meget af begivenheden så er det skam sandt nok; men okay - det var et tjekkisk pindsvin. Nuff said

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 19 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]