Treasure skrev:
Hash kan opløses i fedtstof, dvs. smør, olie osv. Herfra kan du bage kager/småkager, lave kakao, sovs eller hvad du nu vil putte hash i. Brun hash-sovs må være godt til kartofler og flæskesteg

Er sikker på at følgende information jeg vil give sikkert allerede står et eller andet sted her på siden. Men jeg er på amf, og min kammerat gad ikk høre på mig længere og er skredet i seng, så nu sidder jeg her uden andet at lave og får en ustyrlig lyst til at dele ud af min bedrevidenhed til folket, haha

Ved oral indtagelse af hash er det meget vigtigt at hashen opløses i fedtstof før indtagelse for at få en optimal effekt af det... THC binder sig nemlig til fedtmolekylerne og optages denne vej af kroppen bundet til disse molekyler... Det er nok bare lige at varme en dl mælk, eller noget med et gram tjald, til det hele er opløst, så det er ikke fordi det er store mængder fedt der skal til!
Man får også en effekt ved at indtage det oralt uden at det er opløst i fedtstof først, men denne effekt er minimal, og langt det meste af THC'en vil ryge ud i den anden ende, og det jo helst ikk det man vil opnå... Problemet er her at THC'en, skal finde fedtstoffer i mavesyren og binde sig til dem, for at kunne komme i omløb i kroppen... Noget af det vil binde sig og optages, men langt det meste når aldrig så langt og ryger ud af kroppen ved næste skyl...
Engang slugte jeg 5-6 gram god galar oralt, da jeg hurtigt skulle af med det, og ikke så nogen anden udvej, hehe... Det virkede skam, men i forhold til at det var en så stor mængde skulle man jo tro at jeg ville være faldet i søvn, og have sovet den ud på et døgn eller noget, men tværtimod... Var som at have røget sig mellem-skæv på en god ryger...
Peace out, fra et bonghovede der p.t. røvkeder sig