Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 07:00

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 
Forfatter besked
Site Webmaster
Brugeravatar

G8 afholdes i år i Rostock i tyskland.

Det tæt på, så pak jeres lort og kom frisk til rostock d. 2 juni. Den kan gøres for så lidt som 250kr, og i ved jo i vil!

Jeg vil ihvertfald være at finde i Rostock i G8 ugen, kom med og medbring venner, fjender og en fredelig protest ånd.

2. Juni vil være den vigtigste dag, det er der den største demo afholdes, men helt op til den 10. vil der med garanti være gang i gaden.

http://www.nejtilkrig.dk/g8/

Billede

Billede

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Nordsjælland
Det ser sgu ellers hyggeligt ud :lol:

Titel:
Dedikeret medlem

nejtilkrig ? hvis ikke vi havde væltet sadam(kebab) så var det da blevet meget værre end det er nu ? :S jatilkrig, men ikke under falske forudsætninger

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
SiCriS skrev:
nejtilkrig ? hvis ikke vi havde væltet sadam(kebab) så var det da blevet meget værre end det er nu ? :S jatilkrig, men ikke under falske forudsætninger

Den må du gerne lige uddybe en gang for mig... hvordan ville det være en dårligere situation end nu?

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

DR-D skrev:
SiCriS skrev:

Den må du gerne lige uddybe en gang for mig... hvordan ville det være en dårligere situation end nu?

På trods af at jeg meget gerne ville høre hvad Sicris har at sige, skal vi så ikke holde det væk fra det her topic som jeg gerne så, kun handlede om G8 mødet i Rostock.

Det fortjener næsten osse sit eget topic det der..

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
Jeg kunne egentlig godt tænke mig at støtte og opleve det, men tror ikke det bliver denne gang. Selvom det er en kærkommen mulighed, nu det er lige i 'nærheden'.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg glæder mig allerede....

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

Jeg håber at i alle vil overveje ihvertfald at tage derned den 2 juni, til det der formentligt bliver den største demo i perioden.

Nejtilkrig.dk arrangerer ture derned for kun 250kr.

Kom så =)

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

Hvor er alle jer der er ude og råbe højt om ungdomshuset?

Ja ok, med det her kan i ikke bare hoppe ud på gaden og begynde, i skal ligefrem bruge lidt tid på at rejse, men tilgengæld har vi her at gøre med noget der rent faktisk er vigtigt. (Jaja ungdomshuset er osse vigtigt for jer, men det her er på internationalt plan).

JEL? Trommestik? Åndsamøbe? TIAS?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 2100 KBH
Jeg håber da bestemt jeg kan få tid til at komme den 2.!

Og her er en af dem der var ude og råbe fra ungdomshuset :P

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det var da også latterligt at ligge G8 mødet den samme dato som Infected Mushroom koncerten i kbh ...

Jeg tror umuligt jeg kan nå begge dele :D

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: kbHoe
Jeg har desværre en eksamen et par dage efter d. 2, men jeg tror det ender med at jeg kommer til Rostock.

Titel:
Relativistisk båthorn

Jugg skrev:
Hvor er alle jer der er ude og råbe højt om ungdomshuset?

Ja ok, med det her kan i ikke bare hoppe ud på gaden og begynde, i skal ligefrem bruge lidt tid på at rejse, men tilgengæld har vi her at gøre med noget der rent faktisk er vigtigt. (Jaja ungdomshuset er osse vigtigt for jer, men det her er på internationalt plan).

JEL? Trommestik? Åndsamøbe? TIAS?

Du, hvis jeg ska' være ærlig, så vil jeg faktisk skide på G8-møderne. Meningsløst kapitalistisk lukket-klub hvor en flok svin forherliger sig selv og deres undertrykkende regimer gider jeg ikke bruge 1 eneste sekund af mit liv på. Det er de ikke værd! Og slet ikke når det eneste man ka' få ud af det, er tæsk og legemes-beskadigelse fra deres private politi :evil:

Der er ingen retfærdighed i det der cirkus. Kun en flok magt-psykopater der bekræfter dem selv i deres hellige tro på at de er Uundværdlige for alle os andre. Uden dem ville verden være et bedre sted, så de får ikke et øjeblik af min tid.

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

Øhm JEL...

Vi skal jo ikke ned for at fejre dem?

Titel:
Relativistisk båthorn

Nej :) det regnede jeg heller ikke med :) . Men siden göteborg-balladen i starten af dette stats-terrorisme årtusinde, skarpt efterfulgt af italien-balladen, så er det eneste man har fået ud af at demonstrere mod G8-klubben: tørre tæsk og knippel-suppe.

I italien sad G8-deltagerne endda et helt andet sted end der hvor demonstranterne fik lov at demonstrere. Så slipse-nørderne hørte intet og oplevede intet til demo'erne. Dét er top-målet af isolation og seperatisme mellem folk og magt-haver. _SÅ_ Udemokratisk som noget ka' være.

Og du ka' være sikker på at de igen denne gang vil være så top-beskyttede både for og bag, at selv den sødeste og mest ny-skiftede baby ikke er ligeså tør i bleen som de er. DE kommer ikke til at mærke demo'er imod dem, så den slags aktioner har de taget pusten ud af. Det bli'r allerhøjst policen mod civile (som det er blevet så skrækkeligt typisk efterhånden). G8-lederne griner bare af det hele, for det er aldrig _dem_ der er en del af det. De er jo pakket væk bag deres skud-sikre limo'er og sikringer og vagter og hvad-ved-jeg (hvor de tjener deres penge i total fred og ro på at undertrykke os andre. Og hvad laver de overhovedet til de møder? Ikke dagen's go'e gerning, selv efter den mindste måle-stok. Det er humbug, _de_ er humbug)

_De_ taber intet på at demonstranter får smadret knipler i fjæset og blæst tåregas i lungerne. Så de ska' bekæmpes på helt andre måder. Måder hvor demonstranterne ikke kommer til skade. Det andet her virker ikke mere.

Du må endelig ikke tro jeg har sympati med dem, siden jeg ikke er interesseret i at deltage i demo'er imod dem. Jeg har ikke den ringeste sympati med sådanne undertrykkere. Men de er bare ikke længere tilgængelige for den slags kritik og folke-røst som demonstrationer er. Som sagt, de griner af det og så slår de en skid og sætter sig til bordet med den fede mad, og tænker ikke mere på dem på gaden.

De ska' bekæmpes på nye måder.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]