Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 18:44

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 50 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3
Forfatter besked
 Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Dextrose skrev:
Señorita, hvis du lige gider at pudse brillerne, så står der udtrykkeligt på forsiden; Psychedelia er IKKE til anskaffelse og køb/salg af rusmidler – forsøg på dette fører til øjeblikkelig udelukkelse.

Du bør nok rette dit post, hvis du ønsker at opholde dig her på siden...

Ayahuasca behøver ikke nødvendigvis at indeholde Yage / B. Caapi, andre MAO-hæmmere som f.eks. Peganum Harmala (Stepperude) bruges ofte.

Chill... Det fremgår ikke af denne tråd at ayahuasca er et rusmiddel, blot at det virker meget effektivt til at fremkalde opkastning med. Så jeg vil mene at señorita'en er lovligt undskyldt for at spørge lige i denne sammenhæng.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Jaja, okay... Ayahuasca er sikkert genialt til anorektiske piger! :D

Titel:
Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Dextrose skrev:
Jaja, okay... Ayahuasca er sikkert genialt til anorektiske piger! :D

Det tror jeg du har fuldstændig ret i! Faktisk er der en stor chance for, at de kommer på ganske andre tanker, end at sulte sig selv ihjel!
Måske man kan få sundhedsstyrelsen til at gå ind i projektet? :lol:

Hilsen Fanny

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Jeg kan sku heller ikke brække mig kun af at stikke to fingre i halsen... Men hvis jeg hoster samtidigt så plejer det at kunne lade sig gøre.

Bare ikke fedt at få blæst en cocktail af HBWR-snask, mavesyre, etc. op i næsen :???:

/edit: Dette billeder viser meget godt hvordan det ser ud (næsten), sørg altid for at være alene når du prøver at knække dig på den måde ;)

Billede

Engang var det værste jeg vidste at brække mig, nu synes jeg det er fantastisk. Jeg får det altid bedre af at knække mig under et trip (fx. LSA) :)

Plus en helt masse andet selvf. :)

Senest rettet af Xpert 09 jan 2007 18:01, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
Xp3rt skrev:
Jeg får det altid bedre af at knække mig under et trip (fx. LSA) :)

Det samme her, især på MDMA/kiks. Man står lige og har det dårlig i 2 min man sveder lidt ekstra ryster lidt osv.

30 efter flyver man bare igen med den bedste følse..

Nogle gange når jeg knækker mig så kan jeg mærke det i skridtet? (I min løg ) Virkelig underligt, og det føles ret ubehageligt.

BTW det er ikke nogen joke.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Det har jeg selv oplevet et par gange, når jeg har hostet virkelig kraftigt (som regelt i forbindelse med hashrøg), at det spændte lige bag bolleposen (dvs. mellemkødet).

Da jeg startede med at ryge, røg jeg med en inder, som påstod at hvis man var ved at hoste fordi man havde inhaleret for meget, så skulle man bare tage et fast greb om kuglerne.

Om det har noget i sig, ved jeg sgu ikke.

Senest rettet af Dextrose 09 jan 2007 18:04, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
FlÆmMinG skrev:
Xp3rt skrev:
Jeg får det altid bedre af at knække mig under et trip (fx. LSA) :)

Det samme her, især på MDMA/kiks. Man står lige og har det dårlig i 2 min man sveder lidt ekstra ryster lidt osv.

30 efter flyver man bare igen med den bedste følse..

Nogle gange når jeg knækker mig så kan jeg mærke det i skridtet? (I min løg ) Virkelig underligt, og det føles ret ubehageligt.

BTW det er ikke nogen joke.

Hehe... På min første tur på 1½ pille spænede jeg også derudaf sammen med en ven, føltes så rart at løbe. Stoppede op fordi jeg fik det dårligt, brækkede mig på rekordfart, og spænede videre igen ca. 3 sek. efter igen :lol:

Aldrig er jeg blevet så hurtigt dårlig og så hurtig frisk igen!

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg kan sagtens brække mig ved at stikke to fingre i halsen, og jeg hoster bestemt ikke når jeg renser ører.

Herligt.

Xp3rt skrev:
Engang var det værste jeg vidste at brække mig, nu synes jeg det er fantastisk. Jeg får det altid bedre af at knække mig under et trip (fx. LSA) :)

Lige præ-fuckin'-cis!

2. gang jeg indtog LSA, kastede jeg spontant op og havde det fantastiskt efterfølgende!

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Citat:
Jeg tager lige denne tråd op igen, eftersom jeg tidligere i aften pludseligt blev i tvivl om, om jeg havde indtaget 4 eller 8 gram GHB, panikkede og stak fingrene i halsen blot for at finde ud af, at det ikke virkede - hvilket så resulterede i, at jeg stak begge hænder i halsen og vred brækket ud... hvilket så igen resulterede i, at jeg begyndte at spytte blod, fordi jeg tilsyneladende havde revet mig selv i halsen med neglene eller noget i den stil. Nu er min hals pænt smadret, men jeg er i det mindste ikke gået kold og blevet kvalt i mit eget OD-bræk

fuck :roll:

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
Dextrose skrev:

Da jeg startede med at ryge, røg jeg med en inder, som påstod at hvis man var ved at hoste fordi man havde inhaleret for meget, så skulle man bare tage et fast greb om kuglerne.

Nu ryger jeg så ikke hash men..

Jeg synes bare virkelig at der er underligt. Når man ligger i en ordenlig MDMA blæser og man ligger og knækker sig, at det så pludselig gør lidt ondt i "bolleposen". Første gang jeg oplevede det, kunne jeg virkelig ikke tage det seriøst.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 50 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]