Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 18:49

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: In the door, up the stairs.
BisMann skrev:
JEL skrev:
Dextrose skrev:
WiFi er noget der holder!

hvad er WiFi ?

Trådløst netværk som man kender det fra computeren, så kan man gå på nettet på mobilen via. trådløs router i hjemmet.. :)

Men har man behov for det? Jeg er fint tilfreds med at have installeret Opera Mini. Når jeg er i nærheden af en computer behøver jeg ikke internetadgang fra en lille lorte-mobilos. :-)

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Djohn Djohnson skrev:
BisMann skrev:
JEL skrev:
Dextrose skrev:
WiFi er noget der holder!

hvad er WiFi ?

Trådløst netværk som man kender det fra computeren, så kan man gå på nettet på mobilen via. trådløs router i hjemmet.. :)

Men har man behov for det? Jeg er fint tilfreds med at have installeret Opera Mini. Når jeg er i nærheden af en computer behøver jeg ikke internetadgang fra en lille lorte-mobilos. :-)

Well, det vil også spørgsmålet om ens pengepung, hvis man bruger skype kan man jo på den måde ringe til andre skype brugere gratis via. sin mobil, som Dextrose snakker om.. deruodover kunne jeg da godt finde på at ligge i sofaen og være på msn gratis og hurtigt.. :)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: In the door, up the stairs.
Jeg har det nu personligt fint med at være offline. Jo mere jeg kan være det, jo bedre. Så må folk sgu vente på mig, hvis de er så liderlige.

Titel:
Relativistisk båthorn

Jeg endte med at købe en Nokia N73 (som indtil videre kun er et positivt bekendtskab, og som passer perfekt til mit behov)

Jeg havde også kig på motorola's razr v3, som var rigtig fed at stå med, men som mangler nogle features jeg ville ha'. Den blev jeg ellers meget tændt på da jeg stod med den :)

Jeg kiggede også på LG-KG800'eren, men desværre kun i slukket tilstand, så det var lidt begrænset hvad jeg fik af fornemmelse for den. Men den mangler også nogle af de features jeg ville ha', og så ka' den's memory ikke udvides (den har 128 mb som max), hvilket jeg blev enig med mig selv om er et stort minus, så den gik jeg ikke videre i dybden med.

Jeg kiggede også lidt på nokia N80, men N73'eren havde altså alt hvad jeg søgte (der er ingen klapper eller bevægelige dele, andet end dækslet foran kamera-linsen. Den ka' spille wma-filer (mit foretrukne format). Den ka' telefonere på med-hør via indbygget højttaler. Den ka' sættes til computeren via usb (hvor man feks ka' sms'e direkte fra pc-tastaturet, og styre ringe-toner og kontakter og al den slags direkte via pc'en. Kamera'et er 3.2 mega-pixel's. Skærmen er 320x240 pixels. Softwaren er hurtig. Den har support for memory-kort op til 2 giga-byte. Man ka' opsætte individuel ringe-tone for hver eneste kontakt, og for sms'er og emails osv. Den er let og bruger-venlig at ha' med at gøre, og den viser mig et flot billede af maria sharapova hver gang jeg tænder den, hehe, så det ka' vist ikke blive meget bedre :) . Indtil videre, jeg har jo kun lige købt den, har jeg ihvertfald kun meget positive ting at sige om den. Holdbarhed og den slags ved jeg jo ikke rigtigt noget om endnu, men det vil tiden jo vise))

BisMann skrev:

Aha. Så lærte jeg også noget i dag :)

Djohn Djohnson skrev:
Jeg er fint tilfreds med at have installeret Opera Mini.

Hvordan fungerer det? Jeg har nemlig også kigget lidt på det. Er det noget der er værd at hente og installere? Har det nogle særlige eller åbenlyse fordele der er værd at nævne?

Titel:
Moderator
Brugeravatar

JEL skrev:
BisMann skrev:

Aha. Så lærte jeg også noget i dag :)

Djohn Djohnson skrev:
Jeg er fint tilfreds med at have installeret Opera Mini.

Hvordan fungerer det? Jeg har nemlig også kigget lidt på det. Er det noget der er værd at hente og installere? Har det nogle særlige eller åbenlyse fordele der er værd at nævne?

Jammen tillykke med din nye mobil, lyder som lækker mobil.. :)

Har hørt rigtig godt om opera Mini, det er et java program dér så går på nettet, skulle være super hurtigt i forhold til andre mobil internet browsere, men da jeg generelt ikke bruger internettet på min mobil, så er det ikke noget jge har prøvet..

Titel:
Relativistisk båthorn

BisMann skrev:
Jammen tillykke med din nye mobil

Mange tak :)

BisMann skrev:
Har hørt rigtig godt om opera Mini, det er et java program dér så går på nettet, skulle være super hurtigt i forhold til andre mobil internet browsere, men da jeg generelt ikke bruger internettet på min mobil, så er det ikke noget jge har prøvet..

Ok.
Jeg tror nu heller ikke net-browsing bli'r det jeg vil gøre mest fra mobil.

Titel:
Relativistisk båthorn

Til evt interesserede; jeg har testet opera mini. Denne post er blaa skrevet på mobil via opera mini :) . Det virker rigtig godt må jeg sige. Så nu er det let at bruge psy on the go :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]