Jeg endte med at købe en Nokia N73 (som indtil videre kun er et positivt bekendtskab, og som passer perfekt til mit behov)
Jeg havde også kig på motorola's razr v3, som var rigtig fed at stå med, men som mangler nogle features jeg ville ha'. Den blev jeg ellers meget tændt på da jeg stod med den

Jeg kiggede også på LG-KG800'eren, men desværre kun i slukket tilstand, så det var lidt begrænset hvad jeg fik af fornemmelse for den. Men den mangler også nogle af de features jeg ville ha', og så ka' den's memory ikke udvides (den har 128 mb som max), hvilket jeg blev enig med mig selv om er et stort minus, så den gik jeg ikke videre i dybden med.
Jeg kiggede også lidt på nokia N80, men N73'eren havde altså alt hvad jeg søgte (der er ingen klapper eller bevægelige dele, andet end dækslet foran kamera-linsen. Den ka' spille wma-filer (mit foretrukne format). Den ka' telefonere på med-hør via indbygget højttaler. Den ka' sættes til computeren via usb (hvor man feks ka' sms'e direkte fra pc-tastaturet, og styre ringe-toner og kontakter og al den slags direkte via pc'en. Kamera'et er 3.2 mega-pixel's. Skærmen er 320x240 pixels. Softwaren er hurtig. Den har support for memory-kort op til 2 giga-byte. Man ka' opsætte individuel ringe-tone for hver eneste kontakt, og for sms'er og emails osv. Den er let og bruger-venlig at ha' med at gøre, og den viser mig et flot billede af maria sharapova hver gang jeg tænder den, hehe, så det ka' vist ikke blive meget bedre

. Indtil videre, jeg har jo kun lige købt den, har jeg ihvertfald kun meget positive ting at sige om den. Holdbarhed og den slags ved jeg jo ikke rigtigt noget om endnu, men det vil tiden jo vise))
BisMann skrev:
Trådløst netværk som man kender det fra computeren, så kan man gå på nettet på mobilen via. trådløs router i hjemmet..

Aha. Så lærte jeg også noget i dag

Djohn Djohnson skrev:
Jeg er fint tilfreds med at have installeret Opera Mini.
Hvordan fungerer det? Jeg har nemlig også kigget lidt på det. Er det noget der er værd at hente og installere? Har det nogle særlige eller åbenlyse fordele der er værd at nævne?