Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 jul 2025 02:43

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Flueknepper kongen

Astral skrev:
Gaia skrev:
Levose skrev:
Kun i forbindelse med narkolepsi, desværre.

Dit bedste bud er, som andre har sagt, Z-agenterne. De vil nok vente lidt med flunitrazepam, men det er da nok en mulighed i sidste ende, hvis de andre ikke er tilfredsstillende.

Jeg skal sige fra min kæreste at narkolepsi ikke er en søvnforstyrrelse så du må være galt på den der :wink:

Er det ikke en søvnforstyrelse hvis man falder i søvn i tide og utide?

Der må jeg sgu gi Astral ret. Det er da en søvnforstyrrelse med kataplexi og andet pis.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Treasure skrev:
De fleste sovemidler der har den såkaldte "knock-out" effekt ødelægger lægger dig i så dyb en søvn, at kroppen ikke bliver ordentligt restitueret, da du så har færre og kortere REM-perioder. REM-perioderne under søvnen er de perioder der gør at man føler sig udhvilet og frisk når man vågner (og i øvrigt også de perioder hvor man drømmer). Lægger man folk i en hypnotisk søvn kan de vågne op 5 timer senere og føle det som om de lige har lukket øjnene. Uden REM-søvnen forsvinder følelsen af at have sovet og også af at være udhvilet.

Hvad jeg mere tror du har brug for er evt. at sove alene i en periode, hvor du ikke bliver forstyrret af din kone eller søn, og så evt. lave en aftale med din kone om at hun står op når jeres barn vækker jer.

Når det er sagt kan naturlige stoffer som baldrian bruges til at få en til at slappe af og falde i søvn. The brygget på revet baldrian-rod er en god kilde til sådan noget.

Den dybe drømmeløse søvn er altså også utrolig effektiv til et restituere kroppen! Måske enda endnu mere! Hvilket gir mere mening

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: Danmark
Jeg fik på et tidspunkt et hypnotika med zopiclon som virksomt stof og det virkede enormt godt. Det eneste problem for mig var at vågne igen, skulle gerne bruge de der 10 timer før jeg kunne vækkes fra min kemiske søvn :lol:

Zopiclon er en af de mildere sovemidler og det er nemt (måske enda lidt for nemt) at få ordineret af sin egen læge. Selv oplevede jeg at imens jeg var påvirket mistede jeg balance- og motorikevner og havde få synsforstyrelser.

Men det skal så også lige siges at sovemidler (hypnotika) med zopiclon er til kortvarig behandling af søvnløshed og at der er risiko for afhængighed.

Titel:
Tidligere holdmedlem

benylan! anthistamin og håndkøb, tager en time om at kicke ind, mwn virker perfekt

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
De eneste sove idler jeg bruger er en kombo af hårdt fysisk arbejde (helst udendørs) cannabis og sex, og Plejer at funge fint for mig ;)

Cykle de 30km til og fra arbejde og lave 100 armbøjninger inde du skal sove, også selvfølgelig massere af sex og hash...

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]