Jeg ved godt at opera browseren ikke kan vise flere forskellige former for hjemmesider, men ud over dét, har den nogle virkelig virkelig inovative, nyskabende og nærmest geniale features.
Blandt andet "søg med" funktionen. Højre klik på et ord og vælg "søg med" Der inde kan man så vælge en hvilken som helst søgemaskine på nettet. Jeg har f.eks valgt ordbogen.dk som en af mine søgemaskiner, på den måde kan jeg så trykke på et engelsk ord jeg ikke kender og vupti, tre sekunder efter ved jeg hvad det betyder på dansk. Jeg har også tilføjet søgemaskiner som degulesider, experten, ebay, youtube, video google, flicr, dba.dk, wikipedia. Alt ting går lige pludselig meget hurtigere

Opera har også et indbygget "fill in" system, hvor man kan gemme sit brugenavn, addresse, tlf nummer osv. osv. Desuden har opera også zoom funktion (hvilket er yderst brugbart ved visning af quicktime), meget velfungerende faneblads system, stabilt overførelses system, integreret bittorrent :twisted: og mange andre lirede funktioner.
Tjek den ud, new generations of web browsing is born