Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 jul 2025 23:16

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
Jeg ved godt at opera browseren ikke kan vise flere forskellige former for hjemmesider, men ud over dét, har den nogle virkelig virkelig inovative, nyskabende og nærmest geniale features.

Blandt andet "søg med" funktionen. Højre klik på et ord og vælg "søg med" Der inde kan man så vælge en hvilken som helst søgemaskine på nettet. Jeg har f.eks valgt ordbogen.dk som en af mine søgemaskiner, på den måde kan jeg så trykke på et engelsk ord jeg ikke kender og vupti, tre sekunder efter ved jeg hvad det betyder på dansk. Jeg har også tilføjet søgemaskiner som degulesider, experten, ebay, youtube, video google, flicr, dba.dk, wikipedia. Alt ting går lige pludselig meget hurtigere :D

Opera har også et indbygget "fill in" system, hvor man kan gemme sit brugenavn, addresse, tlf nummer osv. osv. Desuden har opera også zoom funktion (hvilket er yderst brugbart ved visning af quicktime), meget velfungerende faneblads system, stabilt overførelses system, integreret bittorrent :twisted: og mange andre lirede funktioner.

Tjek den ud, new generations of web browsing is born

Titel:
Wiki Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Vest for Roskilde
Hørt! Jeg bruger selv Opera, den kører meget bedre end internet explorer og er hurtigere end firefox. Og så er den gratis. Jeg kan også kun sende mine varmeste anbefalinger.

Det skal måske lige nævnes at den kan hentes på http://www.opera.com

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Laniakea Supercluster & The Surrounding Area
en ting burde lige nævnes med opera..
den indbyggede bittorrent er så fucking irriterende, jeg ved ik hvor mange gange jeg har bandet over det.. for jeg vil ha at den bare ska åbne de torrent filer i windows og ik inde i selve opera og den feature ka man ik slå fra :evil: (damn you opera browser)

udover det er opera nice ja :)

Titel:
Dedikeret medlem

Jeg ved godt, jeg bitcher en smule for tiden, men hører en diskussion om browsere til på et forum om narko? Og i så fald burde det så ikke være i Fuck...

Titel:
Psychedelia Gay Overlord

Geografisk sted: Biløen
TheBo skrev:
Jeg ved godt, jeg bitcher en smule for tiden, men hører en diskussion om browsere til på et forum om narko? Og i så fald burde det så ikke være i Fuck...

Ja, det gør den. Vi diskuterer alt muligt herinde, og nej, det hører vel til i generelt.

Måske skulle du bare lade være med at lege panser?

Titel:
Dedikeret medlem

Rolig nu, Dankdawg, du behøver ikke blive mopset. Jeg siger det roligt og høfligt - optiller det til og med som et spørgsmål for ikke at pege fingre. Det er en simpel ide til en forbedring af forum i form af mere givende søgninger, som ikke medfører en masse ligegyldigt gylle.

Jeg ved ikke lige, hvor meget "panser," der er over det, men du har måske fået det forkerte ben ud af sengen... som altid.

Senest rettet af TheBo 23 aug 2006 12:35, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Dedikeret medlem

Thebp syntes du da det er slemt de diskuterer browsere `? jeg synes du bitcher lige lovligt meget for tiden.

Jeg bruger selv den nye opera. har kun 1 ord. GENIALT

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
Folk prøver jo bar at give et godt råd..

En slags HR for IT? :shock:

Titel:
Psychedelia Gay Overlord

Geografisk sted: Biløen
TheBo skrev:
Rolig nu, Dankdawg, du behøver ikke blive mopset. Jeg siger det roligt og høfligt - optiller det til og med som et spørgsmål for ikke at pege fingre. Det er en simpel ide til en forbedring af forum i form af mere givende søgninger, som ikke medfører en masse ligegyldigt gylde.

Jeg ved ikke lige, hvor meget "panser," der er over det, men du har måske fået det forkerte ben ud af sengen... som altid.

Jeg synes ikke at du skal blande dig i hvad folk diskuterer. Det er hvad der er mods for, det var såmænd bare derfor jeg reagerede. Du kunne lave en tråd med dine forslag til forbedringer i stedet for at spamme andre tråde med dit "ligegyldige gylle" :D

Titel:
Dedikeret medlem

SiCriS skrev:
Thebp syntes du da det er slemt de diskuterer browsere `?

Nej, slet ikke :-) Det var mere for at gøre søgemaskinen til et mere brugbart værktøj ved at lægge off topic emner (altså off topic i forhold til psy.dk's egentlig mål) i fuck-forum.

Citat:
jeg synes du bitcher lige lovligt meget for tiden.

Det var jo det, jeg sagde ;-)

Titel:
Dedikeret medlem

Well thebo så var det mig der misforstod dig. :) ! god vind herfra :P

Titel:
Medlem

Lynx all the way!
Ej, jeg brugte også Opera i et godt stykke tid, og den er virkelig lækker! Dog synes jeg at den er ved at blive en lille smule bloatet, og bruger Firefox lige for tiden. Mange af de uundværlige funktioner som f.eks. mouse gestures og egne stylesheets kan hentes som plugins, hvilket jeg synes bedre om.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]