Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 apr 2024 18:05


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 12 feb 2004 18:42 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 02 nov 2003 21:18
Indlæg: 21
faldt over en ekstremt sjov artikel på Ekstrabladet som folk nok ville få en lille griner over så tjek det folkens ;)


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 12 feb 2004 19:27 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 apr 2002 01:01
Indlæg: 2784
Geografisk sted: København
Ser du, sagen er bare dén, at folk allerede har fået en lille griner på over artiklen. En anden er kommet dig i forkøbet og har postet adressen herinde. :P


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 12 feb 2004 21:01 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jan 2003 02:01
Indlæg: 4780
PsyGoA skrev:
Ser du, sagen er bare dén, at folk allerede har fået en lille griner på over artiklen. En anden er kommet dig i forkøbet og har postet adressen herinde. :P


Næh, han er da den første der har postet linket. Desuden har han postet den i det korrekte forum, i modsætning til den første, som landede i generelt, og derfor er lukket nu.

Jeg bliver fandme irriteret over at I synes det er sjovt. Der er sgu da næsten ikke noget der er værre end at give folk stoffer uden de ved det! :evil: :roll:

_________________
Der er ingen planet B.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 13 feb 2004 14:26 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 02 nov 2003 21:18
Indlæg: 21
Child_Inside skrev:
Næh, han er da den første der har postet linket. Desuden har han postet den i det korrekte forum, i modsætning til den første, som landede i generelt, og derfor er lukket nu.

Jeg bliver fandme irriteret over at I synes det er sjovt. Der er sgu da næsten ikke noget der er værre end at give folk stoffer uden de ved det! :evil: :roll:


Jeg syntes det er go griner i og med at da jeg gik på efterskole var der meget snak om at gøre dette imod lærene men ingen gjorde det og nu faldt jeg over artiklen og fik en griner på.
Selfølgelig er det fuldstændigt sygt og gøre, men i og med jeg selv har forestillet mig hvordan mine lærere ville være i skæv tilstand kunne jeg kun grine over det.
Ikk at jeg selv ville "dope" nogen uden de selv vidste det, det ville jo være spild af god hash ;)


Top
 Profil  
 
 Titel: Hvaeee...
Indlæg: 13 feb 2004 15:35 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 19 jul 2000 01:01
Indlæg: 1250
JEg er snart forvirreret... JEg ville gerne svare til dette topic i en anden post. men de andre er låst, og dette er mangel fuldt i forhold til de andre topics ...som er åbnet omkring dette emne ... Efter hånden så må jeg sige at det er sgu nemmer at lade være med at poste, fordi jeg gider da ikke lede boardet igennem efter en lignede post. hvor der så er 3 svare og resten er i et lukket topic .. uden link til det åbne ... Bad ass moderering som er til gene for boardets funktionalitet.... det kan sgu ik passe det bliver ved sådan her ... det modarbejder jo idéen om et forum. man mister lysten til at sprede et budskab, når det skal være så besværligt,.,


Det er fandme god stil den med KAgen, når lærerne tror de kan vrage og vælge som det passer dem, og få gratis kage, har de da ikke fortjent andet .... ussle folk, støtter børn i tjernobyl,, My ass .. det går sgu til kaffen for at hælde de gratis kager ned ...


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 13 feb 2004 18:14 
Offline
Site Webmaster
Brugeravatar

Tilmeldt: 20 okt 2003 01:01
Indlæg: 3561
som jeg sagde i den anden post... der findes famne ikke noget værre end at give stoffer til folk som ikke er klar til det... og ikke mindst har lyst til dem!
Famne nogle idioter de elever. Håber de bliver smidt ud af skolen

_________________
"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Hvaeee...
Indlæg: 14 feb 2004 07:22 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 sep 2002 01:01
Indlæg: 3112
Geografisk sted: Away...
smurf3000 skrev:
JEg er snart forvirreret... JEg ville gerne svare til dette topic i en anden post. men de andre er låst, og dette er mangel fuldt i forhold til de andre topics ...som er åbnet omkring dette emne ... Efter hånden så må jeg sige at det er sgu nemmer at lade være med at poste, fordi jeg gider da ikke lede boardet igennem efter en lignede post. hvor der så er 3 svare og resten er i et lukket topic .. uden link til det åbne ... Bad ass moderering som er til gene for boardets funktionalitet.... det kan sgu ik passe det bliver ved sådan her ... det modarbejder jo idéen om et forum. man mister lysten til at sprede et budskab, når det skal være så besværligt,.,


Det er fandme god stil den med KAgen, når lærerne tror de kan vrage og vælge som det passer dem, og få gratis kage, har de da ikke fortjent andet .... ussle folk, støtter børn i tjernobyl,, My ass .. det går sgu til kaffen for at hælde de gratis kager ned ...
´
Hvor er du en nar Smurf3000, det er helt vildt...
Og en anden gang, så prøv at læs korrektur på dine posts....
Det kan godt være jeg er stiv nu, men for fanden hvor er du godt nok lam engang imellem... Man doper ik folk uden deres samtykke, så har man ikke forstået hvad stoffer kan gøre ved folk, så er man lamfighter på den klamme måde... :roll: :roll: :roll:


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 14 feb 2004 11:04 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 29 maj 2001 01:01
Indlæg: 1867
Ta' dog en joke!

Står i også med tåre i øjnene hvergang der bliver fortalt jødevitser?


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 14 feb 2004 11:13 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 apr 2002 01:01
Indlæg: 2784
Geografisk sted: København
Jeg må indrømme, det er en klam ordning: "Skolen kørte en ordning, hvor eleverne kunne efterlade en kage i lærerværelset. Faldt kagen i lærernes smag ville de indbetale et beløb til børnenødhjælp i Tjernobyl." Hvis den falder i deres smag... det er da ret ledt. Eleverne har stået og brugt tid på at bage dem. Man kan jo heller ikke vide, at de overhovedet sender penge, de kaffedrikkende uhyrer.

Men det er sgu da nogle søde elever, når de gider at bage lækre kager og give dem væk til lærerne for at støtte børn i andre lande.

"Det vides ikke om lærerne har givet et bidrag til Chernobyls børn og i så fald hvor stort bidraget er." HA, HA, HA, HA!


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 14 feb 2004 14:50 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jan 2003 02:01
Indlæg: 4780
Daffy: Hvad fanden har jødevitser at gøre med at give folk stoffer uden deres vidende? Vi snakker om en konkret handling som er sket i virkeligheden, ikke bare en fiktiv historie som er lavet for underholdningens skyld. Men du synes måske også det er hylende morsomt at nazisterne gassede 12 millioner mennesker?

_________________
Der er ingen planet B.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 14 feb 2004 15:07 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 apr 2002 01:01
Indlæg: 2784
Geografisk sted: København
Jeg tror, Daffy taler om dét, Smurf3000 fyrede af til sidst.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 14 feb 2004 15:26 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 aug 2002 01:01
Indlæg: 2651
Geografisk sted: I mulmehulen
Smurf: Jeg ved godt det ikke var den bedste moderering, men jeg havde lidt travlt da jeg modererede det.
Og tænkte at folk nok fattede, uden at blive alt for sure, at jeg bare låste de to i overskud uden en dybere forklaring.

_________________
:roll:


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 14 feb 2004 23:10 
Offline
In our memories

Tilmeldt: 05 aug 2001 01:01
Indlæg: 3279
Geografisk sted: Provinsen
Child_Inside skrev:
Daffy: Hvad fanden har jødevitser at gøre med at give folk stoffer uden deres vidende? Vi snakker om en konkret handling som er sket i virkeligheden, ikke bare en fiktiv historie som er lavet for underholdningens skyld. Men du synes måske også det er hylende morsomt at nazisterne gassede 12 millioner mennesker?


- Selvfølgelig er det ikke cool at lave sjov med holocaust og den slags ting, men jeg tror ærlig talt at mange unge har svært ved at relatere til det. Generationen der oplevede krigen på nært hold er efterhånden ved at være borte, og det er ikke så svært at glemme alvoren.

Desuden sagde daffy jo ikke, at det var holocaust var en god practical joke fra nazisternes side, blot at det ikke rørte ham at høre jødevitser (de plejer forøvrigt at være rigtigt dårlige). Humoren idag er trods alt ret rå, så det kan vel næppe undre nogen at emnerne bli'r mere hårde.

Mvh. Psyko


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 22 feb 2004 23:14 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 06 aug 2003 01:01
Indlæg: 162
Det med hash i kagen til lærene er en meget skidt practical joke.
Jeg kunne nu ikke slev lade være med at trække lidt på smilebåndet da jeg læste artiklen, selvom det er total respektløs omgang med stoffer.

Der sku fandme inføres et narkokørekort.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 26 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team