Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 apr 2024 15:38


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 11 jul 2023 20:47 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 11 jul 2023 20:40
Indlæg: 5
Jeg forventer selvsagt ikke at dette forum bliver overrendt. Jeg nærer ingen illusioner. Det kunne dog være rart at udveksle nogle erfaringer heroinklinikkernene imellem. Jeg håber ikke det er imod reglerne sådan at reklamere for sin egen lille ynkelige side. Jeg linker adskillige steder til Psychedelia.dk så jeg synes ikke det ville være uretfærdigt med et enkelt link tilbage.

osfraoense.dk er muligvis ikke et helt gennemtænkt navn. Siden er også så ny at SSL certifikatet er hjemmelavet. Der er intet ondt på siden, men SSL skal idet mindste virke. SSL certifikatet bliver officielt næste måned.

Mvh,
sbrothy - admin på https://osfraoense.dk

[EDIT: Siden er heller ikke endnu opdateret til at håndtere mobiltelefoner korrekt. Det kommer altsammen. Siden er min egen lille kasse legoklodser.]


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 jul 2023 21:59 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 11 jul 2023 20:40
Indlæg: 5
Og da det er et "work-in-progress" er den så lige pt nede. Den er oppe igen imorgen....

Sorry, Bad timing. :)

Jeg vender tilbage...


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 jul 2023 22:48 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 11 jul 2023 20:40
Indlæg: 5
Ja så fik jeg siden op at stå igen. Det der med backup kan ikke overvurderes. Der er stadig lidt med email og de rette forums. Men hvis der (mod forventing) skulle være nogle tech-savvy brugere af Valmuen eller Hvidovres heroinklinik vil jeg meget gerne høre fra jer. Som sagt:

https://osfraoense.dk.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 41 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team