Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 23:04


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 63 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4  Næste
Forfatter besked
Indlæg: 17 dec 2021 15:10 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 05 okt 2016 10:24
Indlæg: 641
Reglerne er:

Allerhelst post memes, og ellers artikler eller links til videoer med en meget kort tekst der beskriver indholdet, og kan det gøres lidt humoristik endnu bedre.

Efter den sidste tråd om corona er der løbet lidt under broen så lad os dele hvilke ting vi hver især ser i vores lille ekkokammer rundt omkring så vi kan smitte hinanden med lidt immunitet overfor både facisme i skjul og mani af foliehats karakter.

Bring your alligience to the jab or your 5g faraday stage!


Billede


Billede


Billede


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 dec 2021 17:53 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jun 2010 23:00
Indlæg: 1268
Geografisk sted: Køleskabet
Zimmermann
Cross
Siegel
Gottlieb
Hahn
Smith - Kones ​navn er Kushmerick
Fauci - Jesuit

Billede


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 dec 2021 20:01 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 05 okt 2016 10:24
Indlæg: 641
If it smells gefiltefishy..


Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 dec 2021 01:52 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2010 12:37
Indlæg: 836
Billede
Billede

_________________
NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 dec 2021 15:54 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 sep 2006 21:46
Indlæg: 2857
Billede

Billede

hehe hov ups

_________________
Når du har lortesmag i munden, så tag en cola til bunden

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 dec 2021 01:55 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 05 okt 2016 10:24
Indlæg: 641
Lige et heads up nu vi er i gang.
NAC + Glycin + Ashtaxantin + Quercetin + Zinc + Vitamin D + Silymarin så er man ret godt dækket for både covid og vaccinen. Der er mange unge mænd der dør pt. af myocarditis og lægerne får af vide de ikke må rapportere det som vaccineskader det er vanvid.
Ved dog ikke med mrna og langtidseeffekten af dna-forandringer mm. virker sketchy AF men lad os se og holde os sunde imens.
Læser ofte lidt på www.censored.news på duckduckgo der er headlines fra mange gode sites så kan man se alt det vi ikke får serveret selvom der også er lidt madness imellem.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 dec 2021 17:38 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 05 okt 2016 10:24
Indlæg: 641
Billede

Factchecked to be good old winter-overheating and dehydration everythings fine here keep injecting litteral poison into your children for profit


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 dec 2021 00:57 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 14 apr 2011 00:03
Indlæg: 1360
Nafets skrev:
Lige et heads up nu vi er i gang.
NAC + Glycin + Ashtaxantin + Quercetin + Zinc + Vitamin D + Silymarin så er man ret godt dækket for både covid og vaccinen. Der er mange unge mænd der dør pt. af myocarditis og lægerne får af vide de ikke må rapportere det som vaccineskader det er vanvid.
Ved dog ikke med mrna og langtidseeffekten af dna-forandringer mm. virker sketchy AF men lad os se og holde os sunde imens.
Læser ofte lidt på http://www.censored.news på duckduckgo der er headlines fra mange gode sites så kan man se alt det vi ikke får serveret selvom der også er lidt madness imellem.

De første to linjer giver ingen mening, men egentligt er jeg bare nysgerrig på, hvilke gode sites det er, du kan hente nyheder fra der? Natural News? INFOWARS? Når man skimmer overskrifter, er det jo klart at det er et komplet debilt ekkokammer af fordækte agendaer. Men, jeg kan heller ikke helt gennemskue, om der virkeligt er nogen der mener noget i denne tråd med det mindste alvor...


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 dec 2021 19:14 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 sep 2006 21:46
Indlæg: 2857
Jeg er for sjov. Tror selvfølgelig 100% på alt hvad jeg får fortalt. Især hvis det er Reuters fact checked. Enten er ting rigtige eller forkerte, nuancer hører ikke hjemme nogetsteds. Især ikke i videnskabelige diskussioner. Fuldstændig vanvittigt at folk sår mistillid til baggrundsmaterialet for PCR-tests - al baggrundsdata blev jo peer reviewed på en dag, typisk procedure.

edit: og så synes jeg også det er ret skørt at tro, at firmaer der har betalt hundredevis af millioner af dollars i forlig, skulle have urent mel i posen. Alle kan jo være uheldige, altså.

_________________
Når du har lortesmag i munden, så tag en cola til bunden

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 dec 2021 23:20 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 sep 2014 17:34
Indlæg: 796
Hvis man mener at indsatsen mod en virus, der har floeret frit i 125 millioner år og 4 måneder, er en konstrukt til at omstrukturere samfundet, kulturen osv. er man skuda sindssyg.
Det ved alle da.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 dec 2021 23:07 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 20 feb 2002 02:01
Indlæg: 1199
Geografisk sted: Nordsjælland
Nafets skrev:
Lige et heads up nu vi er i gang.
NAC + Glycin + Ashtaxantin + Quercetin + Zinc + Vitamin D + Silymarin så er man ret godt dækket for både covid og vaccinen.


Vitamin K2 er værd at tilføje til det ellers fine stack. Et hollandsk og et dansk studie har vist lavere niveauer blandt Covid indlagte og endnu lavere blandt dem, der bliver alvorligt syge. Magnesium ser også ud til at kunne have potentiale.

_________________
Overdosis, badtrip eller lignende katastrofer? ->Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 dec 2021 13:55 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 sep 2006 21:46
Indlæg: 2857
Randomname skrev:
Nafets skrev:
Lige et heads up nu vi er i gang.
NAC + Glycin + Ashtaxantin + Quercetin + Zinc + Vitamin D + Silymarin så er man ret godt dækket for både covid og vaccinen. Der er mange unge mænd der dør pt. af myocarditis og lægerne får af vide de ikke må rapportere det som vaccineskader det er vanvid.
Ved dog ikke med mrna og langtidseeffekten af dna-forandringer mm. virker sketchy AF men lad os se og holde os sunde imens.
Læser ofte lidt på http://www.censored.news på duckduckgo der er headlines fra mange gode sites så kan man se alt det vi ikke får serveret selvom der også er lidt madness imellem.

De første to linjer giver ingen mening, men egentligt er jeg bare nysgerrig på, hvilke gode sites det er, du kan hente nyheder fra der? Natural News? INFOWARS? Når man skimmer overskrifter, er det jo klart at det er et komplet debilt ekkokammer af fordækte agendaer. Men, jeg kan heller ikke helt gennemskue, om der virkeligt er nogen der mener noget i denne tråd med det mindste alvor...


Hvad mener du selv om hele showet? Der er masser af legit forskere og andre kloge mænd og kvinder, der mener showet er helt ude af proportioner. Lars Christensen, dansk økonom, påviser det gennem økonomi, og det er bare rart at se rationale og logik i et show der er liiidt for politiseret.. Det er trods alt sundhed vi snakker om, og sundhed kommer ikke altid som følge af politiske reguleringer. Og så er det uendelig vigtigt at snakke om kvaliteten af forskning, noget jeg formoder, at du ved en masse om. Jeg tvivler på, at du kan finde ét eneste metastudie, der er blevet peer-reviewed på én dag. Der er latterlig meget dårlig forskning generelt, og så er der en logaritmisk (? math not my strongest) udvikling i udgivelsen af artikler, meaning at der ender med at være sindssyg meget (dårlig, medium, god) forskning, som ikke bliver læst eller revideret ordentligt. Så, appeal to science er, sjovt nok, en logisk fejlslutning.

edit: tilføjede kvinder, no misogyny here

editedit: og jeg svarede sarkastisk, fordi debat omkring covid ofte bliver sindssygt fjollet. Når jeg læser dit skriv virker det til, at du mener andre produkter end vacciner ikke kan hjælpe. Men alle har fra starten vidst, hvem der var i højere risiko end andre. Har regeringen på noget tidspunkt opfordret disse mennesker til at: være aktiv bare 30 minutter hver dag, få 30 minutters sollys hver dag, undgå for meget processeret mad, sukker og/eller PUFAs, tilføje supplementer som magnesium og zink (som decideret virker mod et hav af sygdomme)? Det har regeringen ikke, og det er nærmest kriminelt imo.
Nu ødelægger jeg noget, der skulle have været en enkelt nyhedstråd. o well, sletter igen snart.
editeditedit: og så er der lidt om det der myocarditis/pericarditis: https://www.cdc.gov/coronavirus/2019-nc ... ditis.html - man skal bare lige have i mente, at der er en reeeet stor procentdel af bivirkninger der ikke bliver rapporteret/logget. Sikkert ubetydeligt i det store billede, men hvis jeg var forælder, ville jeg uden tvivl vente 10-15 år med at vaccinere mit kid mod coroña.

_________________
Når du har lortesmag i munden, så tag en cola til bunden

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 dec 2021 15:08 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 20 feb 2002 02:01
Indlæg: 1199
Geografisk sted: Nordsjælland
^^ Det er pænt fucking (ned)slående, så lidt vi har hørt om symptomformildende/immunforstærkende tiltag, siden det her startede. Jeg forstår det virkelig ikke!

_________________
Overdosis, badtrip eller lignende katastrofer? ->Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 dec 2021 15:45 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 05 okt 2016 10:24
Indlæg: 641
https://www.researchgate.net/publicatio ... ality_risk

In the study's abstract, the researchers note that "accurate estimates of COVID vaccine-induced severe adverse event and death rates are critical for risk-benefit ratio analyses of vaccination and boosters against SARS-CoV-2 coronavirus in different age groups."

The U.S. Department of Health and Human Services points out that a VAERS report is not documentation that a link has been established between a vaccine and an adverse event. However, HHS also notes that VAERS is a "passive" system of reporting, and it "receives reports for only a small fraction of actual adverse events." Many health care workers have disclosed they are instructed by their superiors not to report to VAERS any harm caused by COVID vaccines.

VAERS is described as a "voluntary" reporting system, but HHS says that health-care providers "who administer COVID-19 vaccines are required by law after vaccination to report to VAERS" any errors in administering the shots along with, among other things, deaths and life-threatening adverse events.

Is the U.S. government deliberately lying about COVID vaccine deaths to hide the catastrophic numbers?
Yes No
Enter your email

Completing this poll entitles you to WND news updates free of charge. You may opt out at anytime. You also agree to our Privacy Policy and Terms of Use.
The Columbia researchers method of estimating underreporting was to use the regional variation in vaccination rates to predict all-cause mortality and non-COVID deaths in subsequent time periods, based on two independent, publicly available datasets from the U.S. and Europe.

They found that more than six weeks after injection, vaccination had a negative correlation with mortality. But within five weeks of injection, vaccination predicted all-cause mortality in nearly every age group, with an "age-related temporal pattern consistent with the U.S. vaccine rollout."

Comparing the study's estimated vaccine fatality rate with the CDC-reported rate, the researchers concluded VAERS deaths are underreported by a factor of 20, which is "consistent with known VAERS under-ascertainment bias."

The researchers said the study "suggests the risks of COVID vaccines and boosters outweigh the benefits in children, young adults and older adults with low occupational risk or previous coronavirus exposure."

They emphasize "the urgent need to identify, develop and disseminate diagnostics and treatments for life-altering vaccine injuries."

A decade before COVID-19, the so-called Lazarus study by Harvard researchers estimated VAERS accounted for only 1% of vaccine-induced injuries.

Recently, Steve Kirsch, the executive director of the Vaccine Safety Research Foundation, and others conducted an analysis comparing anaphylaxis rates published in a study to rates found in VAERS. They concluded the true death toll from COVID-19 vaccines is 41 times higher.

The website VAERS Analysis used whistleblower data from the CMS, the Centers for Medicare and Medicaid Services, to come up with an estimated underreporting factor of 44.64.

FDA data

Files obtained from the Food and Drug Administration in November through a Freedom of Information lawsuit recorded 158,893 adverse events from the Pfizer vaccine in the first two and a half months of distribution, including 25,957 incidents of "nervous system disorders."

The lawsuit was filed by a group called Public Health and Medical Professionals for Transparency, comprised of more than 30 professors and scientists from universities including Yale, Harvard, UCLA and Brown. As WND reported, in court papers filed in December, the FDA proposed that it be given 55 years to release all 329,000 pages of documents related to the Pfizer COVID-19 vaccine requested by the group. The FDA has now modified that request, asking a judge for a delay of 75 years.

One of the scientists in the lawsuit is Dr. Peter McCullough, who has become an outspoken critic of universal COVID-19 vaccination.

In a recent, lengthy interview with podcaster Joe Rogan, he cited a study conducted before COVID by Dr. H. Cody Meissner of Tufts University School of Medicine finding that about 80% of VAERS reports are done by doctors, nurses or other health-care professionals who believe a vaccine caused the problem. Only about 14% or 15% of the reports are done by the patients themselves.

McCullough believes CMS data indicates VAERS underreports by a factor of about four or five.

With the CMS data, he said, "you know when someone got the shot and you know when they died."

The proportion of Medicare and Medicaid patients in the U.S. population is known, he reasons, so an estimate can be obtained through extrapolation.

A factor of five was used in the lawsuit against the FDA, estimating 45,000 U.S. deaths due to COVID-19 vaccines while VAERS reported 9,000 at the time the case was filed.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 jan 2022 17:33 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 sep 2014 17:34
Indlæg: 796
Entheo skrev:
^^ Det er pænt fucking (ned)slående, så lidt vi har hørt om symptomformildende/immunforstærkende tiltag, siden det her startede. Jeg forstår det virkelig ikke!

Jeg tror de tænker, at det eneste der rigtigt virker er vaccinen ...


Billede


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 jan 2022 20:00 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 okt 2021 12:17
Indlæg: 151
Geografisk sted: Fyen
Alf'n skrev:
Billede


Det ligner en tissemand

_________________
"...Man in the future will no longer be a creation of nature, or of chance, or of God, but a manufactured product"
-Theodore Kaczynski


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 jan 2022 22:40 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 14 apr 2011 00:03
Indlæg: 1360
Hold da op.

Spaffeh: I forhold til fejlslutningen du nævner, så er det jo netop én af de ting, der holder paywall journaler kørende: Det at blive udgivet i dem, udviser næsten altid en særlig grad af kvalitet. Og det fungerer som en ret god passiv sorteringsmaskine. Forskning af høj kvalitet med banebrydende resultater vil generelt blive udgivet i de førende journaler i feltet. Altså, naturligvis indenfor den givne reference ramme (f.eks. et kuhnisk paradigme). Forskning der er for banebrydende har historisk haft det svært... Jeg synes du rammer sagens kerne, da du bemærker at relevansen af de bivirkninger du nævner måske ikke er statistisk relevant, men at du stadig ikke ville tage vaccinen (eller give den til dit barn). En vaccine med dokumenteret minimale alvorlige bivirkninger versus en sygdom med dokumenteret dødelighed og alvorlige sygdomsforløb - og du vil vælge sygdommen? Selvom det er menneskeligt at være en gambler, og ville tage chancen på at undgå både minimal vaccine risiko OG signifikant COVID-19 risiko, så er den chance bare både statistisk dum, den introducerer dig også som frivillig vært og øger smitten.
Faktisk, så har regeringen opfordret til præcis hvad du skriver. Det falder helt i trit med officielle kost og motions råd, og en vitaminpille om dagen. Men jeg siger ikke, at intet andet ikke også kan have en effekt på COVID-19. Det ville være en underlig påstand. Jeg siger bare at de relevante vacciner er godt dokumenteret som værende beskyttende imod både alvorligheden af et sygdomsforløb og dødeligheden dødeligheden. Og belastningen af hospitaler, COVID-19 patienter er meget krævende.

Nafets: Jeg kalder dit pre-publishede og 'peer review'-løse essay, og smider en https://www.frontiersin.org/articles/10 ... 70370/full . Og selv hvis ham her den psykiatriske data forsker har ret i hans model; for det er ikke tal baseret på reel data, men blot estimater fra hans model, så vil den dødelighed som følge af vaccination som han estimerer langtfra nærme sig den øgede dødelighed som følge af mangelfuld vaccination. Altså, ikke den estimerede forskel, men den forskel der konkret observeres i forskellen i COVID-19 dødelighed mellem gruppen af vaccinerede og uvaccinerede.

Entheo: Men, vacciner er immunforstærkende tiltag. Steorider er symptomformildende, det er derfor de kan redde nogle COVID-19 patienter. Så vi hører skam om dem. Jeg læser dog mere dit indlæg, som om du synes det er ærgerligt at man ikke har taget kosttilskud o.l. med ind over - men måske tager jeg fejl. I alle tilfælde, så er det fordi der ikke rigtig findes kosttilskud som kan forebygge eller nævneværdigt lindre virale infektioner i statistisk signifikant grad eller uden markante bivirkninger.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 jan 2022 23:32 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 05 okt 2016 10:24
Indlæg: 641
Randomname skrev:
så er det fordi der ikke rigtig findes kosttilskud som kan forebygge eller nævneværdigt lindre virale infektioner i statistisk signifikant grad eller uden markante bivirkninger.


Jeg tror du har læst omtrendt lige så lidt om medicin som jeg har gidet læse i skeptics-daily, for nej der findes et væld af kosttilskud der på mange forskellige områder direkte bidrager til bedre immuno-modulation eller indirekte hjælper imod symptomer skulle man blive smittet. Prøv at læse lidt op på historien med den amerikanske del af medicinal virksomhederne og hvordan naturmedicin selv cannabis blev holdt nede af kirken i århundreder. Det handler om at stive folk på sukker er nemmere at sælge sex, forbrugsgoder og fællesfjender til end kernesunde folk på psykedelika osv. det er i sidste ende det om det handler om tro det eller ej.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 jan 2022 23:47 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 sep 2006 21:46
Indlæg: 2857
Yes, jeg er heller ikke uenig i at vacciner kan gøre en del, overhovedet. Det ville være skørt at påstå. Men at der fx nu er meget lidt plads til en af verdens førende forskere i vacciner og med praktisk erfaring, Christine Stabell, så begynder jeg at blive sådan lidt.. whyyy.. Videnskab er ikke altid sort/hvidt, overhovedet. Og er btw selv trippled jabbed.
Det der irriterer mig ift forskningen er bare, at jeg synes det virker helt fuldstændig overdrevet, at man kan peer-reviewe jeg ved ikke hvor mange studier på én dag, tre forskere, og så bruge det som præcedens for at indføre PCR tests. Jo jo, haste situation og sådan. Men der er jo kommet en stærk 'appeal to science' kultur siden covid ramte, og når dårlig forskning bliver fremhævet, så klinger det lidt hult. Agurketider n all, I know, but still.
Fx var det der 95% efficacy study fra Pfizer jo videnskabeligt virkelig af lav kvalitet. Designet blev ikke fulgt, dårlige citeringer og en del andet skidt. Evidensen for masker er stadig ikke overbevisende, men det gøres jo stadig.. Og så er der lige det faktum, at vi vitterligt ikke ved hvad langtidseffekterne kan være. Der er jo flere episoder med vaccineudrulning førhen, som har været ret uheldige.

Ja ja.. Jeg er bare træt af at diskussioner omkring covid er enten eller.. Altså, er covid dødelig nok til at man for 10 år siden ville have klassificeret det som en pandemi? I sundhed skal man imo passe på når sundhed politiseres, samt når ting kommer ud af proportioner. Men det er selvfølgelig svære spørgsmål på mange måder, og når man skal lede et styre bliver de beslutninger ikke nemmere at tage.

nå ik mere fra mig. btw, sjovt der ikke snakkes mere om reel flokimmunitet.. kender du egentlig Lars Christensen? Synes han har en ret rationel tilgang til hele situationen.. kan findes på fb.
god aften

_________________
Når du har lortesmag i munden, så tag en cola til bunden

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 jan 2022 09:09 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 sep 2014 17:34
Indlæg: 796
Har man ikke bare opdaget en ny variant, af den i forvejen allerede kendte sæsonsyge? Summersumarum synes det overdrevet at forsøge at værne, når virussen muterer frit i dyrelivet omkring os. Bedst, tror jeg, det er, hvis vi lader biologien gøre sit. Vi har alligevel ikke levet anderledes end vi gør det nu (læs åbne madmarkeder), de sidste, hvad, 2000 år? Det kan meget vel gå den modsatte retning. At vi i stedet for at bekæmpe virussen, gør os mere modtagelige overfor nye varianter - øget opmærksomhed, og bakteriel afskærmning hæmmer immunforsvaret.. Det virker mere som et forsøg på at optimere samfundet til et cellulært-digitaliseret (zoom), anti-kriminalitets (online-supermarked, kontant-angst og registrering) multinationalkooperations, hvor det kun er de rige der har frihed til at forvalte i den brede offentlighed, samfund (qua privat-velfærden i mange af verdenens lande). Alle restriktionerne medfører fordyringer i kulturlivet, kæderne tager over hvor det individuelle initiativ må gå under. Hvor flygtninge styres med vaccinepas. For ikke at nævne de beføjelser ordensmagten fik, ang. smittefare. Osv.
1 solution fits all.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 63 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team