Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 mar 2024 06:03


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 15 jul 2019 21:19 
Offline
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 19 maj 2003 01:01
Indlæg: 2752
Hej alle,

Som I nok har kunnet fornemme, har tingene sejlet lidt det sidste års tid. Det har skyldtes en kombination af uheldige omstændigheder. Bl.a. at de fleste admins har trukket sig og at overdragelsen af vores server til nye hænder har været meget langvarig. Siden er drevet af frivillige kræfter, så vi kan desværre ikke afkræve arbejde af folk. Hvorfor tingene nogle gange kan være meget langvarige. Samtidig er vores administratorgruppe mere fragmenteret end tidligere, hvilket har gjort intern kommunikation sværere.

Men, der endelig ved at ske noget nu. Som de fleste nok har bemærket, har vi nu fået et nyt ssl certifikat, så jeres browser ikke brokker jer over manglende kryptering længere. Vi satser også på, at vi indenfor kort tid får genoprettet vores mailsystem, så aktivering af nye medlemmer vil foregå automatisk. Endvidere er der gang i nogle opdateringer af boardet. Jeg kan ikke sætte nogle faste datoer for, hvornår ændringer bliver implementeret kva ovenstående årsager. Men den sidste uges tid er der sket mere på administrationssiden end der er det sidste års tid. Så jeg er forhåbningsfuld for Psychedelias fremtid.

Vi har fået en ny webmaster, benjicube, som er klar til at støve boardet lidt af og sørge for tingene kommer til at spille fremover.

Vi kommer sandsynligvis også til at mangle hænder fremover. Både til moderation og med vedligehold af siden. Skriv gerne til mig, hvis du har lyst til at være en del af holdet. Det letter tingene, hvis man kender nogle admins/mods personligt. Men vi er åbne for at møde nye mennesker.

Det var alt for nu :hjerte:

_________________
Penalties against possession of a drug should not be more damaging to an individual than the use of the drug itself.

-Jimmy Carter


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 jul 2019 12:04 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 apr 2002 01:01
Indlæg: 2454
Geografisk sted: Sjælland
Dejligt at høre Imp!

benjicube, har du lyst til at afsløre for os herinde hvilket brugernavn du har floreret under før? Mest for min nysgerrigheds skyld, for hvis Imp har tillid til du er den rette til opgaven, har jeg også.

_________________
All perverts may not be marijuana smokers, but practically all marijuana smokers are perverts.
Colonel Garland Williams, former head of U.S. Narcotics Enforcement


Idag kan vi dø af at elske med hinanden
Så vi lever som vi gør. fordi vi ved vi' på spanden
Verden er for fuld af lort, til jeg kan sortere
Så jeg prøver bare på at få mit liv til at fungere


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 jul 2019 20:47 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 27 feb 2009 19:21
Indlæg: 1379
Fedt!

Og om ikke andet, så velkommen i webmaster trøjen benjicube!

_________________
Tilgiv Tilbliv


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 jul 2019 21:17 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2003 01:01
Indlæg: 4006
Geografisk sted: .....
Jeg kan da godt tage en moderatorstilling igen, hvis det er =) Og så lige ordet -kva-, det har jeg stødt på en del gange på det sidste, endda også en der udtalte det.. Det må være brandnyt - og træls:P


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 jul 2019 21:52 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 okt 2009 13:41
Indlæg: 2369
Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
HopIFjordeN skrev:
Jeg kan da godt tage en moderatorstilling igen, hvis det er =) Og så lige ordet -kva-, det har jeg stødt på en del gange på det sidste, endda også en der udtalte det.. Det må være brandnyt - og træls:P


Jeg tror det kommer af ordet qua.
"SOM PRÆPOSITION i kraft af; på grund af; ved hjælp af"
Og
" bøjningsform af latin qui 'hvilken, til hvilken side, i hvilken retning, for så vidt som, i det omfang at'"
Lidt forskelligt hvordan folk bruger det.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 jul 2019 22:08 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2813
Geografisk sted: Kolding
Flux. skrev:
HopIFjordeN skrev:
Jeg kan da godt tage en moderatorstilling igen, hvis det er =) Og så lige ordet -kva-, det har jeg stødt på en del gange på det sidste, endda også en der udtalte det.. Det må være brandnyt - og træls:P


Jeg tror det kommer af ordet qua.
"SOM PRÆPOSITION i kraft af; på grund af; ved hjælp af"
Og
" bøjningsform af latin qui 'hvilken, til hvilken side, i hvilken retning, for så vidt som, i det omfang at'"
Lidt forskelligt hvordan folk bruger det.


Jeg har også lagt mærke til samme tendens og undret mig.

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 jul 2019 08:18 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2735
https://sproget.dk/raad-og-regler/artik ... ember-2006
Sakset herfra

“En bruger af netudgaven af Ordbog over det Danske Sprog (http://www.ordnet.dk/ods) har undret sig over, at han ikke kunne slå ordet qua op i Danmarks største ordbog. Man møder det jo ellers tit i betydningen ’i kraft af’. I aviserne læser man om fodboldspillere, der dominerer en kamp qua deres overlegne fysik, folketingskandidater, der tit færdes på Nørrebro qua deres arbejde osv.”

I kraft af er den betydning af kva jeg har lært at bruge fra den gamle :D i må undskylde hvis det tisse jeres sukkermad af.

Mht moderation så ved jeg ik helt har aldrig prøvet det og det ville kræve jeg lærer nyt hvilket godt ka være lidt svært på en skærm.
På for delen er at jeg alligevel kigger herind hver dag og har tiden så tja.
Pb mig hvis det blir aktuelt.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 jul 2019 14:20 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2813
Geografisk sted: Kolding
Jeg har reposted det på vores instagram. Nu mangler vi bare nogle følgere til at læse det haha

Hvis folk er moderne og har lyst til at følge, så er det her det foregår
https://instagram.com/psychedelia.dk?ig ... ev3lcxyeci

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 okt 2019 17:40 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 okt 2008 21:50
Indlæg: 1307
Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
Er det derfor der står at siden ikke er sikker når man prøver at gå herind?

Jeg får sådan en rød advarsel om at hackere muligvis kan stjæle mine oplysninger osv.

Pænt noier i sig selv, men ekstra super meth-binge-i-10-dage noia, hjemmesidens natur taget i betragtning :nus:

_________________
Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 okt 2019 21:22 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2813
Geografisk sted: Kolding
Hypnos skrev:
Er det derfor der står at siden ikke er sikker når man prøver at gå herind?

Jeg får sådan en rød advarsel om at hackere muligvis kan stjæle mine oplysninger osv.

Pænt noier i sig selv, men ekstra super meth-binge-i-10-dage noia, hjemmesidens natur taget i betragtning :nus:

Jeps det er derfor

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 0 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team